Lounaspino??Äläkä vaan sano että aamiainen menossa
Kommentit (30)
Onhan nyt vielä aamiainen menossa. Kuka sitä nyt kesäpyhäaamuna aikasiin nousis! Eikä meillä syödä kun yks ateria, kun syödään kunnollinen aamiainen. Tänään on eilistä nakkisoppaa lapselle ja miehelle, ite en vielä tiedä mitä syön.
Kympiltä lounasaika??? On meillä aamupala jo syöty reilu tunti sitten, mutta parin tunnin päästä vasta aletaan miettimään lounasta.
Vaikka ei olisi vielä aamiaistakaan syönyt pitäisi tietää mitä on tänään ruokana.
Tytär nukkuu vielä. Minä olen juonut kupin mustaa kahvia ja syönyt pari suolakeksiä.
Meillä tänään ruokana broileria thaimaalaiseen tapaan ja riisiä.
Vaikka ei olisi vielä aamiaistakaan syönyt pitäisi tietää mitä on tänään ruokana.
Tytär nukkuu vielä. Minä olen juonut kupin mustaa kahvia ja syönyt pari suolakeksiä.
Mä heräsin ysiltä, ja edelleen olen aamukahvilla. Sehän näissä vapaapäiväaamuissa onkin parasta, kun saa ihan rauhassa juoda pari kuppia kahvia ja katsoa uutiset netistä ja joo vähän muutakin :)
Tosin lapset on jo molemmat yli 10-vuotiaita, joten hekin nauttivat näistä aamun rauhallisista hetkistä. No olen mä pyykkikoneen laittanut päälle, ja kohta lähden koiran kanssa lenkille. Katsellaan sitä lounasta sitten yhden aikoihin. Sanoisin että...
...kasvissosekeitto.
Enchiladas nopales, dirty rice, jälkkäriks jäätelöö
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 10:17"]
[/quote]
Miksi pitäisi jo tietää?
loimulohta olisi pala, siitä pitäisi itselle loihtia jotakin. Yksin kotona, joten ruuanlaitto ei kamalasti kiinnosta, itselleen on tylsä kokata.
Lounaaksi ajattelin kokeilla tuollaisia (mies saa grillata lihan):
http://www.taste.com.au/recipes/28499/argentinian+steak+sandwiches
Baguetit leivoin jo aamulla valmiiksi eli osuuteni tuon lounana valmistamisene tulee olemaan jokin 5-10 minsan spurtti.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 10:20"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 10:17"]
[/quote]
Miksi pitäisi jo tietää?
[/quote]
Niin, miksi?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 10:18"]
[/quote]
Mistä kaktusta?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 10:24"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 10:18"]
[/quote]
Mistä kaktusta?
[/quote]
Oli yks purkki Nopales tiernos, San Marcos tuotemerkillä. Itiksen cittarista joskus saa
Aamupala syöty kuudelta ja nyt tässä mietitään, että mitä tehdään. Odotin, että puolisko toisi tuoretta kalaa, mutta ei saanut, joten tehdään jotain muuta.
Strongbowta ja juustonaksuja. Siis aamiaiseksi juuri äsken. Lounaaksi varmaankin hodareita ja Kossun jotain karpalojuttua.
En taida syödä lounasta tänään ollenkaan. Nyt syön aamupalaa (munakasta ja pekonia). Kahden aikaan pitää olla kaupungilla, siellä ehkä käyn kahvilla ja kotiin tultua syön sit seuraavan kerran. Eli päivällinen taitaa olla seuraava ruoka.
Aamukahvi ja ruisleipää juustolla, leikkeleellä ja kananmunalla.
Juhani, 32
Haha, mä vasta odotan aamupuuron valmistumista. En osaa sanoa, mitä lounaaksi, menen vasta puuron jälkeen kauppaan.