Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko hyvä kodinhoidossa?

Vierailija
21.07.2020 |

Minulla on hyvä työ ja koulutus,mutta olen huomannut että "lahjakkuuteni" näkyy erityisesti kodinhoidossa. Tai en tiedä mikä on oikea sana, mutta kodinhoito on ehkä lähellä sitä mitä tarkoitan.

Monessa tilanteessa huomaan, että ruoanlaitto, siivoaminen, pyykkäminen ja arjen suunnittelu samalla lapsia hoitaen onnistuu minulta näppärästi. Näin ollen kotiäitivuodet olivat mukavia ja helppoja. Perhearki toimii hyvin ja loma on lomaa, eikä tunnu raadannalta.

Kuka muu tunnustaa olevansa luontainen kodinhengetär?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä pitää tehdä metatöitä. Tiskaaminenkin pitää suunnitella ja organisoida.

Tai sitten voi vaan tiskata.

Vierailija
22/28 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin hyvä. Vuosikausien harjoittelun tuloksena minun tarvitsee vain maata sohvalla ja emäntä tekee kaiken puolestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä pitäisi opettaa koulussa vaikka yläasteella. Ruoanlaittoa, siivousta, talousasioita.

Vanhempien tehtävä on noiden opettaminen lapsille.

Vierailija
24/28 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä pitäisi opettaa koulussa vaikka yläasteella. Ruoanlaittoa, siivousta, talousasioita.

Vanhempien tehtävä on noiden opettaminen lapsille.

Miten opettaa, jos vanhempikin on huono kotitöissä ja ihan antikodinhengetär?

Vierailija
25/28 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökillä pitää tehdä metatöitä. Tiskaaminenkin pitää suunnitella ja organisoida.

Tai sitten voi vaan tiskata.

Mä olen hyvä kodin metatöissä. Juuri niiden avulla kotityöt sujuvat helposti.

Ap

Vierailija
26/28 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on add, se jonkin verran rajoittaa, koska mun on vaikea saada asiat tehtyä loppuun asti ja mulla on monta hommaa tekeillä samaan aikaan. Inhoan siivoamista. Pyykkäys, ruoanlaitto, lasten kanssa tekeminen on kivaa ja luonnistuu, mutta siinäkin jää monesti kaikki levälleen. En mä sitten varmaan oo kovin hyvä kodinhoidossa.

Vierailija
27/28 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullinen. Mies on kyllä parempi. Puuhailee mennessään ja tullessaan (vie roskia, tiskailee, viikkailee). Ite teen ryminällä kaiken. Mies luulee ettei tee juuri mitään vaikka ilman sitä tämä koti on kaatopaikka parissa päivässä :D

Vierailija
28/28 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lapsesta asti, eteläpohjanmaalaisena se on tapana. Oikeastaan ylpeilen monitaitoisuudellani, sisältäen mm. ompelutyöt ja kutomisen, säilömisen ja remontoinnin. Vähän kyllä ärsyttää miehen vetelyys ja saamattomuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan