Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko mieheni narsisti?

Vierailija
10.06.2013 |

Olen ollut mieheni kanssa yli 5 vuotta.alku oli vaikea ja intohimoinen,mutta asiat rauhoittuivat.alusta asti mieheni luonteessa oli piirteitä joita en ymmärtänyt,kuten naisten aliarvioiminen ja nimittely sekä se että hän arvosteli vanhempiani jotka eivät olleet mitään pahaa sanoneet tai tehneet.hänessä on paljon hyvää kuten rehellisyys ja huolehtivaisuus.hän on taitava käsistään ja avulias.olen kuitenkin väsynyt ajoittain hänen käytökseensä.koskaan vika ei ole hänessä,hän ei pyydä anteeksi,nimittelee minua ja raivoaa,jos puolustan itseäni hän suuttuu.teemme paljon yhdessä ja jos asiat eivät suju hänen mukaansa olen idiootti,tyhmä,apina ym.ja kun pahoitan mieleni se on vain minun ongelmani ja pms sen kuulemma aiheuttaa.usein saan kuulla olevani tyhmä ja etten tajua mistään mitään.sängyssä on taitava,mutta harvoin haluaa minua hyväillä.yleensä hän haluaa oraaliseksiä itselleen ja siitä yhdyntää.meillä on seksiä melkein joka päivä ja jos ei maistu niin alkaa syyllistäminen.kun kuitenkin selitän hänelle tuntuu hän ymmärtävän ja taas hetken päästä syyllistäminen.hän on varakas,ostaa lahjoja vie lomille ja haluaa tehdä asioita yhdessä.ristiriitaiset ovat tunteeni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan suoraan sanoa, miehesi kuulostaa kamalalta.. miksi ylipäänsä olet hänen kanssaan? Minä en kuuntelisi syyllistämistä ja haukkumista kovin kauaa, en todellakaan viittä vuotta. Ja jos hänellä ei ole todellista syytä parjata vanhempiasi, niin miksi annat hänen niin tehdä?

Vierailija
2/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En annakkaan parjata vaan puolustan vanhempiani ja itseäni.hänelle on helppo puhua ja tukee sekä neuvoo en tiedä miksi hän välillä käyttäytyy niin.saan todella aikamoisen metelin aikaan jos arvostelee vanhempiani.miten voi miehessä asustaa kuin kaksi ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsismista en tiedä, mutta ainakaan hän ei ole ehjä ja tasapainoinen ihminen. Ja suo anteeksi, että puhun suoraan, mutta missä sinun itsearvostuksesi on? Miksi annat toisen nimitellä sinua? Miksi suostut syyllistettäväksi? Mies on siis varakas - senkö takia myyt itsesi? 

Olen itse eronnut, mies jätti. Jälkeenpäin olen ymmärtänyt, että tunne-elämältään tasapainoinen ihminen ei syyllistä, kritisoi, vaadi eikä kontrolloi. 

Vierailija
4/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistithan yrittää usein erottaa puolisonsa perheestään ja ystävistään juuri mustamaalaamalla ja parjaamalla. Tuo sinun alistaminen henkisellä väkivallalla kielisi myös, samoin tuo seksihomma. Nehän on sitten toisaalta taas lipeviä ja ihastuttavia. jokatapauksessa hirveä mies.

Vierailija
5/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna hänen puhua minulle rumasti vaan annan takaisin.ei tunnu silti oppivan vaikka kerron hänelle etten hyväksy hänen käytöstään.mitä rahaan tulee en ole siitä kiinnostunut.itse elänyt kädestä suuhun aina vaikka töitä tehnytkin.ilmoitin siksi hänen oöevan varakas koska jos se liittyy narsismiin.

Vierailija
6/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tuli juuri töistä kotiin ja kysyin mistä eilinen mykkäkoulu johtui?oli puhumatta minulle koko illan koska olin sanonut ettei hänen suustaan tule mitään järkevää sillä hetkellä se miksi sanoin niin johtui siitä kun ärsytti minua en edes muista aihetta.nyt kuitenkin puhuu ja sai käännettyä tämän minun syykseni vaikka sanoin että ei vika ole vain aina minussa.vastaus siihen oli että hänessä ei ainakaan.

Vierailija
7/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä narsismiin liittyy varakkuus. He kierolla tavalla hankkivat itselleen ja myös materia ja maine on tärkeää heille.minä jätin kuukauden jälkeen tällaisen hullun.he haluavat lapsenkin sen takia että se sitoo sen uhrin itseensä.

Vierailija
8/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on paljon tavaraa.minulla jätesäkillinen koska en ole kiinnostunut tavaroista muuttaessani hänen luokseen luovuin tavaroistani koska hänellä oli kaikki uutta ja hienoa minulla vanhaa ja ei niin hienoa.meillä on vanha talo jonka olemme täysin remontoinneet ja tavara uutta.miehelläni on kaksi lasta jotka asuvat muualla ovat meillä säännöllisesti kysyin joskus miehltäni että miksi hän on joskus halunut lapsia hän sanoi että se on niinku jatkumo.mitä rahaan tulee mieheni on auttanut minua raha asioissa jos minulla on tarve ollut en kyllä mielläni pyydä keltään yhtään mitään.koitan aina pärjätä omillani.olen sanonut hänelle monesti että pitäisi harjoitella käytöstään muita kohtaan.minä en ole ainut kuka on joutunut hänen persoonastaan pahoittamaan mielensä.tuntuu että hän tiedostaa mitä sanon ja muistaa sen jonkin aikaa mutta sitten kun asiat ei suju tai en ymmärrä häntä se ilkeä ihminen tulee esiin.se ilkeä joka raivoo,nimittelee välillä käskee painumaan ties minne,mököttää ja on jopa lyönyt reiteen niin että itku pääsi,koska en ymmärtänyt mitä hän tarkoitti.varoitti kyllä ennen,että jos et pian tajua lyön reiteen.enhän minä paineen alla tajua.suutuin ihan mielettömästi,en ole pitkävihainen ja hän tietää sen.aikaisemmina ei ole lyönyt eikä sen jälkeen,mutta ei tuntunut asiaa katuvan ei ainkaan ole myöntänyt vaikka krskistelimme asiasta.olen kova puhumaan ja niin hänkin yleensä meillä saadaan asiat selvitettyä puhumalla ja onneksi riitoja on harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän