Miksi jotkut alemman tason miehet luulevat yhä, että naiset ovat lihasten perään?
Sitten notkuvat naurettavan näköisinä lihaskimppuina ympäriinsä. Ei älyvapaamman näköistä voi olla. Kyllä se on aivan eri asiat, joita naiset katsovat miehissä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on 100% varmasti ruipelo mies
Mies se on TAATUSTI, mutta Luulen että päinvastoin on joku bodari, joka on aloittanut ketjun että pääsisi puhumaan lrmpiaiheellaan eli lihaksista
Väärin.
Palstahullu Lihanuija eli lihis on taas täällä lempiaheensa parissa : minä ja lihakset
Koska miehet valitsee naisensa tissien koon perusteella ja kuvittelevat, että naiset toimii samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on 100% varmasti ruipelo mies
Mies se on TAATUSTI, mutta Luulen että päinvastoin on joku bodari, joka on aloittanut ketjun että pääsisi puhumaan lrmpiaiheellaan eli lihaksista
Väärin.
Eli oikein 🤣
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet valitsee naisensa tissien koon perusteella ja kuvittelevat, että naiset toimii samoin.
Miehet on niin itsekkäitä ja eivät kykene näkemään oman tapansa ulkopuolelle. Miehet itse ihailevat isoja lihaksia, joten he luulevat siksi että myös naiset ihannoivat
Suurimmalle osalle naisista isot lihakset ovat vastenmielisiä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä viehätyn lihaksikkaista miehistä.
Minäkin mutta edelleen, vain sopivan lihaksikkaista. En tunne vetoa kehonrakentajaan mutten toisaalta myöskään mieheen, josta päällepäin huomaa että ainoa liikunta mitä tulee harrastettua on sipsipussin hakeminen sadan metrin päästä lähikaupasta. Ryhdikäs, urheilullinen olemus on se juttu.
Ei kostu housut, mutta erektio tulee
T. Jorma 58 v