Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskot tempauksen taivaaseen tapahtuvan?

Vierailija
21.07.2020 |

Ja kuinka pian?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kristityt eivät usko tempaukseen. Esim. minä. Kohdat, joissa muka puhutaan tempauksesta, kertovat oikeasti Jeesuksen toisesta tulemisesta. Ja itse asiassa ns. "pahat" ovat niitä jotka "otetaan", Jeesuksen omat "jätetään". Olen luterilainen uskova. (En liberaali).

Miksi ajattelet että uskovat jätetään? Ja mihin pakanat otetaan?

Vierailija
42/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kristitty enkä kuulu kirkkoon, mutta olen ollut siinä uskossa, että SIELUT ylöstemmataan. Käsitykseni mukaan ruumista ei saa mukaan, eli kaikki hyvikset kuolevat ja pääsevät paratiisiin ja me muut sitten jäämme tänne kärsimään vitsauksista sun muista ja kun kuolemme, on kohtalonamme kiirastuli tai vaihtoehtoisesti ei-mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kristitty enkä kuulu kirkkoon, mutta olen ollut siinä uskossa, että SIELUT ylöstemmataan. Käsitykseni mukaan ruumista ei saa mukaan, eli kaikki hyvikset kuolevat ja pääsevät paratiisiin ja me muut sitten jäämme tänne kärsimään vitsauksista sun muista ja kun kuolemme, on kohtalonamme kiirastuli tai vaihtoehtoisesti ei-mitään.

Okei, eli kristitty zombie apokalypse, kristityt sieluttomat zombien haluavat syödä vääräuskoisten aivot. Kuulostaa ymmärrettävältä.

Vierailija
44/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kristityt eivät usko tempaukseen. Esim. minä. Kohdat, joissa muka puhutaan tempauksesta, kertovat oikeasti Jeesuksen toisesta tulemisesta. Ja itse asiassa ns. "pahat" ovat niitä jotka "otetaan", Jeesuksen omat "jätetään". Olen luterilainen uskova. (En liberaali).

Pakanat otetaan paikkaan missä saa juoda olutta ja pitää hauskaa, uskovat jäävät veisaamaan virsiä ja synkistelemään.

Vierailija
45/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovat jätetään ja luodaan uusi taivas ja uusi maa. Ei-uskovat menevät sinne vähän kuumempaan paikkaan tuomion jälkeen.

Vierailija
46/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kauhistuttaa ajatus, että lapset vietäisiin vanhempiensä syleistä :(  Millainen sadisti semmoista tekee?

Jos vanhemmat uskovat Jeesukseen omana Vapahtajanaan, niin pääsevät lapset ja vanhemmat sinne samaan ja parempaan paikkaan.

Vierailija
47/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun benjiköysi kiristyy. Itse en tosin aio  kokeilla, kun pelkään korkeita paikkoja.

Vierailija
48/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se valoputki on koettu,mutta nainen joka sanoi,mitä tuo täällä tekee,ja palautettiin.No helvetti on musta siellä sua satutetaan..katso yt videoita kertomuksia,miten moni tarina aika samanlainen.Joku väitti aivot elää ,tekee ton kokemuksen,miten voi,joku kävi kukka paratiisissä jne..Turha bäitellä,emmehän me tiedä! Kukaan koskasn tullut kertomaan.Itse kerroin tuon niin etäs työkaveri kertoi oli sydänleikkaus..ei saanut jäädä sinne.Kyllä minäkin seur.päivän pelkäsin mitä se oli,ja uskallanko kertoa kellekkään.Mutta näin ei tuolle kokemukselle mitään voi se kävi.

Vierailija
49/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä! Minä kuulun taivon ijäisiin pippaloihin v.i.p.-kortin saaneisiin! Ettäs tiedätte!

Vierailija
50/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaasta lasketaan kultaketjut ja hopeaketjut ja niistä otetaan kiinni tai niiden silmukkaan istutaan, ja enkelit vetävät meidät kulta- ja hopeaketjuilla pilviin ja taivaaseen.

Vierailija
51/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti huomenna!

Vierailija
52/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tapahtuma on melkolailla samanlainen kuin poroerotus.

Vierailija
53/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jeesukseen vapahtajana ja Herranani. Mutta taivaaseen tempaukseen minun on vaikea uskoa. En voi uskoa, että osa temmataan taivaaseen, muut jätetään kärsimään. Minun herrallani on monia huoneita talossaan, hänen luokseen mahtuvat kaikki. Jeesus tekee päätöksen, kuka pääsee paratiisiin ja kuka ei.

Vierailija
54/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta luotan Jumalaan tässäkin asiassa.

Hän on Rakkaus.

Vierailija
55/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kuulkaa multa pölisee ja puiden juurakot ritisee. Hautakiviäkin tulee ryskyen kaatumaan. Kamala näky on se.

Sekoitat tuomiopäivän ylöstempaukseen.

Vierailija
56/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"24:27 Sillä nijncuin pitkäisen tuli leimahta idästä ja näky haman länden/

nijn on myös ihmisen Pojan tulemus."

https://www.finbible.fi/jakeittain/UT/Matteus_24.htm

Tuulenpuuska, ukonilma tai vaikkapa taifuuni?

On muuten vettä nostattava vuorovesikin samanlainen, kun se vetovoima kiertää maapalloa järjestyksessä tauotta ympäri :-)

Vierailija
57/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä. Kiitos Jeesus.

Vierailija
58/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala tempaa ihmiset imemällä heidät peräaukkoonsa. Kun tunnet nousevasi ilmaan, niin suosittelen pidättämään hengitystä!

Vierailija
59/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla totaalisen palikka jos moiseen uskoo vielä tänäkin päivänä.

Vierailija
60/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus tulee ennen kuin katoaa se sukupolvi joka näki Israelin perustamisen 1948. Eli meidän elinaikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme