Tyttären poikaystävä haluaisi tulla yöksi mutta tytär ei suostu nukkumaan ovi auki
Kuinka moni ei suostuisi tällaiseen? Sitten ei tulla meille lainkaan. Miksi se ovi pitää laittaa muutenkaan kiinni?
Kommentit (45)
Johan on siveää meininkiä. Ei tulis mieleenkään käskeä nuorison pitämään ovea auki, kun niillä on vieraita. Olkoon päivä tai yö.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tytär onkin täysi-ikäinen niin niin kauan kun hän asuu minun talossani, pitää täällä myös elää minun sääntöjeni mukaan.
Ja sinun talossasi ei harrasteta seksiä? Nyt taitaa olla ihan Neitsyt Maria itse langoilla meidän kanssa? Mitäs Jesselle ja Josefille kuuluu?
Ovi laitetaan kiinni, jotta voi keskustella ilman että puhe häiritsee muita tai muut häiritsevät puhetta. Ei siellä oven takan välttämättä tapahdu mitään ihmeellistä. Suljettu ovi sellaisenaan on aika huono yksityisyydensuoja jos siellä jotain vaakatasossa harrastetaan.
Nukutteko sinä ja kumppanisi joka yö ovi auki?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tytär onkin täysi-ikäinen niin niin kauan kun hän asuu minun talossani, pitää täällä myös elää minun sääntöjeni mukaan.
Mitä pelkäät? Jos pelkäät että harrastavat seksiä niin kyllä he sille ajan ja paikan löytävät vaikka sinä et sitä hyväksyisikään.
Kun 20-vuotias tulee armeijasta lomille tyttöystävää katsomaan niin siinä tarvitaan kyllä useampi setti lakanoita ja maanantaina myös mahdollisesti uusi sänky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä?
Tytär 18, pääsi ylioppilaaksi, poikaystävä 20 meni just armeijaan ja tulee lomille.
Eli aikuisia. Minkä ihmeen takia sun pitäisi heitä valvoa?
Tietystikin etteivät tee syntiä, siis esiaviollista seksiä.
Ovat tehneet jo, joten turha siitä enää on huolehtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä?
Tytär 18, pääsi ylioppilaaksi, poikaystävä 20 meni just armeijaan ja tulee lomille.
Eli aikuisia. Minkä ihmeen takia sun pitäisi heitä valvoa?
Ei aikuisia vielä moneen vuoteen. Täysi-ikäisiä kylläkin.
Entäs kun vaimoni poikaystävä Jamal tulee yökylään mutta vaimoni ei halua pitää ovea kiinni?
Eräs lukioaikainen kaveri nukkui hämäyksen vuoksi poikaystävänsä kanssa eri huoneissa. Mutta kyllä he löysivät paikkoja harrastaa seksiä, jopa koulussa. Turhaan tytön vanhemmat natsitti.
Sairasta kituutella nuorta paria.
Miksi ei tuon ikäiset saisi pelmuta keskenään?
Tuo tytär taitaa olla äitinsä tavoin aikamoinen vaakamambo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä?
Kysy mieluimmin tytöltä miten ehkäisy on hoidettu. Täysi-ikäisiä ovat .
Vierailija kirjoitti:
Oliko sun äiti samanlainen kun sinä olit nuori?
Sano että sun kodissasi ei nyssutella, jos haluavat vehkeillä, hankkikoot oman asunnon. Sun talo, sun säännöt, penskat tottelee vaikka oliski täysikäisiä prkl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitkäs ne säännöt ovat? Etteivät täysi-ikäiset ole täysi-ikäisiä?
Aivot ei ole vielä lähelläkään kehittyneet valmiiksi
Ap kuulostaa lähinnä joltain pervolta tirkistelijältä, kun haluaa aikuisia ihmisiä noin kyttäillä. Hyi, anna olla rauhassa ja leiki leikkejäsi sellaisten kumppanien kanssa, jotka haluavat osallistua tirkistelyleinkeihin.
Perhepetihän on ainut oikea ratkaisu tähän ongelmaan. Otatte sen poikkiksen vaikka sinun ja miehen väliin ja tytär nukkuu reunalla. Makoisia unia!
Noh, tyttö muutta pois pian. Pakkohan tuommoisesta nat_siluolasta on muuttaa.