Onko 21 -vuotias vielä lapsi/teiniäiti?
Vai pidätkö ihan normaalina ikänä saada esikoinen?
Kommentit (34)
Onko täällä joku oikeesti noin tyhmä? parikymppinen ei enää teini ole eikä etenkään lapsi, vaan nuori aikuinen. Enemmän ihmettelisin oikeasti teineinä äidiksi tulevia kun parikymppisiä. Vai millon sen ensimmäisen muka SAISI hommata, kolmekymppisenäkö?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 12:19"]
Onko täällä joku oikeesti noin tyhmä? parikymppinen ei enää teini ole eikä etenkään lapsi, vaan nuori aikuinen. Enemmän ihmettelisin oikeasti teineinä äidiksi tulevia kun parikymppisiä. Vai millon sen ensimmäisen muka SAISI hommata, kolmekymppisenäkö?
[/quote] kyllä. Kolmekymppisenä. Nimimerkki: työssä liikaa nuoria ongelmaäitejä nähnyt. Ikä voi tuoda kypsyyttä ja taloudellista vakautta ja kykyä kaikenkaikkiaan kasvattajaksi.
Voi ikis ikis, sä et saa 21-vuotiaasta teiniä tekemälläkään vaikka kuinka yrität. :D
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 12:19"]
[/quote] kyllä. Kolmekymppisenä. Nimimerkki: työssä liikaa nuoria ongelmaäitejä nähnyt. Ikä voi tuoda kypsyyttä ja taloudellista vakautta ja kykyä kaikenkaikkiaan kasvattajaksi.
[/quote]
Just, en kyllä leimaisi kaikkia nuoria äitejä ongelmaäideiksi, itse tiedän paljon ongelmaäitejä myös kolmekymppisistä, ihan normaali ikä on hankkia esikoinen vähän päälle parikymppisenä. Ihmiset on aina yksilöitä eikä minkään iän vuoksi kuulu heti arvioida, hyviä äitejä löytyy vaikka minkä ikäisiä ja niin löytyy huonojakin äitejä ja tämä on fakta. Perhetyöntekijänä olen nähnyt vaikka ja mitä enkä siksi suostu yleistään iän puolesta ketään.
Ei, normaali ikä hankkia esikoinen toki niitä ongelmaisiakin löytyy mutta en kaikkia luokittele heti huonoiksi äideiksi toiset osaa arvioida tilanteensa ja jaksamisen ja toiset taas ei ja tossa iässä sitä sitten flippaa vielä herkästi teinejä ei kuitenkaan 21v ole
ihan normaalia.
Ihania aloituksia... Kysy lisää itsestään selvyyksiä..
Olen kait jäävi vastaamaan, koska itse sain esikoisen 21-vuotiaana.
Mutta minusta täysin normaali ikä saada lapsi. Itse olin tuossa vaiheessa ollut jo pari vuotta työelämässä.
Teiniäiti on mun mielestä alle 18v. Mut kyllä 21v. on tosi nuori äiti ainakin mun kaveripiirissä. Silloinhan vasta aloiteltiin opiskeluja...
Ei ole teini-äiti, mutta hyvin nuori äiti kyllä.
Harvalla noin nuorella on kaikki asiat niin järjestyksessä että koetaan tarpeeksi vanhaksi lapsia hankkimaan, vaikka olisikin.
Hei vaan Ikis. Se kirjoitusvirhe kannattaisi tosiaan korjata.