Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 21 -vuotias vielä lapsi/teiniäiti?

Vierailija
08.06.2013 |

Vai pidätkö ihan normaalina ikänä saada esikoinen?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan Ikis. Se kirjoitusvirhe kannattaisi tosiaan korjata.

Vierailija
22/34 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku oikeesti noin tyhmä? parikymppinen ei enää teini ole eikä etenkään lapsi, vaan nuori aikuinen. Enemmän ihmettelisin oikeasti teineinä äidiksi tulevia kun parikymppisiä. Vai millon sen ensimmäisen muka SAISI hommata, kolmekymppisenäkö? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 12:19"]

Onko täällä joku oikeesti noin tyhmä? parikymppinen ei enää teini ole eikä etenkään lapsi, vaan nuori aikuinen. Enemmän ihmettelisin oikeasti teineinä äidiksi tulevia kun parikymppisiä. Vai millon sen ensimmäisen muka SAISI hommata, kolmekymppisenäkö? 

[/quote] kyllä. Kolmekymppisenä. Nimimerkki: työssä liikaa nuoria ongelmaäitejä nähnyt. Ikä voi tuoda kypsyyttä ja taloudellista vakautta ja kykyä kaikenkaikkiaan kasvattajaksi.

Vierailija
24/34 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ikis ikis, sä et saa 21-vuotiaasta teiniä tekemälläkään vaikka kuinka yrität. :D

Vierailija
25/34 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 12:19"]

[/quote] kyllä. Kolmekymppisenä. Nimimerkki: työssä liikaa nuoria ongelmaäitejä nähnyt. Ikä voi tuoda kypsyyttä ja taloudellista vakautta ja kykyä kaikenkaikkiaan kasvattajaksi.

[/quote]

Just, en kyllä leimaisi kaikkia nuoria äitejä ongelmaäideiksi, itse tiedän paljon ongelmaäitejä myös kolmekymppisistä, ihan normaali ikä on hankkia esikoinen vähän päälle parikymppisenä. Ihmiset on aina yksilöitä eikä minkään iän vuoksi kuulu heti arvioida, hyviä äitejä löytyy vaikka minkä ikäisiä ja niin löytyy huonojakin äitejä ja tämä on fakta. Perhetyöntekijänä olen nähnyt vaikka ja mitä enkä siksi suostu yleistään iän puolesta ketään.

Vierailija
26/34 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, normaali ikä hankkia esikoinen toki niitä ongelmaisiakin löytyy mutta en kaikkia luokittele heti huonoiksi äideiksi toiset osaa arvioida tilanteensa ja jaksamisen ja toiset taas ei ja tossa iässä sitä sitten flippaa vielä herkästi teinejä ei kuitenkaan 21v ole

Vierailija
27/34 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia.

Ihania aloituksia...  Kysy lisää itsestään selvyyksiä..

Vierailija
28/34 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nuori äidiksi. Onkohan jo saanut opiskelut päätökseen?

Vierailija
29/34 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kait jäävi vastaamaan, koska itse sain esikoisen 21-vuotiaana.

Mutta minusta täysin normaali ikä saada lapsi. Itse olin tuossa vaiheessa ollut jo pari vuotta työelämässä.

Vierailija
30/34 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniäiti on mun mielestä alle 18v. Mut kyllä 21v. on tosi nuori äiti ainakin mun kaveripiirissä. Silloinhan vasta aloiteltiin opiskeluja...

Vierailija
31/34 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

painu ikis vittuun tältä palstalta!

Vierailija
32/34 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia.

Teini-ikä on 13-19v

Vierailija
33/34 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole teini-äiti, mutta hyvin nuori äiti kyllä.

Harvalla noin nuorella on kaikki asiat niin järjestyksessä että koetaan tarpeeksi vanhaksi lapsia hankkimaan, vaikka olisikin.

Vierailija
34/34 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 21v ja tyttäreni on 3 kk vanha. En koe olevani teiniäiti.