Kysely naisille: jos mies on 170-175cm pitkä, niin mikä olisi paras näistä?
Millainen vartalotyyppi on paras lyhyehköllä miehellä?
Kommentit (62)
Kååpiöt on söpöjå omalla hassulla tavallaan, vaikka usein agressiivisia
Vierailija kirjoitti:
Kååpiöt on söpöjå omalla hassulla tavallaan, vaikka usein agressiivisia
Erikoista ettei tuo kää piö moodi saa silti ääniä. Tuo himoläski 100 kiloinen. Ne kää piön näköiset miehethän on juuri noita, jotka ei yleensä ole edes kauhean voimakkaita oikeasti, mutta ovat syöpötelleet itsensä leveiksi. Tuntuu myös reaalimaailman puolella että naiset oikeasti haluaa tuollaisen 100 kiloisen sydänkohtauskää piön mieluummin kuin kaltaiseni sopusuhtaisen lyhyen miehen.
Miksi hyppäys ”ei liiku juuri ollenkaan” → ”kuntoilee paljon”? Muutenkin sellainen täystavallinen kroppa puuttuu kokonaan (kakkosvaihtoehto tällä hetkellä ehkä lähinnä).
Vierailija kirjoitti:
2. ja 3. käy mulle.
Mitä mieltä olisit bodarivaihtoehdosta, jossa mies on 100 kiloinen mutta paino onkin enimmäkseen lihaksia läskin sijaan?
En laittanut tätä vaihtoehtoihin, koska tiedän että suurin osa naisista äänestäisi tätä, ja samalla tiedän ettei se ole minulle vaihtoehto. En aio alkaa käyttää steroideja, enkä aio alkaa käydä 4 kertaa viikossa salilla ja rakentaa koko elämäni salin ja ruokavalion ympärille, eli täytyy skippaa bodarius. Ymmärrän kuitenkin, että varmaan 80% naisista ottaisi mieluiten tämän vaihtoehdon.
Niin pa skat vaihtoehdot ettei jaksa.
Älytön kysely. Olen ollut naimisissa 171 cm pitkän miehen kanssa. En koskaan suunitellut hänelle jotain uutta vartalotyyppiä tai edes miettinyt, miltä hän näyttäisi 52 kiloisena tai 140 kiloisena.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyppäys ”ei liiku juuri ollenkaan” → ”kuntoilee paljon”? Muutenkin sellainen täystavallinen kroppa puuttuu kokonaan (kakkosvaihtoehto tällä hetkellä ehkä lähinnä).
Pieni liikkuminen ei näy kropassa ollenkaan. Jos käyt uimassa tai sählyä pelaamassa tai salilla kerran-pari kuussa, niin se ei vaikuta mitenkään muuten kuin että et ehkä ole ihan niin lösähtäneen näköinen kuin voisit olla. Jotta kuntoilu näkyisi kehossa yhtään, niin vaihtoehdot ovat lähinnä seuraavat:
1) kuntoilee paljon
2) kuntoilee todella paljon
3) kuntoilu on elämäntapa ja intohimo ja koko elämä on rakennettu optimaalisen kunnon/ kehon ympärille
Eli tietyllä tavalla "kuntoilee paljon" on vähäisimmän kuntoilun vaihtoehto, jossa voi oikeasti sanoa kuntoilevansa ilman että kuulija ihmettelee että "ethän sä edes näytä siltä että sä ikinä kuntoilisit yhtään"
Voi herranen aika. Ex mies oli 172cm ja 100kg pitkään. Lihaksikaskin enkä minä ajatellut häntä kuin hieman pullerona. Ei hänen vartalossa mitään vikaa ollut minun silmääni.
Hoikka, kuivan rasvaton ja muuten normaalilihaksistoinen, sixpack, kuntoilee paljon. Kelpuuttaisin oikein mielelläni tuollaisen miehen jos naama olisi komea ja persoona kiva.
Vierailija kirjoitti:
Voi herranen aika. Ex mies oli 172cm ja 100kg pitkään. Lihaksikaskin enkä minä ajatellut häntä kuin hieman pullerona. Ei hänen vartalossa mitään vikaa ollut minun silmääni.
Jos miehesi ei harrastanut todella aktiivisesti urheilua, niin hän oli juuri näitä sydänkohtauskååpiöitä, joilla on kauheasti läskiä, mutta joita naiset luulee lihaksikkaiksi.
Olen itse 172 cm ja miesystäväni pari senttiä pidempi. Hän on sopusuhtainen, joskin mahaa on iän myötä tullut. En vaihtaisi häntä mihinkään, vaikka ruumiinrakenne olisi mikä, mutta kieltämättä ääripäät (superhoikka, steroidilihakset tai vakava ylipaino) olisivatkin mielestäni vähemmän viehättäviä.
Hoikka, mutta ei mitään sixpackia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni liikkuminen ei näy kropassa ollenkaan. Jos käyt uimassa tai sählyä pelaamassa tai salilla kerran-pari kuussa, niin se ei vaikuta mitenkään muuten kuin että et ehkä ole ihan niin lösähtäneen näköinen kuin voisit olla. Jotta kuntoilu näkyisi kehossa yhtään, niin vaihtoehdot ovat lähinnä seuraavat:
1) kuntoilee paljon
2) kuntoilee todella paljon
3) kuntoilu on elämäntapa ja intohimo ja koko elämä on rakennettu optimaalisen kunnon/ kehon ympärilleEli tietyllä tavalla "kuntoilee paljon" on vähäisimmän kuntoilun vaihtoehto, jossa voi oikeasti sanoa kuntoilevansa ilman että kuulija ihmettelee että "ethän sä edes näytä siltä että sä ikinä kuntoilisit yhtään"
On kyllä ihan uskomaton ero kuntoilemattoman 100kg ja kuntoilemattoman 75kg välillä...
Itse nimenomaan kaipailisin sitä kuntoilematonta keskivertojamppaa noihin vaihtoehtoihin.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka, kuivan rasvaton ja muuten normaalilihaksistoinen, sixpack, kuntoilee paljon. Kelpuuttaisin oikein mielelläni tuollaisen miehen jos naama olisi komea ja persoona kiva.
Kelpuuttaisitko miehen siinäkin tapauksessa, että hän painaisi 65 kiloa? Tuo on ihan normaali paino kuivalle ja hoikalle lyhyehkölle miehelle, joka urheilee paljon, muttei harrasta proteiinitankkausta lihaksien kasvattamiseen, eikä myöskään urheillessaan tee kauheasti lihaksia kasvattavaa treeniä, vaan lähinnä aerobista.
t. ap
Se, että miehellä on sopivasti massaa. Painoa tyyliin 70-80kg (lihaksista riippuen).
Mutta sellainen bullmentula-tyylinen lihaksisto ei sovi. Silloin näyttää, että tapahtuu liikaa liian lyhyellä alueella ja mies näyttää gorillalta :D
nosto