Ostatteko säännöllisesti itsellenne vanukkaita?
Siis aikuiset palstalaiset, syöttekö vanukkaita? Olin luullut että ne on suunnattu lähinnä lapsille, mutta kaveri paljasti että ostaa itselleen Paula-vanukkaita.
Miten on, ostatteko vanukkaita kaupasta joita itse syötte?
Kommentit (36)
Päteekö porttiteoria myös vanukkaisiin?
En osta, mutta parikin kaveriani tykkää kyllä. Ja miksi proteiinivanukas olisi keksitty, jolleivät aikuiset söisi vanukkaita?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan edes maistanut, eikä myöskään lapseni.
Syömällä oikeaa itse valmistettua ruokaa, olemme koko perhe pysyneet terveinä ja hoikkina.
Niin minäkin, joten valmistan vanukkaat itse. Harvoin ostan.
Vierailija kirjoitti:
En osta, mutta parikin kaveriani tykkää kyllä. Ja miksi proteiinivanukas olisi keksitty, jolleivät aikuiset söisi vanukkaita?
Ja onhan se ihan "tavis"vanukaskin, joka on ns. aikuisten vanukas. Olikohan juurikin Jackyn uutuustuote. En hirmu suurta eroa "lasten" vanukkaaseen huomannut, kun kokeeksi kerran ostin. Ehkä vähän suklaisempi.
Minä teen itse suklaakiisseliä ja siitä saan lähes vanukkaan tapaista. Se on ihan tolkuttoman hyvää, pitääpä taas tehdä.
Harvoin, mutta Alpron tumma soijasuklaavanukas on herkkua. Kaikkiin muihin pitää sekoittaa kaakaojauhetta lisäksi
Toisinaan. Ei ne enää maistu niin hyvällle kuin ennen, merkki kuin merkki on nykyisin ällömakeaa ja vetisenmakuista esanssia. Pitäis vaan tehdä itse.
En koskaan.
Herkuttelen kyllä useinkin vaikka olen normaalipainoinen, mutta ostan mieluummin suklaalevyn, en vanukasta.
En osta koskaan, mutta jos joku tykkää niitä syödä niin syököön, ei ole minulta pois. Ihmeellistä tämä palstan toisten syömisten arvostelu.
Ai niin, unohdin kokonaan, että ostin jossain mielenhäiriössä kuukausia sitten jonkun ihme proteiinivanukkaan, jonka piti maistua Tupla-suklaapatukalta. No ei maistunut, hyi! Ihan mautonta oli. Ja en tosiaan syö mitään vanukkaita melkein koskaan.
Kyllä, proteiinivanukkaita syön päivittäin.
Ostan silloin tällöin Aplron soijaproteiinivanukasta. Se on ihan ok välipala esim. töissä iltapäivän kahvitauolla.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvoin ostan. Ennemmin teen suklaakiisseliä itse. Maistuu paremmalta kuin kaupan vanukkaat.
Maitokiisseli on myös hyvää.
Ei kannata ostaa, tunnetusti mies syö lapsen vanukkaat.
Tuossa keskustelussa puhutaan rahkoista, tässä puolestaan vanukkaista.