mitä jos mies ei pysty
täyttämään aviollisia velvollisuuksiaan? jos vaimo haluaa yhdynnän kaksi kertaa päivässä joka päivä eikä mies pysty tähän? pettääkö mies vaimonsa tällöin?
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 13:57"]
Nämä syvästi rakastuneet, seksiä kaipaamattomat naiset vois vierailla esim victoria milanin sivuilla katsomassa, mitä mieltä miehet ovat seksittömästä rakkausliitosta.
[/quote]
Miehet, jotka sellaisilla sivuilla vierailee, ei muutenkaan ole minua varten.
Ihan sama on kyseessä mies vai vaimo. Kannattaa ryhtyä suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa halut menevät jotakuinkin yksiin. Tietysti tilanne voi muuttua ajan kanssa, mutta sitten siitä tulee keskustella ja pyrkiä molempia tyydyttävään kompromissiin.
Varmaan seksi voi olla jollekin niin tärkeää asia, että eroaa sen puutteen vuoksi. Ehkä siinä tilanteessa on fiksuakin erota jos suhteessa ei mitään sen tärkeämpää olekaan. Itse en eroaisi, vaikka seksi loppuisi kokonaan (esim. puolison sairastumisen/vammautumisen seurauksena), koska suhteessamme on paljon muitakin tärkeitä asioita.
Jos seksin puute taas johtuu parisuhteen ongelmista niin olisi tärkeää, että molemmat pyrkivät niitä ratkomaan - vaikka sitten jossain parisuhdeterapiassa jos ei muu auta. Mutta siitä tuskin kyse jos seksiä kuitenkin on.. ainakin mulle henk.koht. kaksi kertaa päivässä olisi liikaa.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 11:33"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 11:07"]Jos ei pysty niin siihen on joku syy. Kyllä meidän avioliitto kestäisi seksittömyyden, ei se ole syy miksi me halutaan olla yhdessä.[/quote]
eli olisit tyytyväinen pelkkään ystävyyssuhteeseen? mitä järkeä olla parisuhteessa jos seksi ei ole pääasia?? ystäviä voi olla muutenkin..
[/quote]
Meillä on rakkaussuhde, ei ystävyyssuhde. Rakastan miestäni aivan eri tasolla kuin ystäviäni tai sukulaisiani, niitä ei voi mitenkään verrata. En esimerkiksi nukkuisi kietoutuneena ystävääni tai äitiini, en silittele ja suutele ystäviäni, en ihaile heidän vartaloaan tai pidä heitä maailman ihanimpina ihmisinä. Rakastaisin miestäni aivan yhtä paljon vaikka meidän seksielämämme jostain syystä loppuisi.
[/quote]
rakastaa voi ilman parisuhdettakin. parisuhde eroaa nimenomaan muista ystävyyssuhteista seksin takia. jos ei ole seksiä, ei ole parisuhdettakaan. rakastaa voi toki silti, mutta kannattaisi etsiä uusi parisuhde jos seksi loppuu.
[/quote]
Miksi? Jos rakastaa puolisoaan syvästi? Jos ei halua seksiä muiden kanssa? Olet oikeasti sitä mieltä että seksi on tärkeämpää kuin rakkaus?
Olen vahvasti eri mieltä.
[/quote]
seksi on parisuhteessa tärkein asia. rakastaa voi ilman suhdettakin :) itse en puutteessa eläisi..
[/quote]
Ainoastaan huora jättää miehensä jos tämä ei kykene fyysisesti tai henkisesti kahteen kertaan päivässä, mikä on paljon keskimääräisesti ajateltuna.
Puhu vaikka lääkärille tai miehellesi. Jos ei tuota tulosta niin tyydytä ittes vaikka paloletkulla. Et tiedä mitään tosirakkaudesta jos edes harkitset tuollaista. Itellä seksi sujuu ja voin sanoa samaa kumppanistani mutta näissä asioissa me tehdäänkin kompromisseja, pannaan kun molempia haluttaa. Silloin seksi on kaikkein antoisinta.
Ps. Olen ollut 1½kk ilmankin, nainen viimeisillään raskaana sekä synnytyksen jälkeen eikä käynyt mielessäkään että joku muu voisi millään tavalla korvata naiseni. Odottaisin vaikka sata vuotta omaa rakastani
t: mies 31v
[/quote]
tulihan se huora-kortti sieltä :D
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 14:16"]
Ihan sama on kyseessä mies vai vaimo. Kannattaa ryhtyä suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa halut menevät jotakuinkin yksiin. Tietysti tilanne voi muuttua ajan kanssa, mutta sitten siitä tulee keskustella ja pyrkiä molempia tyydyttävään kompromissiin.
Varmaan seksi voi olla jollekin niin tärkeää asia, että eroaa sen puutteen vuoksi. Ehkä siinä tilanteessa on fiksuakin erota jos suhteessa ei mitään sen tärkeämpää olekaan. Itse en eroaisi, vaikka seksi loppuisi kokonaan (esim. puolison sairastumisen/vammautumisen seurauksena), koska suhteessamme on paljon muitakin tärkeitä asioita.
Jos seksin puute taas johtuu parisuhteen ongelmista niin olisi tärkeää, että molemmat pyrkivät niitä ratkomaan - vaikka sitten jossain parisuhdeterapiassa jos ei muu auta. Mutta siitä tuskin kyse jos seksiä kuitenkin on.. ainakin mulle henk.koht. kaksi kertaa päivässä olisi liikaa.
[/quote]
miten voi kaksi kertaa päivässä olla liikaa terveelle ihmiselle?
miksi seksittömyys on huono syy erota? voihan myös sanoa että rakkaudettomuus on huono syy erota, voihan sitä olla parisuhteessa vaikkei rakasta.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 13:57"]
Nämä syvästi rakastuneet, seksiä kaipaamattomat naiset vois vierailla esim victoria milanin sivuilla katsomassa, mitä mieltä miehet ovat seksittömästä rakkausliitosta.
[/quote]
Miehet, jotka sellaisilla sivuilla vierailee, ei muutenkaan ole minua varten.
[/quote]
ja miehet jotka pihtaavat eivät taasen ole minua varten.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 14:39"]
[/quote]
[/quote]
Ei huvita, ei jaksa, ei kiinnosta. Varmaan älykkäänä ihmisenä tiedät, että ihmisillä on erilaiset seksuaaliset tarpeet.
No en nyt tiedä.. Luulisi jo ennen avioliittoa parin tietävän toistensa seksuaalista tarpeista ja riippuen tietenkin jos on odoteltu avioliittoon asti sitä yhdyntää. Mutta siis avioliitossahan on kaksi ihmistä ja aina ei halut kohtaa ym että mielestäni ei petä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 14:39"]
[/quote]
[/quote]
Ei huvita, ei jaksa, ei kiinnosta. Varmaan älykkäänä ihmisenä tiedät, että ihmisillä on erilaiset seksuaaliset tarpeet.
[/quote]
joo ja mun tarve on kaksi kertaa päivässä. en voi seurustella ihmisen kanssa joka ei halua kahta kertaa päivässä. luulisi että normaali mies pystyy kahteen kertaan.
"joo ja mun tarve on kaksi kertaa päivässä. en voi seurustella ihmisen kanssa joka ei halua kahta kertaa päivässä. luulisi että normaali mies pystyy kahteen kertaan."
Huoralla en tietenkään tarkoita että rahaa siitä ottais (fiksut taisi tajutakin tämän jo), mutta on täyttä helvetin paskaa että yksikään mies pystys tekemään sen 2 kertaa joka helvetin päivä, loputtomasti, joten eläpä kehtaa. Itellä kyllä testosteroni virtaa mutta ei onnistuisi pitemmän päälle vaikka naiseni on erittäin haluttava sanan varsinaisessa merkityksessä. Kaikki jotka muuta väittää puhuu idioottivarmasti paskaa...
Sellainen ois aikamoista lorton hankaamista! Onnea sellaisen miehen etsintään joka siihen pystyy. Tietysti joku aivokuollut jätkä tuollaiseen suostuisi jonkun narsistin tai seksihullun akan painostamana. Tai vaihtoehtoisesti nainen miehen... Ehkä seurustelun alkuhuumassa vähän aikaa
t: Mies 31
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 15:28"]
"joo ja mun tarve on kaksi kertaa päivässä. en voi seurustella ihmisen kanssa joka ei halua kahta kertaa päivässä. luulisi että normaali mies pystyy kahteen kertaan."
Huoralla en tietenkään tarkoita että rahaa siitä ottais (fiksut taisi tajutakin tämän jo), mutta on täyttä helvetin paskaa että yksikään mies pystys tekemään sen 2 kertaa joka helvetin päivä, loputtomasti, joten eläpä kehtaa. Itellä kyllä testosteroni virtaa mutta ei onnistuisi pitemmän päälle vaikka naiseni on erittäin haluttava sanan varsinaisessa merkityksessä. Kaikki jotka muuta väittää puhuu idioottivarmasti paskaa...
Sellainen ois aikamoista lorton hankaamista! Onnea sellaisen miehen etsintään joka siihen pystyy. Tietysti joku aivokuollut jätkä tuollaiseen suostuisi jonkun narsistin tai seksihullun akan painostamana. Tai vaihtoehtoisesti nainen miehen... Ehkä seurustelun alkuhuumassa vähän aikaa
[/quote]
hehe, eli jos SINÄ et pysty panemaan kahta kertaa niin se ei tarkoita etteikö kukaan pystyisi? älä kuule viitti valehdella. onneksi on miehiä joilla on hyvä libido. en todellakaan ota miestä joka ei pysty jokapäiväiseen aktiin. ootko oikeesti kateellinen vai mikä siinä risoo että jotkut panee pari kertaa JOKA PÄIVÄ?
ilmeisesti naiset ovat sitten se seksuaalisesti halukkaampi sukupuoli, kun seksi maistuu monta kertaa päivässä. mitä on mieskunnolle tapahtunut?
minun sitten varmaan on pakko erota miehestäni.. meillä ei ole koskaan ollut paljoakaan seksiä.. välillä saattaa olla 3 kk tauko ihan vain siitä syystä että miehellä on sellainen lääkitys (elinikäinen) joka aiheuttaa haluttomuutta. itse olen seksuaalinen ihminen mutta meillä opn yhteinen lapsi ja elämä, enkä sitä ala tuhoamaan seksin takia.ikävä myöntää mutta tähän tottuu. miehellä vehkeet toimii oikein hyvin mutta kertoo ettei mikään tunnu miltään, kivakos semmosen kanssa on paneskella joka ei touhusta nauti?! hän on lupautunut antamaan minulle "velvollisuus seksiä" mutta se ei minua kiinnosta, jos jotain tapahtuu, se tapahtuu silloin kun molemmat sitä oikeasti haluavat!
kaikki varmasti alkavat miettimään että eiköhän se tämän talon emännässä ole vika mutta ei! mies on joutunut olemaan ilman lääkkeitään viikon muutaman kerran vuosien varrella niin jopas on oma emäntä silloin kiinnostanut paljon, ja ollut kivaa :)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 15:45"]
[/quote]
hehe, eli jos SINÄ et pysty panemaan kahta kertaa niin se ei tarkoita etteikö kukaan pystyisi? älä kuule viitti valehdella. onneksi on miehiä joilla on hyvä libido. en todellakaan ota miestä joka ei pysty jokapäiväiseen aktiin. ootko oikeesti kateellinen vai mikä siinä risoo että jotkut panee pari kertaa JOKA PÄIVÄ?
