Saatko mahtumaan päällesi 10 vuotta sitten
Kommentit (31)
Saan. Olen säästänyt housut vuodelta 1997 ja mahtuvat vielä päälle.
Ainakin kotelomekot menevät; muuta ei taida ollakaan :)
Helposti. En ole lihonut/laihtunut ollenkaan ja ne vaatteet on olleet käytössäkin vielä aina silloin tällöin.
En tiedä, mulla ei ole mitään kymmenen vuoden takaisia vaatteita tallella.
Ehei tule kyseeseenkään.
Hyvin pysyin mitoissa yli nelikymppiseksi asti, mutta nyt vaihdevuosien myötä on alkanut kiloja karttua ihan "tyhjästä". Joo, ei ne tietenkään oikeasti tule tyhjästä, mutta tarkoitan sillä sitä aineenvaihdunnan ja hormonitoiminnan muutosten yhteisvaikutusta, että sama ruokamäärä, joka ennen on pitänyt koon kurissa aiheuttaa selvää lihomista.
Puolessa vuodessa on tullut viisi kiloa lisää.
Valitettavasti joo, mahtuu jopa 20v vanhat vaatteet (surkeeta sekin, että komerossa on noin vanhoja vaatteita). .
En. Silloin olin alipainoinen ja tosi laiha, nykyään yli 10kg painavampi mutta erittäin aktiivisen treenaamisen takia lihaksikkaampi ja paljon muodokkaampi.
En tod. En ole nytkään ylipainoinen, mutta kymmenen vuotta sitten olin bmi 17! Nyt bmi 25.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 14:55"]
Valitettavasti joo, mahtuu jopa 20v vanhat vaatteet (surkeeta sekin, että komerossa on noin vanhoja vaatteita). .
[/quote]
ja minulla ikää 47v. Ei ole tullut edes iän myötä kiloja :(
En todellakaan. Olin silloin 20 kg kevyempi.Kaikki raskauskilot lapsista jääneet löllymään, joten olen paljon isompi kuin 10 vuotta sitten. Säälittävää, että en ole pystynyt parempaan. Olen vienyt UFF:lle nuo vanhat vaatteet, aiheuttavat vain pahaa mieltä.
11, odota vaan... kyllä ne voi tulla vielä, sulla on vaan vaihdevuodet vähän myöhemmin kuin minulla. Vuoden sisällä ihan selvä muutos, tähän asti on vaatekoko ollut 34-38, nyt pitää ostaa jopa 42:ta.
-7, ikätoverisi-
Mahtuu. Jopa lakkiaspuku 20 vuoden takaa mahtuu, vaikken kyllä pukis päälle olkatoppauksineen kaikkineen :) miksei mahtuisi? Lapset tehty ja kahteen kertaan tullut se 25kg painoa ja sitten hankkiuduttu eroon. Normaalia elämää :)
Saan, olen suht saman painoinen kuin silloin. Tässä välissä on ollut kolme raskautta ja niiden jäljiltä jäi kyllä 15 kiloa, mutta olen nyt saanut ne karistettua, kun nuorin lapsi on 2v, yöheräilyjä ja unenpuutetta on vähemmän ja olen muutenkin energisempi. Ei minulla tosin ole kymmenen vuoden takaisia vaatteita juuri jäljellä, muutama juhlamekko ja hellemekko vain.
Itseasiassa taitaa kymmenen vuoden takaiset olla liian isojakin. Vaikka en silloinkaan iso ollut niin olen vielä pienempi.
Taidan olla aika samanpainoinen kuin silloin (välissä olen kyllä sekä lihonut että laihtunut). Vaatteita ei paljoa ole niiltä ajoilta, koska silloin käytin kaikki vaatteeni ihan loppuun, mutta on mulla käytössä samat tuulihousut (ei mitään löysää mallia vaan ihan sellaset "istuvat" vuorelliset) jotka olen ostanut 8. luokalla. Täytän tänä vuonna 26 vuotta.
En valitettavasti. Just eilen tuli katseltua valokuvia, 10 vuotta sitten painoin yli 30 kiloa vähemmän.
saan, mahdun 20 vuotta sitten minulle ompelimossa tehtyyn pikkumustaankin.
Mulla on 41v:nä vuonna 2001 ostettu kotelomekko (ja muutamia muitakin mekkoja vm 2000-2001)) minkä ajattelin laitaa huomenna töihin:) Samoin jakkuja ja housuja löytyy. Hameiden ja paitojen kanssa on vähän vaihdellen.
Kymmenes avioliittovuosi menossa, ja kokeilin hääpukua, mahtui hyvin. Silloin painoin n.130kg, nyt 133kg. Toki olisi kiva että kun kymmenes hääpäivä koittaa olisin vihdoin saanut laihduttamisen jonkinlaiseen alkuun, ja puku olisi iso.
Jep. Itse asiassa olen nyt kokoa pienempi kuin silloin ja aikaa ennen lapsia. Huomasin asian keväällä uusia housuja ostaessani ja löytäessäni vanhat farkut kaapista.