Miten uskot tempauksen taivaaseen tapahtuvan?
Kommentit (83)
Minua kauhistuttaa ajatus, että lapset vietäisiin vanhempiensä syleistä :( Millainen sadisti semmoista tekee?
Ei ole kaunista. Lentokoneita tippuu, autot törmäilevät toisiinsa, potilaita kuolee leikkauspöydille kun lääkäri katoaa kesken kaiken...
Katastrofi. Lentokoneita putoaa kun lentäjät katovat, potilaita menehtyy leikkauspöydälle kun kirurgit katoavat...
Se on vähän niinkuin candy flipping
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon että se on ennemminkin sellaista rauhallista leijumista.
Ei ole rauhallista leijumista niille lapsille jotka murskautuvat sun auton alle kun sut temmataan, vaikka tiesit että tempaus tapahtuu, niin pakko ajaa autoa koska kiire.
Ei pidä paikkaansa. Olet väärässä.
On siinä papit, suntiot ja muut saarnamiehet H.Moilasena kun kirkon takarivistä väki tempautuu ja etupenkki ja he itse jäävät siihen todistajiksi.
Me pakanat tyhjennetään Alko ja moshataan nakuina kaduilla sitten. Varmaan jokunen sähkövoimalantyöntekijä ja lääkärikin jäisi niin meillä ei olisi hätäpäivää,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon että se on ennemminkin sellaista rauhallista leijumista.
Ei ole rauhallista leijumista niille lapsille jotka murskautuvat sun auton alle kun sut temmataan, vaikka tiesit että tempaus tapahtuu, niin pakko ajaa autoa koska kiire.
Ei pidä paikkaansa. Olet väärässä.
Joo, niinpä. Todellakaan kristityn ei ole pakko ajaa autoa, eikä yksikään oikea kristitty voisikaan ajaa autoa kun tietää että tempaus on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
On siinä papit, suntiot ja muut saarnamiehet H.Moilasena kun kirkon takarivistä väki tempautuu ja etupenkki ja he itse jäävät siihen todistajiksi.
Paavi jää vatikaaniin ihmettelemään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavi jää vatikaaniin ihmettelemään :D
"Minua on petetty!"
Jumala nappaa kraivelista kiinni, nostaa ja sanoo "tule herrasi valoon".
Tempauksen jälkeen alkaa sitten ateisteilla aika hirveät ajat, heh heh, on vaikka mitä vitsausta ja kiusaa. Voi että sitä on sitten kiva katsella kun niitä täällä beelsebubi kärventelee.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaunista. Lentokoneita tippuu, autot törmäilevät toisiinsa, potilaita kuolee leikkauspöydille kun lääkäri katoaa kesken kaiken...
Tulee tulipaloja, sähköt menee, lentokoneita lentää kohti rakennuksia, bussit, autot jäävät ilman kuljettajaa, ovatpa ihmeissään kun se uskonsa vuoksi pilkattu lääkäri ottaa ja häviää ja potilas jää rinta auki pöydälle.
Psykoottisia olette, joutaisitte suljetulle harhoinenne.
Epäonnistunut a-naa-l-ipene-tr-aa-tio hevosen toimesta!
Raamatussa sanotaan, että Jeesuksen tulo on kuin aurinko nousee idästä ja laskee länteen.
Vierailija kirjoitti:
Tempauksen jälkeen alkaa sitten ateisteilla aika hirveät ajat, heh heh, on vaikka mitä vitsausta ja kiusaa. Voi että sitä on sitten kiva katsella kun niitä täällä beelsebubi kärventelee.
Vanhurskaan hyvepuhetta =)
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa sanotaan, että Jeesuksen tulo on kuin aurinko nousee idästä ja laskee länteen.
Eli ihan normipäivä, paitsi että ihmisiä on kuollut ja edelleen kituu kun kristityt tempaistiin ja autot syöksyi kansanjoukkoon. Olisiko nyt aika herätä ja tehdä sääntö että kristitty ei voi olla bussikuski tai omistaa autoa. Päivi voisi ottaa tämän asiakseen.