Siis ajeleeko nykymiehet säärensä?!
Mitä nyt tässä kesän mittaan katsellut, niin aika silosäärisiä miehiä näkyy. Etenkin kaikki julkkikset! Älkää vaan sanoko, että miehetkin nykyään sheivaa jalkojaan!?
Kommentit (10)
Siis en tunne ketään, joka ajelis.
Joo, en tunne kyllä minäkään ainuttakaan miestä, joka ajelisi säärensä. Eli ei liene mikään kovin yleinen ilmiö, onneksi.
En ainakaan minä... Alapäätä ajelen...
Oli muotia vuosia sitten suomenruotsalaisten sulkapalloilijoiden ja vastaavien keskuudessa. Etelä-Helsingissä siis, tietty. Aika harva noita ajelee, mutta kukin tyylillään.
Pyöräilijät ajaa, että voi laittaa laastarin.
Toivottavasti ajelevat. Ei siksi että sillä olisi minulle jotakin merkitystä, mutta lähtökohtaisesti kaikki asiat jotka aiheuttavat sielullisia vammoja persuämmille ovat mielestäni hulvattoman hauskoja.
Tuo on joku uusi naisvihan muoto että miehet käyttäytyvät naismaisesti, esim. ajelevat karvojaan ja käyttävät parfyymeja sekä kampaamopalveluja, ihan vain siitä syystä että haluavat ärsyttää naisia joilla on perinteiset arvot. Itse pidän sitä vastenmielisenä, mutta toisaalta ei kannata provosoitua mistään sellaisesta jonka tarkoitus onkin provosoida.
Miksi alapeukku? Eikö tätä saa kysyä? Onko tämä tabu? :D