Naimisissa oleva nainen ja seksiseuran etsintä?
Miten olette toteuttaneet? Haetteko yöelämästä vai deitti-sivustoilta?
Kommentit (11)
ei näiltä mammoilta kande tollasii kysyy. sut haukutaan kohta ihan pystyyn.
Olen vastannut aika monelle viestiin, mutta pidemmän päälle pitänee tehdä jotain raakausta. Oon aivan liian kiltti :-P
Miten te muut toimitte?
En oo vielä varma, uskallanko mennä pidemmälle, mutta kokeilen tuota viestittelyä.
Se kiinnostaa, että millä kriteereillä raakaatte? Oon miettinyt, otanko tiukat ikärajat ja yksi vaihtoehto on unohtaa kaikki vapaat. Siis että hakisko selkeästi varattua miestä?
työpaikoilta ja yöelämästä ja varmaan sieltä netistäkin. Meikäläiseen takertuu jatkuvasti joku. Siitä voin sitten valita parhaat päältä ja testata, et onko mihinkään.
Yöelämästä... en oo ollut sillä mielellä liikenteessä. Aattelin, että netti on tätä päivää.
Tosin noita yhteydenottoja on nyt niin paljon, että pakko jättää kylmästi osaan vastaamatta.
ap
Mä alan kohta kallistua siihen, että haen seuraa iltamenoista. Olen aloittanut kahden miehen kanssa keskustelut, joista toinen saattaa olla opiskelijoitani ja toinen on työkaverini (onneksi on iso työyhteisö).
Mäkin käyn välillä chattaamassa suomi24:ssa ihan jutellakseni ja koko ajan joku vonkuu seksiseuraa. Ei näytä haittaavan vaikka ilmoitan olevani naimisissa. Ihmeellistä tämä nykyinen meininki.
Kiitos vastauksestasi. Mua jännittää, että viesteilen jonkun tutun kanssa tai miehen tutun, hui!