[/quote]
No jep jep, mulla on kyllä erittäin hyvä libido eikä ole mitään tarvetta olla kateellinen, ei riso mutta olen seurustellut yhteensä 13v... Toisen kanssa 8v ja nykyisen kanssa 5v joten 2 kertaa tuonakin aikana joka päivä niin sopiihan sitä kokeilla. Eihän se tee sitten kuin n. 9490 kertaa. Jos se joltakin onnistuu joka ikinen päivä ja sen kaksi kertaa, päivääkään väliin jättämättä niin haiskahtaa paskapuheelta. Onko joku samaa mieltä?
Anteeksi karkea kielenkäyttöni mutta en ymmärrä miksi pitää anonyymisti netissä vaivautua valehtelemaan? Tuntuu olevan erittäin yleistä ku näitä palstoja lukee.
Ap on provo, mutta on äärimmäisen typerää kutsua seksuaalisesti aktiivista naista huoraksi. Oikeasti, lopettakaa se. Ei ap:n takia vaan sen, että tyttölapsemme saisivat kasvaa vähän vähemmän tuomitsevaan ja naisvihamieliseen kulttuuriin. Jos nyt joku oikeasti haluaa 2 kertaa päivässä aina ja ikuisesti niin hyvähän se on, että hakee samanlaista kumppania, ei siitä tarvitse kenenkään suuttua.
[/quote]
EN TUOMITSE! EN VIHAA! KUNNIOITAN NAISIA! EIKÄ KUULU MULLE KENENKÄÄN SEKSIELÄMÄ! EN VAIN USKO VÄITTÄMÄÄ
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 15:45"]
[/quote]
[/quote]
No jep jep, mulla on kyllä erittäin hyvä libido eikä ole mitään tarvetta olla kateellinen, ei riso mutta olen seurustellut yhteensä 13v... Toisen kanssa 8v ja nykyisen kanssa 5v joten 2 kertaa tuonakin aikana joka päivä niin sopiihan sitä kokeilla. Eihän se tee sitten kuin n. 9490 kertaa. Jos se joltakin onnistuu joka ikinen päivä ja sen kaksi kertaa, päivääkään väliin jättämättä niin haiskahtaa paskapuheelta. Onko joku samaa mieltä?
Anteeksi karkea kielenkäyttöni mutta en ymmärrä miksi pitää anonyymisti netissä vaivautua valehtelemaan? Tuntuu olevan erittäin yleistä ku näitä palstoja lukee.
[/quote]
mitä se sinua liikuttaa jos joku pystyy joka päivä panemaan kaksi kertaa? jos olet tyytyväinen omaan seksielämääsi niin ei luulis hetkauttavan? joillakin ihmisillä vaan on voimakas libido, ilmeisesti sinulla ei, vaikka muuta kuvittelet.
nimenomaan! mitä se muita haittaa jos joku pari kuksii pari kertaa päivässä? on ihan normaalia minusta. jos joku on tyytyväinen johonkin pariin kolmeen kertaan per viikko niin ok, sitten on, mutta itse en olisi, en tyydyttyisi noin pienestä määrästä. mutta näköjään jotakuta miestä haittaa se, että joku muu pari panee enemmän ja nainenkin haluaa seksiä kun on pakko huoraksi haukkua. rahaa en ole ottanut, ihan ilmaseksi pari kertaa päivässä...
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 16:26"]
Ap on provo, mutta on äärimmäisen typerää kutsua seksuaalisesti aktiivista naista huoraksi. Oikeasti, lopettakaa se. Ei ap:n takia vaan sen, että tyttölapsemme saisivat kasvaa vähän vähemmän tuomitsevaan ja naisvihamieliseen kulttuuriin. Jos nyt joku oikeasti haluaa 2 kertaa päivässä aina ja ikuisesti niin hyvähän se on, että hakee samanlaista kumppania, ei siitä tarvitse kenenkään suuttua.
[/quote]
[/quote]
oikeasti sinä mies, oletko kateellinen seksielämästäni? miksi moinen vihanpuuska seksuaalisesti aktiivisia naisia kohtaan?