Mies tule kohta kotiin kuukauden työmatkalta. Olen lihonut 8 kiloa.
Olen kuukauden aikana lihonut 8 kiloa. En kestä tätä yksinoloa, olen syönyt suruuni.
Vaatteet kiristävät, en ole päässyt liikkumaan ollenkaan. En halua sanoa, että olen lihonut, huomaahan se sen jo otsallaankin. Hävettää.
Kommentit (37)
Eli jos mies ei "huomaa" ts on kohtelias, niin sä aiot pitää noi läskit?
Oikeasti, ei voi lihoa noin paljon kuukaudessa, minä sentään olen itse 133kg, joskus olen lihonut 20kg vuodessa, mutta tuo ei ole millään fyysisesti mahdollista.
Oikeastaan miehet ei ainaa huomaa tämmösiä lainkaan, tai voi sängyssä katsoa että onkos vaimolle tullut pyllykkää, mutta ei ehkä kehtaa ääneen sanoa. Tänään ei muutenkaan huomaa varmaan mitään kun on ollut ikävä ja mies on varmasti puutteessakin.
Tuskin tuo 8kg ihan puhdasta läskiä on. Jos ap on syönyt paljon suolaista kuten sipsejä ja ottanut ehkä lasin punkkua kyytipojaksi niin helposti tuosta 3kg on nestettä. Kilot saattaa lähteä pois yhtä nopeasti kuin tulikin normaalin arjen palattua talouteen.
Pari viikkoa ilman sokeria, leipää, perunoita, riisiä, jauhoja ja suolaa sekä tietty alkoholia, niin tosta lähtee varmasti lähemmäs viisi pois. Loput skarppamalla syömisen kanssa ja liikunnalla. Ei stressiä, lähtee itestään kun palaat arkirutiineihin.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 17:15"]
No onneksi vain kuukauden poissa. Jos vaikka puoli vuotta, luulis sun olevan postimiehelle paksuna. AIVAN SAIRAS VIESTI.SINÄ OLET SE JOKA IVAAT MEITÄ KAIKKIA SIIS.TUNNISTAN HETI.SINÄ OLET LUONNEVIKAINEN.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 23:31"]
Oikeasti, ei voi lihoa noin paljon kuukaudessa, minä sentään olen itse 133kg, joskus olen lihonut 20kg vuodessa, mutta tuo ei ole millään fyysisesti mahdollista.
[/quote]
Kyllä minä olen lihonut enemmänkin kuukaudessa. Mutta olin tosin anorektikon mitoissa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 17:48"]
Älä nyt lasten syyksi lihomista laita. Ihan oma syysi se on. Paljon voi tehdä kotonakin, jos haluaa... OLETKOHAN SE SAMA JOKA MULLEKKIN SANOIT ETTÄ ÄLÄ VAUVAN SYYKSI LAITA....OLET SAIRAS.EI ME ÄIDIT SYYTETÄ MEIDÄN LAPSIA VÄSYMYKSESTÄMME TAI HERKUTTELUSTAMME.SINÄ SANOT TUON KAIKILLE TAHALLAAN.JUURI SAMA LAUSE ETTÄ EI OLE VAUVAN TAI LASTENNE SYY....IHANNIINKUIN ME OLTAS KOSKAAN LAPSIAMME SYYTETTYKKÄÄN. SULLA ON ONGELMIA ITSESI KANSSA.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 17:48"]
Älä nyt lasten syyksi lihomista laita. Ihan oma syysi se on. Paljon voi tehdä kotonakin, jos haluaa... OLETKOHAN SE SAMA JOKA MULLEKKIN SANOIT ETTÄ ÄLÄ VAUVAN SYYKSI LAITA....OLET SAIRAS.EI ME ÄIDIT SYYTETÄ MEIDÄN LAPSIA VÄSYMYKSESTÄMME TAI HERKUTTELUSTAMME.SINÄ SANOT TUON KAIKILLE TAHALLAAN.JUURI SAMA LAUSE ETTÄ EI OLE VAUVAN TAI LASTENNE SYY....IHANNIINKUIN ME OLTAS KOSKAAN LAPSIAMME SYYTETTYKKÄÄN. SULLA ON ONGELMIA ITSESI KANSSA.
[/quote]
[/quote]
SINULLA TAAS ON IHAN SELVÄSTI KAIKKI KOTONA! ONNEA!
Joo samaa mieltä...ei ap. Syyttänyt lapsiaan totesi vain ettei ole päässyt liikkeelle.jos tuosta saa käsityksen että syyttää lapsiaan niin taitaa olla skitsofreenikko. Mutta hyvä kyn miehesi tuli kotiin ja kaikki on hyvin!
No onneksi vain kuukauden poissa. Jos vaikka puoli vuotta, luulis sun olevan postimiehelle paksuna.
Olis kannattanu kertoa jo puhelimessa suoraan. Onko tuo oikeasti mahdollista, lihoa 8 kg 1 kk:ssa?
Olisit hankkinut kesämiehen siksi aikaa.
Oikeesti, miten aikuinen ei voi olla yksin? Hakeudu jonnekin riippuvuushoitoon.
sanoisin että voi huh huh MUTTA minä jouduin olla erossa miehestäni kolme viikkoa ja sain paniikkikohtauksia ja itkin jika pv ihan ihmeellisistä asioista. joten tuo 8 kiloa on kai vähän lievempi reagointi :)
sanoisin että voi huh huh MUTTA minä jouduin olla erossa miehestäni kolme viikkoa ja sain paniikkikohtauksia ja itkin jika pv ihan ihmeellisistä asioista. joten tuo 8 kiloa on kai vähän lievempi reagointi :)
Oiskohan siitä 8 kilosta kuitenkin useempi kilo nestettä, jonka saat pois aika helposti.
Mikä siinä yksinolossa on niin vaikeaa? Epäiletkö miehesi tekevän jotain väärää vai oletko vaan läheisriippuvainen?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 17:35"]
Mikä siinä yksinolossa on niin vaikeaa? Epäiletkö miehesi tekevän jotain väärää vai oletko vaan läheisriippuvainen?
[/quote]
En tiedä. Illalla ei ole ollut mitään tekemistä lasten mentyä nukkumaan. En ole voinut jättää niitä yksin, joten olen vain syönyt ja katsonut telkkaria. Sama päiväuniaikaan.
Tottakai paljon nestettä, mutta ihan kahdeksaa kiloa ei ole voinut pelkistä nesteistä kertyä.
ap
Say whuut.... 8 kg kuukaudessa ????? K-U-U-K-A-U-D-E-S-S-A ?
holy shit
Meinaan tohon on jo uponnut muutama eurokin
eli et kuitenkaan tehnyt mitään 8kg asialle.. perus setti! :D