Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virallisesti papereihin merkitty isäni ei ole oikea isäni. Muita?

Vierailija
23.05.2013 |

Onko muilla vastaavaa tilannetta? Virallisiin papereihin on merkitty isäkseni mies, joka ei ole oikea isäni. Äitini oli siis naimisissa siinä vaiheessa kun hän tapasi oikean isäni ja  lain mukaan äidin aviomies on lapsen isä, kun lapsi on syntynyt avioliiton aikana. Näin virallisiin papereihin on tullut väärä mies. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyvä vai huono perinnön kannalta?

Vierailija
2/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihan sama, mutta mieheni on olevinaan isä lapselle, jonka isä hän ei todellakaan siis ole. Kaikki muut tietää, paitsi lapsi itse ja tämän sisarpuoli, joka on mieheni biologinen lapsi. Onneksi tuota ei sentään ole merkitty mihinkään papereihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 19:03"]

No ei ihan sama, mutta mieheni on olevinaan isä lapselle, jonka isä hän ei todellakaan siis ole. Kaikki muut tietää, paitsi lapsi itse ja tämän sisarpuoli, joka on mieheni biologinen lapsi. Onneksi tuota ei sentään ole merkitty mihinkään papereihin.

[/quote]

noi on sellasia asioita että varmaan kyllä kannattaa kertoa jossain vaiheessa ennenkun lapsen kaverit kertoo, sillä itse olen huomannu että tollaset tiedot tulee aina ilmi ja veikkaan että tulee lapsille paha mieli/pettymys jos kuulevat sen kyliltä. Jos lapset ovat vielä pieniä niin kannattaa vaikka jostain kysyä neuvoa kuinka asian kertoisi, mutta oikeasti jos jotkut ulkopuolisetkin asiasta tietää niin pian myös lasten kaveritkin

Vierailija
4/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mielestäsi "oikea isä"?

Vierailija
5/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 19:03"]

[/quote]

noi on sellasia asioita että varmaan kyllä kannattaa kertoa jossain vaiheessa ennenkun lapsen kaverit kertoo, sillä itse olen huomannu että tollaset tiedot tulee aina ilmi ja veikkaan että tulee lapsille paha mieli/pettymys jos kuulevat sen kyliltä. Jos lapset ovat vielä pieniä niin kannattaa vaikka jostain kysyä neuvoa kuinka asian kertoisi, mutta oikeasti jos jotkut ulkopuolisetkin asiasta tietää niin pian myös lasten kaveritkin

[/quote]

Joo siis ei mitkään kaverit tiedä, tarkoitin että suku ym. tietää. Kyseinen lapsi on 6v. Olen miehelle sanonut, että olisi jo syytä kertoa, mutta jahkaa jahkaa... Huonosti käy, jos odottelee teini-ikään asti.

Vierailija
6/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikea isä" tarkoittaa sitä miestä, jonka siittiöt ovat hedelmöittäneet munasolun, josta minä sain alkuni.

ap

Vierailija
7/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 19:13"]

"Oikea isä" tarkoittaa sitä miestä, jonka siittiöt ovat hedelmöittäneet munasolun, josta minä sain alkuni.

ap

[/quote]

Ok. Minusta oikea isä on se joka on läsnä lapsen elämässä. 

Spermanluovuttajat ovat vain spermanluovuttajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan