Ostatteko säännöllisesti itsellenne vanukkaita?
Siis aikuiset palstalaiset, syöttekö vanukkaita? Olin luullut että ne on suunnattu lähinnä lapsille, mutta kaveri paljasti että ostaa itselleen Paula-vanukkaita.
Miten on, ostatteko vanukkaita kaupasta joita itse syötte?
Kommentit (36)
En, koska mies aina söi ostamani vanukkaat.
En ole koskaan edes maistanut, eikä myöskään lapseni.
Syömällä oikeaa itse valmistettua ruokaa, olemme koko perhe pysyneet terveinä ja hoikkina.
Jooo mä käyn aina ostamasssa sen pinkin vanukkaan vähä kalorisen koska oleeen homo. No en ehkä oikeasti ole muttta moni saaattaa luulla tai alkaa epäilemäään koska tääällä suomesssa on niiin hiljaista etttä kaikki kyttää toisiaaan ja epäilee toisiaaan.
Totta kai ostan joskus kun haluan herkutella. Ei ne mitään lasten juttuja ole.
Vierailija kirjoitti:
Syömällä oikeaa itse valmistettua ruokaa, olemme koko perhe pysyneet terveinä ja hoikkina.
Meillä syödään välillä myös vanukkaita. Ja ollaan terveitä ja hoikkia. Myös mieleltämme terveitä, joten maailmamme ei kaadu, jos silloin tällöin herkuttelemme epäterveellisesti.
Muija ostaa jotain paskannusjogurttia. Pilattua, siis prosessoitua maitoahan se on, sokeroituna ja täynnä lisäaineita. Mikä muka vois mennä pieleen.
Aika harvoin ostan. Ennemmin teen suklaakiisseliä itse. Maistuu paremmalta kuin kaupan vanukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen täysin terve ja hoikka vaikka ostan viikottain itselleni vanukasta herkuksi. Suosittelen löysäämään pipoa, opetat lapsillesi aika kieroutunutta ruokasuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syömällä oikeaa itse valmistettua ruokaa, olemme koko perhe pysyneet terveinä ja hoikkina.Minäkin olen täysin terve ja hoikka vaikka ostan viikottain itselleni vanukasta herkuksi. Suosittelen löysäämään pipoa, opetat lapsillesi aika kieroutunutta ruokasuhetta.
Minulla ei ole lapsia. En koe tarvitsevani vanukasta mihinkään, se ei ole ”herkku”. Herkuttelen mielummin tuoreilla marjoilla ja hedelmillä.
Olen säännöllisesti jo vuodesta 1968 ostanut joka päivä vanukkaan.
Syön useinkin proteiinivanukkaita eväänä töissä. Välillä ostain myös jotain jacky-makupaloja tmv ihan vain itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syömällä oikeaa itse valmistettua ruokaa, olemme koko perhe pysyneet terveinä ja hoikkina.Minäkin olen täysin terve ja hoikka vaikka ostan viikottain itselleni vanukasta herkuksi. Suosittelen löysäämään pipoa, opetat lapsillesi aika kieroutunutta ruokasuhetta.
Minulla ei ole lapsia. En koe tarvitsevani vanukasta mihinkään, se ei ole ”herkku”. Herkuttelen mielummin tuoreilla marjoilla ja hedelmillä.
Sinulla ei ole lapsia, mutta kirjoitit tuohon lainattuun viestiin "lapseni". Jos taas et ole sen kirjoittaja, kommentti ei ollut suunnattu sinulle. Eipä tuo sinunkaan ruokasuhteesi kyllä terve ole, kun kuvittelet, että kaikille samat asiat ovat herkkuja kuin sinulle. Esim. minulle marjat ovat normaali osa päivittäistä arkiruokailua, eivät mikään erityisherkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, eli olet provo. Kirjoitit juuri aiempaan viestiisi, miten lapsesi eivät ole maistaneet vanukasta.
Proteiinivanukkailla rahastetaan? https://www.vauva.fi/keskustelu/3823949/syotteko-proteiinirahkoja?chang…
Vierailija kirjoitti:
Jooo mä käyn aina ostamasssa sen pinkin vanukkaan vähä kalorisen koska oleeen homo. No en ehkä oikeasti ole muttta moni saaattaa luulla tai alkaa epäilemäään koska tääällä suomesssa on niiin hiljaista etttä kaikki kyttää toisiaaan ja epäilee toisiaaan.
Sitt siiinä kassajonossa se pinkki vanukas neljän sinisen vanukkaaan joukosssa ja alan huuutamaan kovaan ääneen että "heii! tulkaahan kaikkki kattomaan, tämä pinkkki vanukas tulee sitten mun muijalllle".
Vierailija kirjoitti:
Proteiinivanukkailla rahastetaan? https://www.vauva.fi/keskustelu/3823949/syotteko-proteiinirahkoja?chang…
Kaikki, jotka tuntevat numerot, osaavat katsoa proteiininmäärän. Se lukee noin hehtaarinkokoisena siinä purkissa. Ei tarvitse olla Einstein osatakseen laskea, että se on noissa aika vähäinen.
Ostan joka päivä Jacky kaakaomakupalaa ja mieheni ostaa myös sitä minulle :)
Enpä ole sellasta ostanut...no en edes muista milloin viimeksi. Eli en todellakaan osta säännöllisesti, hyvä jos ikinä.