Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty rentoutumaan. Ei ole aikaa!

Vierailija
10.06.2013 |

Jatkuvaa siivoamista, pyykkäystä, ruoanlaittoa. Mies kellon ympäri pois tai jos on kotona, tekee paperitöitä. Ja niitähän riittää.

En voi valittaa miehen töistä, koska hän elättää meitä. Minun palkkani on puolet siitä, mitä mies saa. Hyvä elintaso johtuu siis miehen palkasta.

Mä en saa rentouduttua ollenkaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt kyvytön...

Vierailija
2/6 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkaa apuri, niin muuallakin maailmassa tehdään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 13:59"]

palkkaa apuri, niin muuallakin maailmassa tehdään

[/quote]

jos suinkin mahdollista, niin hanki apua, kaikki tarvitsee lepoa, raha säästyy jossain vaiheessa terveyskuluissa, tsemppiä

Vierailija
4/6 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama vika. Kotona niitä tekemättömiä töitä hyppii silmille koko ajan. En voisi kuvitellakaan istuvani vaikka telkkarin ääreen tunniksi, en vaan pystyisi.

Vierailija
5/6 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

euroopassa kyllä käytetään palveluita äidin taakan helpottamiseksi, miksi ei suomessa voisi palkata apuria 1-3 ketaa/2vk niin saisivat äiditkin niitä paljon tarvitsemiaan rentoutumisiltoja.

jos on kerta varaa, onhan se niin tärkeää kuitenkin.

Vierailija
6/6 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Se että olen yksinhuoltaja ei helpota asiaa. Lapsi tosin jo 10-vuotias onneksi. Tekemistä olisi ihan koko ajan, 365 päivää vuodessa. Tätä on jatkunut koko aikuisikäni. Opiskelijana olo vasta paineista olikin, kun koko ajan oli tunne että pitäisi olla kirjojen ääressä tai tekemässä jotain kirjallista työtä. Siinä mielessä nyt vanhemmalla iällä on ollut selvästi helpompaa.

Mutta onhan se nyt kyllä niin, että hetkeä rentoutumiseen ei tule koskaan elämän(i) aikana. Se täytyy vaan ottaa. Yhden askelen otin kun palkkasin siivoojan äskettäin. Siivooja on valitettavasti ollut kovasti sairaana eli peruutuksia on yhtä paljon kuin käyntejä.

Miten sen rentoutumishetken voisi ottaa niin ettei syyllisyys painaisi taka-alalla? Samasta syystä en koskaan matkusta. Se olisi hukkaan heitettyä löysäilyaikaa :-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi