Miehet, jotka eivät osaa sitoutua ja hyppivät kukasta kukkaan vielä nelikymppisinä. Mitä mieltä?
Kommentit (40)
Kuvottavia mieslapsia. Reppanoita. Normaalit naiset pysyvät kaukana. Yleensä myös muita addiktioita kuten alko.
Jos vain vientiä on, niin kyllähän miehet sen haluavat hyödyntää. Aika moni mies on loppujen lopuksi kyntömies. Ja oman kokemukseni mukaan vastaavalla asenteella olevia naisiakin on ihan riittävän paljon. Ehkä nämä tyypit tietää, että elämä on kivempaa pantuna kuin puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavia mieslapsia. Reppanoita. Normaalit naiset pysyvät kaukana. Yleensä myös muita addiktioita kuten alko.
Aivan, toivoisin normalisoituvani sen verran että osaisin pysyä kaukana tällaisesta! Enkä koskaan rakastuisi samanmoiseen.
Vierailija kirjoitti:
Hei, tuo oli tosi hyvä huomio. Niinhän se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen aika monia 40 miehiä jotka eivät ole koskaan sitoutunut. Mitä yhteistä heillä on? Ainakin mitä itse olen huomannut niin karismaattisuus ja komeus. Ovat kaikki kun elokuvien sankarit.
Sattuma vai mikä on? Minkä takia erottuvat hyvällä tavalla joukosta?
Saman huomannut. Pitkiä ja komeita ja hyvässä työssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua enää sitoutua.
Unelmani oli yksiavioisuus ja ydinperhe. Luulin sen saavuttaneeni ja olin onnellinen. Vaimo halusikin vielä kokeilla uutta elämää.
Toista kertaa en luota.
M40
Typerää yhden kokemuksen perusteella lytätä kokonainen sukupuoli ja -polvi.
Ihan kuin me voitais nyt lytätä sun viestin perusteella kaikki miehet.
Koko palsta perustuu typerille yleistyksille eli hurskastelusi on naurettavaa.
Joko ovat vapautuneita ja voimaantuneita nykyajan uroita tai sitten luonnehäiriöisiä sekopäitä joita kukaan nainen ei katso vuotta pidempään.
Siis kumpi tuossa on paheksuttavaa, sitoutumishaluttomuus, "kukasta kukkaan hyppiminen" vai molemmat.
Entä minä, joka en tosin koskaan halua sitoutua, aseksuaalina ja aromantikkona, vaan haluan olla yksin. Eli en halua sitoutua, mutta en hypi kukasta kukkaankaan. Miesla psi tms?
Itse en kyllä ymmärrä oikein kummankaan paheksuntaa. Miksi kaikkien pitäisi haluta sitoutua tai elää jonkun toisen kanssa yhdessä tai seurustella? Ei kaikki halua, ja se on ihan ok. Ja toisaalta vapaa seksikin on nykyaikana ok, ja siihen halukkaita löytyy kyllä ketään huijaamattakin varsinkin keski-ikäisistä, joissa on myös naisissa paljon niitä jotka ei enää halua sitoutua.
Jos siis paheksuttavaa on lähinnä varattujen kanssa muhinointi ja se että antaa ymmärtää että haluaa parisuhteen kun haluaakin oikeasti vain pillua, niin miksei sitten tuomita näitä, vaan paljon laajemmin haluttomuus sitoutua ja vapaa seksi yleensä.
Nykyajan fiksu mies, joka ei tarvitse lehmää kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen aika monia 40 miehiä jotka eivät ole koskaan sitoutunut. Mitä yhteistä heillä on? Ainakin mitä itse olen huomannut niin karismaattisuus ja komeus. Ovat kaikki kun elokuvien sankarit.
Sattuma vai mikä on? Minkä takia erottuvat hyvällä tavalla joukosta?
Saman huomannut. Pitkiä ja komeita ja hyvässä työssä.
Nuo ovat ihan puhtaita pelimiehiä. Eivät he sitoudu koskaan, heillä voi olla ihan sitoutumiskammo. He myös yleensä huijaavat naista, että haluaisivat parisuhteen ja ovat muutenkin narsistisilla arvoilla varustettuja. Jos mies on hyvässä työssä, hän osaa kyllä pelata, koska ei hän muuten olisi siihen työhön päässyt.
Näille kuitenkin riittää kysyntää?
Vierailija kirjoitti:
Vedättävät yleensä parikymppisiä viattomia neitoja, jotka eivät ole ennen törmänneet pelimieheen. Niitä sitten peräjälkeen. Kuvottavia niljakkeita.
Samaa mieltä kuin naisistakin, jotka lentelevät kukasta kukkaan nelikymppisinä, eivätkä halua sitoutua.
Olin itse sellainen 45 v asti. En vaan tullut kohdanneeksi aiemmin ketään niin täydellistä miestä, että olisin halunnut sitoutua, eikä parisuhde ole minulle mikään itseisarvo.
N48
Miksi pitäisi sitoutua jos ei halua?
Ei kai tässä nyt vaan ap ajattele että kaikkien tulee elää kuten hän, tai elävät väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedättävät yleensä parikymppisiä viattomia neitoja, jotka eivät ole ennen törmänneet pelimieheen. Niitä sitten peräjälkeen. Kuvottavia niljakkeita.
Höpö höpö. Parikymppiset nauravat noille nelikymppisille jotka pyörivät pillfarkut jalassa myöhäisteinien yöklubeilla metsästämässä.
onko trauma kova miehistä?
ei miehetkään vaahtoa jatkuvasti siitä etät tuokin "varattu" naikkonen on taas kiinni toisissa munissa.
Ihan ok, jos ei kuseta naisia "etsin jotain syvempää" puheilla vaan reilusti on mitä on. Ei kaikki halua samaa.
Pari tunnen. Molemmilla bilevaihe muuttui alko-ongelmaksi. Töissä käyvät, toisella viime vuodet riitaisa filppuemäntä (samanikäinen) ja toinen haki Thaimaan-reissuiltaan vaimon, joka jätti muutaman vuoden jälkeen. Ei lapsia kummallakaan.
Jos naisia riittää? Kyllähän kuka tahansa voisi hyppiä kukasta kukkaan, mutta he valitsevat toisin. He eivät ole keskenkasvuisia.