Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysely naisille: jos mies on 170-175cm pitkä, niin mikä olisi paras näistä?

Vierailija
22.07.2020 |

Millainen vartalotyyppi on paras lyhyehköllä miehellä?

Kysely naisille: jos mies on 170-175cm pitkä, niin mikä olisi paras näistä?

Vaihtoehdot

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea vastata, kun vaihtoehdot ovat näin suppeat. Olisin kaivannut mukaan normaalia, suunnilleen normaalipainoista miestä, joka ei kuntoile paljon tai ei ainakaan niin paljon, että sillä mainittavaa vaikutusta kroppaan olisi. Oma mieheni on sellainen, ja minusta paras.

Mutta kun tällaista vaihtoehtoa ei ollut, niin valitsin sitten sen miehen, jolla on kohtuullisesti lihaksia, läskiä lähinnä mahassa ja kuntoilee paljon. Eipä toisaalta miehen kropalla kovin suurta merkitystä minulle ole. Joku tosi pumpattu bodarityyppi ei kyllä viehätä ulkoisestikaan millään tavalla, mutta vielä vähemmän viehättää bodarivartalon edellyttämä elämäntapa. En usko että minulla olisi kauhean paljon yhteistä miehen kanssa, jonka elämä ja kiinnostuksenkohteet pyörivät niin vahvasti oman vartalon ja sen muokkaamisen ympärillä.

Vierailija
42/62 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hoikista miehistä. En lihaskimpuista enkä läskeistä. Sitä vaihtoehtoa ei ollut. Laitoin kolmannen, vaikka en sixpackeistä juurikaan viehäty.

Lyhyellä suuri lihasmassa näyttää koomiselta ja korostaa lyhyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

170-175 senttinen mies on minulle ihan normaalipituinen ja tietenkin kropankin pitää olla ihan normaali eli ei ali-tai ylipainoa tai megamuskeleita vaan sellainen semilihaksikas jollaiseksi kroppa muovautuu kun liikunta kuuluu arkirutiineihin. Itse siis tykkään että mies harrastaa enemmänkin monipuolisesti kestävyysliikuntaa (lenkkeily, uinti, pyöräily, hiihto, vaellus) kuin pelkkää salia.

Vierailija
44/62 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. ja 3. käy mulle.

Mitä mieltä olisit bodarivaihtoehdosta, jossa mies on 100 kiloinen mutta paino onkin enimmäkseen lihaksia läskin sijaan?

En laittanut tätä vaihtoehtoihin, koska tiedän että suurin osa naisista äänestäisi tätä, ja samalla tiedän ettei se ole minulle vaihtoehto. En aio alkaa käyttää steroideja, enkä aio alkaa käydä 4 kertaa viikossa salilla ja rakentaa koko elämäni salin ja ruokavalion ympärille, eli täytyy skippaa bodarius. Ymmärrän kuitenkin, että varmaan 80% naisista ottaisi mieluiten tämän vaihtoehdon.

Ei ei ei, ainakaan tää nainen ei ikinä äänestäisi! Mistä ihmeestä keksit että "suurin osa naisista äänestäisi" ? Ainiin, siksi koska TE MIEHET kuolaatte bodari-kroppaa ;)

Naisena veikkaan, että ehkä 16%, max 21% naisista tykkäisi tästä sinun ja muiden miesten tykkäämästä ruumiinrakenteesta.

Vierailija
45/62 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka, kuivan rasvaton ja muuten normaalilihaksistoinen, sixpack, kuntoilee paljon. Kelpuuttaisin r mielelläni tuollaisen miehen jos naama olisi komea ja persoona kiva.

Kelpuuttaisitko miehen siinäkin tapauksessa, että hän painaisi 65 kiloa? Tuo on ihan normaali paino kuivalle ja hoikalle lyhyehkölle miehelle, joka urheilee paljon, muttei harrasta proteiinitankkausta lihaksien kasvattamiseen, eikä myöskään urheillessaan tee kauheasti lihaksia kasvattavaa treeniä, vaan lähinnä aerobista.

t. ap

Osaan sanoa varmasti vain yhden asian. En ikimaailmassa kelpuuttaisi miestä jonka sanavarastoon kuuluu proteiinitankkaus, lihaksia kasvattava treeni ja aerobinen.

Olet niin hukassa kuin olla voi. "Kaikki naiset haluavat satakiloisen bodarin". Juu ei.

Vierailija
46/62 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kahden keskimmäisen väliltä. Ei kaljamahaa, mutta ei niin rasvaton, että vatsalihakset näkyisi.

Vierailija
47/62 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm mies olisi mulle ihan ok, itse olen 168cm. Tapasin miehen, joka deittiprofiilissa väitti olevansa sen 170, oli kyllä mua selvästi lyhyempi, eli max 165. Miksi pitää valehdella?

Vierailija
48/62 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on 174 cm, enkä pidä mitenkään erityisen lyhyenä. Aika perus.

Mukavaa ettet pidä häntä lyhyenä. Samanpituisena miehenä voin kuitenkin kertoa, että suurin osa naisista pitää minua liian lyhyenä, ja nekin jotka eivät pidä liian lyhyenä, pitävät muuten liian pienenä, vaikka painan 79 kg ja treenaan lihaksiani eri tavoin ja niitä jonkun verran löytyykin.

Ovatko naiset siis sanoneet sinulle pitävänsä sinua liian lyhyenä?

Vierailija
49/62 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olosin ottanut (ja otinkin) sen vain vähän kuntoilevan normaalipainoisen löysänläskin. Runsas kuntoilu on ehdottomasti turnoff. Haluan miehen mieluummin makoilevan sohvalla kanssani tai puuhailevan muuten kotona, kuin virttävän illat kuntoilemassa. Näkyvät lihakset kertovat heti, että on kuntoiltu enemmän kuin toivon.

Vierailija
50/62 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä tuntuu olevan aikamoinen fiksaatio/pakkomielle pituuteen (ja lihaksiin) sekä varsin heikko itsetunto.

Vierailija
51/62 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hyppäys ”ei liiku juuri ollenkaan” → ”kuntoilee paljon”? Muutenkin sellainen täystavallinen kroppa puuttuu kokonaan (kakkosvaihtoehto tällä hetkellä ehkä lähinnä).

Pieni liikkuminen ei näy kropassa ollenkaan. Jos käyt uimassa tai sählyä pelaamassa tai salilla kerran-pari kuussa, niin se ei vaikuta mitenkään muuten kuin että et ehkä ole ihan niin lösähtäneen näköinen kuin voisit olla. Jotta kuntoilu näkyisi kehossa yhtään, niin vaihtoehdot ovat lähinnä seuraavat:

1) kuntoilee paljon

2) kuntoilee todella paljon

3) kuntoilu on elämäntapa ja intohimo ja koko elämä on rakennettu optimaalisen kunnon/ kehon ympärille

Eli tietyllä tavalla "kuntoilee paljon" on vähäisimmän kuntoilun vaihtoehto, jossa voi oikeasti sanoa kuntoilevansa ilman että kuulija ihmettelee että "ethän sä edes näytä siltä että sä ikinä kuntoilisit yhtään"

On kyllä ihan uskomaton ero kuntoilemattoman 100kg ja kuntoilemattoman 75kg välillä...

Itse nimenomaan kaipailisin sitä kuntoilematonta keskivertojamppaa noihin vaihtoehtoihin.

En laittanut sitä, koska veikkaan että se olisi kaikkein epäsuosituin vaihtoehto. Jätin pois sekä sen minkä veikkasin epäsuosituimmaksi ( = löysäläski 75kg), että sen minkä veikkasin suosituimmaksi (= steroidibodari 100kg).

Miksi ihmeessä jätit ne pois? Mikä tarkoitus tällä kyselylläsi sitten oli, jollei testata, että millainen kroppa saisi mitenkin paljon suosiota?

Jos stereoidibodari on vaihtoehtona, ja se on kaikkein suosituin vaihtoehto, niin en saisi ikinä tietää mikä on toiseksi suosituin vaihtoehto. Ja toiseksi suosituin vaihtoehto on minulle se tärkein, koska en kuitenkaan alkaisi rakentamaan elämäntapaani lihasten kasvattamiseen, enkä kuintenkaan alkaisi käyttämään hormoneja, ja yhtälailla joka tapauksessa tiedän jo, että steroidibodari on se suosituin vaihtoehto. Jos olisin laittanut 100kg bodarin mukaan vaihtoehtoihin, olisin saanut tietää kyselystä vain sen minkä tiedän jo entuudestaan, eli että naiset haluavat törkylihaksikkaita miehiä.

1) Jos stereoidibodari olisi vaihtoehtona, se olisi todennäköisesti kaukana kärkikahinoista suosituimmuusmittarilla.

2) Riippumatta stereoidibodarin suosiosta, saisit tietenkin selville myös toiseksi suosituimman vaihtoehdon. Se olisi tietenkin se vaihtoehto, joka saisi toiseksi eniten ääniä kyselyssäsi. Ihan kuten näilläkin vaihtoehdoilla.

3) Liian vähän vaihtoehtoja suosiota mittaavassa kyselyssä antaa epäluotettavamman tuloksen kuin vaihtoehtojen lisääminen antaisi. Kyselyn tuloksen luotettavuutta ei myöskään lisää se, että kyselyn teettäjätaho tekee oletuksia sellaisten vaihtoehtojen suosiosta, joita ei ole sisällyttänyt itse kyselyyn.

Sinuna en tekisi kauhean paljon oletuksia siitä, millaisista miehistä naiset tykkäävät eniten. Et nimittäin näytä olevan kovin hyvin perillä naisten mieltymyksistä sen enempää yleisellä kuin yksilötasollakaan.

Vierailija
52/62 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsin näistä älyttömistä vaihtoehdoista "en kelpuuta lyhyitä miehiä". Kai lähimpänä totuutta idioottivaihtoehdoista.

Olen itse pidempi, olen kyllä seurustellut useammankin itseäni lyhyemmän kanssa mutta en aio sitä enää tehdä.

Vierailija
53/62 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hyppäys ”ei liiku juuri ollenkaan” → ”kuntoilee paljon”? Muutenkin sellainen täystavallinen kroppa puuttuu kokonaan (kakkosvaihtoehto tällä hetkellä ehkä lähinnä).

Pieni liikkuminen ei näy kropassa ollenkaan. Jos käyt uimassa tai sählyä pelaamassa tai salilla kerran-pari kuussa, niin se ei vaikuta mitenkään muuten kuin että et ehkä ole ihan niin lösähtäneen näköinen kuin voisit olla. Jotta kuntoilu näkyisi kehossa yhtään, niin vaihtoehdot ovat lähinnä seuraavat:

1) kuntoilee paljon

3) kuntoilu on elämäntapa ja intohimo ja koko elämä on rakennettu optimaalisen kunnon/ kehon ympärille

Eli tietyllä tavalla "kuntoilee paljon" on vähäisimmän kuntoilun vaihtoehto, jossa voi oikeasti sanoa kuntoilevansa ilman että kuulija ihmettelee että "ethän sä edes näytä siltä että sä ikinä kuntoilisit yhtään"

On kyllä ihan uskomaton ero kuntoilemattoman 100kg ja kuntoilemattoman 75kg välillä...

Itse nimenomaan kaipailisin sitä kuntoilematonta keskivertojamppaa noihin vaihtoehtoihin.

En laittanut sitä, koska veikkaan että se olisi kaikkein epäsuosituin vaihtoehto. Jätin pois sekä sen minkä veikkasin epäsuosituimmaksi ( = löysäläski 75kg), että sen minkä veikkasin suosituimmaksi (= steroidibodari 100kg).

Miksi ihmeessä jätit ne pois? Mikä tarkoitus tällä kyselylläsi sitten oli, jollei testata, että millainen kroppa saisi mitenkin paljon suosiota?

