Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskot tempauksen taivaaseen tapahtuvan?

Vierailija
21.07.2020 |

Ja kuinka pian?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon että se on ennemminkin sellaista rauhallista leijumista.

Ei ole rauhallista leijumista niille lapsille jotka murskautuvat sun auton alle kun sut temmataan, vaikka tiesit että tempaus tapahtuu, niin pakko ajaa autoa koska kiire.

Vierailija
22/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kauhistuttaa ajatus, että lapset vietäisiin vanhempiensä syleistä :(  Millainen sadisti semmoista tekee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaunista. Lentokoneita tippuu, autot törmäilevät toisiinsa, potilaita kuolee leikkauspöydille kun lääkäri katoaa kesken kaiken...

Vierailija
24/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katastrofi. Lentokoneita putoaa kun lentäjät katovat, potilaita menehtyy leikkauspöydälle kun kirurgit katoavat...

Vierailija
25/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän niinkuin candy flipping

Vierailija
26/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rauhallista leijumista niille lapsille jotka murskautuvat sun auton alle kun sut temmataan, vaikka tiesit että tempaus tapahtuu, niin pakko ajaa autoa koska kiire.

Ei pidä paikkaansa. Olet väärässä.

Vierailija
27/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä papit, suntiot ja muut saarnamiehet H.Moilasena kun kirkon takarivistä väki tempautuu ja etupenkki ja he itse jäävät siihen todistajiksi.

Vierailija
28/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pakanat tyhjennetään Alko ja moshataan  nakuina kaduilla sitten.  Varmaan jokunen sähkövoimalantyöntekijä ja lääkärikin jäisi niin meillä ei olisi hätäpäivää,

Vierailija
29/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olet väärässä.

Joo, niinpä. Todellakaan kristityn ei ole pakko ajaa autoa, eikä yksikään oikea kristitty voisikaan ajaa autoa kun tietää että tempaus on tulossa.

Vierailija
30/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siinä papit, suntiot ja muut saarnamiehet H.Moilasena kun kirkon takarivistä väki tempautuu ja etupenkki ja he itse jäävät siihen todistajiksi.

Paavi jää vatikaaniin ihmettelemään :D

Vierailija
31/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä bullshittiä koko juttu.

Vierailija
32/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paavi jää vatikaaniin ihmettelemään :D

"Minua on petetty!"

Vierailija
33/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala nappaa kraivelista kiinni, nostaa ja sanoo "tule herrasi valoon".

Vierailija
34/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempauksen jälkeen alkaa sitten ateisteilla aika hirveät ajat, heh heh, on vaikka mitä vitsausta ja kiusaa. Voi että sitä on sitten kiva katsella kun niitä täällä beelsebubi kärventelee.

Vierailija
35/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaunista. Lentokoneita tippuu, autot törmäilevät toisiinsa, potilaita kuolee leikkauspöydille kun lääkäri katoaa kesken kaiken...

Tulee tulipaloja, sähköt menee, lentokoneita lentää kohti rakennuksia, bussit, autot jäävät ilman kuljettajaa, ovatpa ihmeissään kun se uskonsa vuoksi pilkattu lääkäri ottaa ja häviää ja potilas jää rinta auki pöydälle.

Vierailija
36/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoottisia olette, joutaisitte suljetulle harhoinenne.

Vierailija
37/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistunut a-naa-l-ipene-tr-aa-tio hevosen toimesta!

Vierailija
38/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa sanotaan, että Jeesuksen tulo on kuin aurinko nousee idästä ja laskee länteen.

Vierailija
39/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tempauksen jälkeen alkaa sitten ateisteilla aika hirveät ajat, heh heh, on vaikka mitä vitsausta ja kiusaa. Voi että sitä on sitten kiva katsella kun niitä täällä beelsebubi kärventelee.

Vanhurskaan hyvepuhetta =)

Vierailija
40/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa sanotaan, että Jeesuksen tulo on kuin aurinko nousee idästä ja laskee länteen.

Eli ihan normipäivä, paitsi että ihmisiä on kuollut ja edelleen kituu kun kristityt tempaistiin ja autot syöksyi kansanjoukkoon. Olisiko nyt aika herätä ja tehdä sääntö että kristitty ei voi olla bussikuski tai omistaa autoa. Päivi voisi ottaa tämän asiakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan