tarkoittaako synttärikutsuun vastaamatta jättäminen, että on tulossa vai ei?
Raivostuttaa kun ei viitsitä vastata! Kutsut jätetty päiväkodissa, eikä mulla ole vanhemmille sen tarkempia yhteystietoja. Enkä varmaan muutenkaan viitsisi perään soitella että tuutteko vai ette.
Eli sinä, joka jätät vastaamatta kutsuun, jossa erikseen pyydetään ilmoittamaan tulosta, onko lapsesi tulossa juhliin vai ei???
Neljä kymmenestä on ilmoittanut pääseekö tulemaan vai ei.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 09:11"]
sua ei vissiin sitten itseäs haittaa ollenkaan jos et yhtään tiedä, kuinka monelle hengelle järjestät tarjoilut ja muut?
voin vaihtaa tuon raivostuttaa-sanan vaikka harmittaa-sanaan, jos kuulostais susta paremmalta?
ap
[/quote] No ei raivostuttaisi lasten kutsuissa. Eiköhän ylijääneet käyttöön mene. Hieno juhlamieli sinulla :) Ilmoittautuminen lasten synttäreille..? Huoh.
No kyllä minä vaadin ilmoittautumista lapsen synttäreille. Olemme järjestäneet syntymäpäiväjuhlat aina jossain muualla HopLop/keilaus/tms. muu ulkopuolinen paikka jonne on ilmoitettava tarkka osallistujamäärä. Sen lisäksi näinhin voi kutsua vain esim. 10 lasta ja jos joku jättää tulematta en A. halua maksaa tyhjästä paikasta B. lapsi olisi voinut kutsua siihen tilalle jonkun toisen.
Vieläkään kukaan ei ole selittänyt että miksi nykyään on niin vaikeaa sopia vaikka viikkoa ennen tuleeko juhliin vai ei. Jos on lasten synttärit ja itse on esim. töissä niin kyllähän sitä voi sopia muiden vanhempien kanssa että pääseekö oma lapsi kyydissä. Eikai ne lapset muutenkaan aikuisen työpäivää yksin kotona ole vaan kai niiden kanssa joku siellä on?
Meillä ainakin tarkoitti sitä että kutsua ei oltu saatu. Onneksi lapsen vanhempi lähetti tekstiviestiä ja kysyi olemmeko saaneet kutsun. Emme olleet saaneet kun lapsi oli ollut päiväkodista lomalla. Saimme juhlien tiedot teksitiviestillä ja pysytyimme heti vastaamaan että pääsee tulemaan. Muute olisi jäänyt tulematta.
Meillä se tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että kutsu ei ole ikinä päätynyt mun käsiini saakka. Eli on rutussa repun pohjalla tai isällä autossa tms joron jäljillä... meillä ei enää saa toimittaa noita pkodin kautta vaan ne on toimitettava yksityisesti eli tippuvat postilootaan.