Jos stereoidibodari on vaihtoehtona, ja se on kaikkein suosituin vaihtoehto, niin en saisi ikinä tietää mikä on toiseksi suosituin vaihtoehto. Ja toiseksi suosituin vaihtoehto on minulle se tärkein, koska en kuitenkaan alkaisi rakentamaan elämäntapaani lihasten kasvattamiseen, enkä kuintenkaan alkaisi käyttämään hormoneja, ja yhtälailla joka tapauksessa tiedän jo, että steroidibodari on se suosituin vaihtoehto. Jos olisin laittanut 100kg bodarin mukaan vaihtoehtoihin, olisin saanut tietää kyselystä vain sen minkä tiedän jo entuudestaan, eli että naiset haluavat törkylihaksikkaita miehiä.

1) Jos stereoidibodari olisi vaihtoehtona, se olisi todennäköisesti kaukana kärkikahinoista suosituimmuusmittarilla.

2) Riippumatta stereoidibodarin suosiosta, saisit tietenkin selville myös toiseksi suosituimman vaihtoehdon. Se olisi tietenkin se vaihtoehto, joka saisi toiseksi eniten ääniä kyselyssäsi. Ihan kuten näilläkin vaihtoehdoilla.

3) Liian vähän vaihtoehtoja suosiota mittaavassa kyselyssä antaa epäluotettavamman tuloksen kuin vaihtoehtojen lisääminen antaisi. Kyselyn tuloksen luotettavuutta ei myöskään lisää se, että kyselyn teettäjätaho tekee oletuksia sellaisten vaihtoehtojen suosiosta, joita ei ole sisällyttänyt itse kyselyyn.

Sinuna en tekisi kauhean paljon oletuksia siitä, millaisista miehistä naiset tykkäävät eniten. Et nimittäin näytä olevan kovin hyvin perillä naisten mieltymyksistä sen enempää yleisellä kuin yksilötasollakaan.

Miksi steroidibodareilla on aina nainen?

Vierailija
54/62 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään noista? Pidän lyhyehköistä, hoikista skeittarimaisista miehistä.

Vierailija
55/62 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaisin, että noista kää...-kommenteista eivät todellakaan loukkaannu tuonpituiset, täysin normaalit miehet, vaan ainoastaan oikeasti lyhytkasvuiset.

Vierailija
56/62 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään noista kyselyn vaihtoehdoista ole ratkaiseva, vaan se, mitä miehellä on korvien välissä ja miten hän käyttäytyy kanssaihmisiään kohtaan.

Vierailija
57/62 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170cm mies olisi mulle ihan ok, itse olen 168cm. Tapasin miehen, joka deittiprofiilissa väitti olevansa sen 170, oli kyllä mua selvästi lyhyempi, eli max 165. Miksi pitää valehdella?

Samasta inhimillisestä syystä kuin miksi naiset valehtevat painonsa. Pelosta, ettei kelpaa tai riitä omana itsenään. Olisitko mennyt treffeille, jos olisit tiennyt hänen olevan 165-senttinen?

Joo, en itse valehtelisi mittojani, mutta en kyllä rehellisenä todellakaan saisi yhtäkään matsia näillä mitoilla. Ja on kyllä todella vaivaannuttavaa huomata toisen valehtelevan mittansa, varsinkaan, kun en niitä koskaan keneltäkään kysy.

Vierailija
58/62 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään noista kyselyn vaihtoehdoista ole ratkaiseva, vaan se, mitä miehellä on korvien välissä ja miten hän käyttäytyy kanssaihmisiään kohtaan.

Vai jalkojen välissä?

Vierailija
59/62 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään noista? Pidän lyhyehköistä, hoikista skeittarimaisista miehistä.

Skeittareilla on yleensä ainakin core hyvässä kuosissa.

Vierailija
60/62 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) kuntoilee paljon

Miksi steroidibodareilla on aina nainen?

Koska jotkut naiset tykkäävät sellaisista miehistä. Todennäköisesti nämä naiset ovat itsekin kiinnostuneita oman kroppansa muokkaamisesta, joten nämä miehet ja naiset tapaavat toisiaan näissä kehonrakennuspiireissä. Ja ei kaikilla stereoidibodareilla ole aina naista.

Kyseletkö sinä tosissasi tällaisia juttuja?