Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydätte aikuisiällä kavereita?

Vierailija
11.06.2013 |

En nyt tartte välttämättä mitään sydänystävää, jolle purkaa kaikki asiat, vaan riittäisi, kun olisi joskus lenkkeily- tai kahviseuraa. Käyn kansalaisopiston kursseilla ja kuntosalilla. Näistä ei sellaisia löydy ja kuntosalilla nyt harvemmin kenenkään kanssa mitään ihmeellistä puhutaankaan. Mutta vaikeus on siinä, että miten ihmisten kanssa voisi sen verran tutustua, että pyytäisi tai uskaltaisi pyytää kahville tai lenkille. Mulla tuo kuntosali vie kyllä aika paljon aikaa. Opiskelin jatkotutkinnon pari vuotta sitten, enkä ystävystynyt niin paljoa sielläkään kenenkään kanssa, vaikka jotkut muut ystävystyivät keskenään. Miksen voi olla samanlainen kuin äitini, joka löysi aina vaan uusia tuttavia, viisikymppisenäkin? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 10:58"]

Missä kunnassa asut nykyään?

[/quote]

Länsi-Rannikolla. Täällä on selvästi vaikeampaa tutustua ihmisiin kuin Hämeessä ja idässä, missä aiemmin olen asunut. En taida kuntaa kuitenkaan sanoa, menee liian tunnistettavaksi. 

Vierailija
22/23 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet muuttavat perheen perustettuaan lapsuusmaisemiinsa, ja hengaavat jatkossa vain omien sukulaistensa ja vanhojen tarhakaveriensa kanssa. Uudet, erilaiset ihmiset ovat kauhistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis ei mistään, ei ketään. Mulle riittäis nettikaveri, face tai meili, mutta ei, ei ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi