Kysely naisille: jos mies on 170-175cm pitkä, niin mikä olisi paras näistä?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
170cm mies olisi mulle ihan ok, itse olen 168cm. Tapasin miehen, joka deittiprofiilissa väitti olevansa sen 170, oli kyllä mua selvästi lyhyempi, eli max 165. Miksi pitää valehdella?
Samasta inhimillisestä syystä kuin miksi naiset valehtevat painonsa. Pelosta, ettei kelpaa tai riitä omana itsenään. Olisitko mennyt treffeille, jos olisit tiennyt hänen olevan 165-senttinen?
Joo, en itse valehtelisi mittojani, mutta en kyllä rehellisenä todellakaan saisi yhtäkään matsia näillä mitoilla. Ja on kyllä todella vaivaannuttavaa huomata toisen valehtelevan mittansa, varsinkaan, kun en niitä koskaan keneltäkään kysy.
Mullakaan ei ole tapana kysellä pituuksia tai mitään muitakaan mittoja. Kuitenkin jotkut kertovat itse profiilissaan pituutensa ja kerran osunut kohdalle tapaus, jolla pituus oli todellisuudessa huomattavasti vähemmän kuin oli profiilissa kertonut. Miksei olisi mieluummin jättänyt koko asiaa kertomatta? Kyllä, olisin mennyt niille treffeille silloin ihan yhtä lailla. Tavatessa pituus ei ollut varsinaisesti ongelma vaan se, että siitä oli valehdeltu. Heti kun näin sen ihmisen ja todellinen pituus selvisi, tiesin etten hänen kanssaan ainakaan halua yhtään mitään. Tunnin pakkopullatreffit päätin silti viedä läpi.
Mutta ilmeisesti kuitenkin uskoo sitten treffeille päästyään kelpaavansa? Suuremmaksi ongelmaksi minä siinä vaiheessa koen valehtelun kuin itse lyhyyden.