Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, jotka eivät osaa sitoutua ja hyppivät kukasta kukkaan vielä nelikymppisinä. Mitä mieltä?

Vierailija
22.07.2020 |

Pidän heitä vähän jälkeenjääneinä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten naiset? Se vasta outoa onkin.

Vierailija
2/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi sitoutua? Eikö jokainen saa elää miten haluaa. Itse olen 45 v nainen eikä ole koskaan kiinnostunut mikään sitoutuminen. Jos ei halua perhettä ja lapsia, se on ihan ok valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida olla osaamisesta vaan halusta kiinni, jos naisia kuitenkin riittää :)

Vierailija
4/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa. Miksi kaikkien pitäisi elää saman kaavan mukaan?

Vierailija
5/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta jonkun random keski-ikäisen seksielämä.

Vierailija
6/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua enää sitoutua.

Unelmani oli yksiavioisuus ja ydinperhe. Luulin sen saavuttaneeni ja olin onnellinen. Vaimo halusikin vielä kokeilla uutta elämää.

Toista kertaa en luota.

M40

Vierailija
7/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi jäävät yksin.

Vierailija
8/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten ne 40-50v miehet jotka ovat kyllä "sitoutuneet" mutta silti lentäävät kukasta kukkaan?

Vierailija
9/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että nelikymppisekkä miehellä riittää enää vientiä , on jo liian vanha hyppimään kukasta kukkaan. Miksi kukaan ottaisi panokaveriksi jotain keski-ikäiset setämies tä kun nuorempia kun on tarjolla?

Vierailija
10/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sitoutumisesta.

Vierailija
11/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama jos joku hyppii kukasta kukkaan, kunhan ovat rehellisiä asian suhtern niin löytävät nämä kukasta kukkaan hyppijät ja sitoutumista haluvat helpommin toisensa. Ongelma lähinnä siinä, että nämä kukasta kukkaan hyppijät ovat oman kokemuksen mukaan olleet epärehellisiä, koska haluavat paneskella myös niitä joita kiinnostaa sitoutuminen. Eli pidän kukasta kukkaan hyppijöitä pääsääntöisesti epärehellisinä ja selkärangattomina.

Vierailija
12/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen aika monia 40 miehiä jotka eivät ole koskaan sitoutunut. Mitä yhteistä heillä on? Ainakin mitä itse olen huomannut niin karismaattisuus ja komeus. Ovat kaikki kun elokuvien sankarit.

Sattuma vai mikä on? Minkä takia erottuvat hyvällä tavalla joukosta?

Vierailija
13/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko että nelikymppisekkä miehellä riittää enää vientiä , on jo liian vanha hyppimään kukasta kukkaan. Miksi kukaan ottaisi panokaveriksi jotain keski-ikäiset setämies tä kun nuorempia kun on tarjolla?

T minna 28 vee

Vierailija
14/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parisuhde joku normi? Se kuka haluaa samaa naamaa katsella vuodesta toiseen, niin siitä vaan. Ainakin itseäni vaihtelu virkistää!

Vierailija
15/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämän tyyppiset miehet iskevät jopa varattuna? Yks piirin tuttu kävi läpi kaikki ystäväpiirin naiset olipa ne sinkkuja tai varattuja.

Vierailija
16/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tällaisen ja häntä ei vaan kiinnosta sitoutuminen. Hän keskittyy työhönsä, vakituinen seksisuhde tyydyttää tarpeet ja siivoojaa pitää asunnon siistinä. 

Vierailija
17/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta tuon ikäisenä miehen pitäisikin aloittaa parisuhde-elämä, kun aivot alkavat olla lopullisessa formissaan.

Vierailija
18/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua enää sitoutua.

Unelmani oli yksiavioisuus ja ydinperhe. Luulin sen saavuttaneeni ja olin onnellinen. Vaimo halusikin vielä kokeilla uutta elämää.

Toista kertaa en luota.

M40

Typerää yhden kokemuksen perusteella lytätä kokonainen sukupuoli ja -polvi.

Ihan kuin me voitais nyt lytätä sun viestin perusteella kaikki miehet.

Vierailija
19/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, yhä useampaa ei sama naama, pas*avaipat ja haiseva koira kiinnosta.

Vierailija
20/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämän tyyppiset miehet iskevät jopa varattuna? Yks piirin tuttu kävi läpi kaikki ystäväpiirin naiset olipa ne sinkkuja tai varattuja.

No jos tämä vapaaehtoisuuteen perustuu, niin voihan ne naisetkin katsoa peiliin. Pelimies pelaa, ja vielä ystäväpiiristä niin luulisi näiden naisten tietävän kuvion.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän