Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen lapset raivostuivat raskaudestani (edellinen poistui????)

Vierailija
21.07.2020 |

Siis edellinen keskusteluni aiheesta ilmeisesti poistui? Teen nyt uuden, koska todella kaipaisin tilanteita.

Mutta lyhyesti tilanne uudelleen: Miehellä on kaksi teini-ikäistä lasta, jotka asuvat meidän kanssamme. Olen nyt raskaana ja viikko sitten kerroimme tästä teineille. Teinit kohtelevat minua nyt huonosti, mm. haukkuvat vauvaa parasiitiksi ja vaativat, että pysyn heidän "tieltään" poissa. Esimerkiksi toinen lapsista saattaa vaikkapa kattaa pöydän vain kolmelle ja totaalisesti esimerkiksi ignooraa puheeni ja keskeyttelee :(. On sanonut myös mm. että maha ei saa sitten näkyä, koska häntä ällöttää yms.

Lasten isä on puuttunut käytökseen, mutta tuntuu, että se on vain pahentunut.

Ja edellisessä ketjussa minut haukuttiin ja näille haukkujille tiedoksi: emme tätä vauvaa tekemällä tehneet, tarkoituksena oli laittaa alulle sitten, kun nuorempi lapsi olisi 17-18v. Nyt kuitenkin kävi näin ja enkä halunnut aborttia tehdä sen takia, että vauva sai alkunsa vähän liian aikaisin. Ilmeisesti av:n mukaan lasten vanhemmilla ei ole oikeutta harrastaa seksiä.

Tänään aion puhua miehen kanssa, kun hän tulee kotiin. Jos tilanne ei korjaannu, niin sitten joko lapset tai minä lähden talosta.

Kommentit (675)

Vierailija
601/675 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pedannut asiat niin ettei miehen uusi lortoke pääse asustamaan koskaan minun omistamassa asunnossa, josta mies omistaisi puolet.Ikää n.25v niin kivahan luksusasuntoon olisi tepsutella valmiiksi maksettuun. Vaan eipä onnistu millään ja lapset saa mielummi sitten nuorena hyötyä.

Maksakoon itse asumisensa typerys.

Häh?

Häh vaan täältä Espoostakin sinne.

Omistan siis puolet asunnosta johon mies jäi lapsiemme kanssa asustamaan. Ei ollut aikeissa myydä, kunnes tajusin miten vaikuttunut joku sipsukka oli talosta, josta itse omistan yli 250k.

Nyt tulee sitten lähtö sieltä nuorikollekin, ja mies voi kertoa että maksoi osuudestaan pankille vasta 20k. Kyllä sillä jossain vuokralla asuu jonkun aikaa. Nuo rahat sijoitan 4:lle lapsellemme tulevaisuuteen enkä anna ks.pissiksen minun maksaman talon sisällä asua.

Huom.voisi kuvitella että olisin mustasukkainen mutta odotin mieheltäkin vähän enemmän, hän yli nelikymppinen. Hyvä kysymus:miksi minä kustantaisin heidän pissiksen elämää mitenkään, hoitakoon omat viulunsa keskenään.

Ero oli minun päätös mutta olisin antanut asua talossa, koska mimulla ei suurta pulaa rahasta.

Ensin asunto oli "sinun omistamasi", mutta silti miehellä on ollut asunnosta pankille velkaa?????? Tätä velkaa hän on maksanutkin 20ke, asunnosta joka ei ole hänen vaan sinun omistamasi? Miksi ihmeessä? Seuraavaksi omistatkin asunnosta 350ke, vaikka äsken se oli sinun omistamasi. Ehh.

Ja miten asunto olisi yhtäkkiä "valmiiksi maksettu", johon miehen uusi olisi voinut vain tulla? Mieshän ei ollut maksanut siitä kuin 20ke, joten jos asunto on 500ke hintainen ja sinä olet maksanut siitä 250ke ja mies 20ke, niin eihän se ole lähellekään maksettu. Jos asunto taas on sinun omistamasi, mitä mies siellä ylipäätään asuisi eron jälkeen, on hänellä minkäikäinen uusi vaimoke tahansa tai ei?

Vierailija
602/675 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian suuri ikäero, i told you so.

Ja nyt jo vaadit isää päättämään sinä ja vauva vai teinit. Aikuismaista.

Ymmärrän hyvin teinejä.

En oikeasti KESTÄ olla teinien kanssa saman katon alla, jos tämä jatkuu. Joudun olemaan oikeasti jatkuvassa stressissä kotona ja kuuntelemaan jatkuvasti haukkumista teineiltä. Nytkin mies on ollut viikonlopun yli työmatkalla ja itse vietän aikani mahdollisimman paljon makuuhuoneessamme paossa teinejä. En oikeasti jaksa. ap

Teinit hoitoon. Muistan oman teini-ikäni vielä hyvin, ja vanhempien avioeron johon "toinen nainen" oli aika iso osa, jos nyt ei syy... eikä olisi tullut pieneen mieleenikään käyttäytyä tuohon tapaan. (En siis syytä sinua toiseksi naiseksi, omassa tilanteessani sellainen oli).  Varsinkin raskaana olevalle naiselle/ vauvalle alkaminen... missä tynnyrissä tuollaisia on kasvatettu?

Omia lapsia ei tietenkään koskaan saa hylätä -äidin luokse lähettäminen lasketaan -mutta kuriin ja järjestykseen heidät ei ainoastaan saa, vaan tulee laittaa. Tarvittaessa perheneuvolan, psykologin tai vastaavan avulla. Ellei miehesi sitä tee, joudut vakavasti miettimään liiton tulevaisuutta: hänen tulee huolehtia omista lapsistaan, mutta niin tulee sinunkin huolehtia omastasi. Vauvalle ei ole yhtään hyvä jos äiti ei saa odottaa rauhassa ja onnellisena. Stressi vaikuttaa sikiönkehitykseen. Sano tämä miehellesi suoraan ja painokkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/675 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille ketkä täällä pyöritte ettekä elämää paljoa kokeneet kysymys:

Ottaisitteko rahanne pois talosta ja sijoittaitte lasten tulevaisuuteen vai antaisitteko miehen asustaa taloa että saa sillä ylpeillä pissiksille..Aivan. Eri juttu jos joku järkevä esim.kolmekymppinen. En halua pissistä lasteni elämään mitenkään mutta en ainakaan minun maksamaan taloon.

"Antaisin" miehen asua talossa kenen kanssa haluaakin, jos hän talon haluaisi ja maksaisi osuudestani käyvän hinnan. Samahan se minulle olisi keneltä rahat saisi jos talo joka tapauksessa myytäisiin ja minä en miehen osuutta ostaisi.

Jos talo olisi taas minun maksamani, kai se nyt olisi itsestäänselvää, että minä taloon jäisin (tai myisin sen itse) eikä sinne mies jäisi asumaan ja minä muuttaisin muualle, omasta talostani? Miksi mies saisi taloon jäädä asumaan sinkkunakaan? Se joka taloon jää, maksaa toisen ns. ulos tai sitten talo myydään.

Vierailija
604/675 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun ole tarvinnut velkaantua. Omistan 3 asuntoa, osa perittyjä.

Ja ostelet jotakin asuntoa jonkun kanssa yhdessä? Ja sitten siitä kiukutellaan? Olisi kannattanut ostaa kämppä ihan kokonaan itse niin ei olisi noita "miehen uusi pissis asuu"-ongelmia kun siellä ei voisi asua silloin se ex-mieskään.

Vierailija
605/675 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhteisiä lapsia niin tärkeämpää on säilyttää asialliset välit erossakin, koska ollaan vanhempia eikä kiukutella siitä, että tällä on nuorempi, kauniimpi, hoikempi tai mitä nyt onkaan uusi nainen. Ei sen naisen kanssa tarvitse parhaiksi kavereiksi ryhtyä, mutta kohdella asiallisesti jos lapset hänenkin kanssaan aikaa viettävät. Kämpän ostaa se kumpi haluaa jos halua tai se myydään.

Jos on erottu on erottu ja jos mies on ottanut uuden naisen niin se on. Ihan yhtä uusi nainen sillä on, on nainen sitten itseä nuorempi tai vanhempi ja ihan samalla tavalla ollaan erottu.

Vierailija
606/675 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajatellut että köyhempi exä voi siinä asua. Kunhan ei tuo henkisestikin pissistä sinne äitipuoleksi.Ei voi olla noin vaikea tajuta.

Ostimme talon puoliksi alunperin.Minä suoraan rahat pankille osuudestani annoin ja mies otti velkaa samaisen määrän. Hän ehti maksaa sitå 20k pankille, ei minulle.

Asun toisessa omistamassani asunnossa, lapsiin ei vaikuta. Nyt jos mies haluaa yhtä hulppean talon niin ottakoon pissiksen kanssa velkaa (mikäli hänelle myönnettäisiin laina, opuskelee vielä)

Vierailija
607/675 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ostelet jotakin asuntoa jonkun kanssa yhdessä? Ja sitten siitä kiukutellaan? Olisi kannattanut ostaa kämppä ihan kokonaan itse niin ei olisi noita "miehen uusi pissis asuu"-ongelmia kun siellä ei voisi asua silloin se ex-mieskään.

Tämä on totta. Ajattelin vain liittomme kestävän lapsellisesti..ja että miehelläkin olisi sitten perintöä lapsille, nyt ei ole kuin auto ja kesämökin puolikas.

Vierailija
608/675 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Ajattelin vain liittomme kestävän lapsellisesti..ja että miehelläkin olisi sitten perintöä lapsille, nyt ei ole kuin auto ja kesämökin puolikas.

Kyllä ne ositukset ja rahanjaot kannattaa erotessa tehdä, niin ei tarvitse sitten enää aikojen päästä kiukutella, minkälaisen uuden toinen on hommannut.

Vierailija
609/675 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ositukset ja rahanjaot kannattaa erotessa tehdä, niin ei tarvitse sitten enää aikojen päästä kiukutella, minkälaisen uuden toinen on hommannut.

Miten nää sekoilut liittyy ap:n tilanteeseen? Menkää muualle mesoomaan.

Vierailija
610/675 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä lyödään kiilaa isän ja lasten väliin lähettämällä ne muualle. He vihaavat äitipuolta entistä enemmän. Lasten isän kuuluisi olla lastensa puolella eikä heitä vastaan.

Vierailija
611/675 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avmammat riehuu jonku provon takia :D Helou Porvoo

Vierailija
612/675 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen hieman, että kukaan ei ole puuttunut enempää tuohon paidan saksimiseen. Ap:nä minä olisin ainakin sen jälkeen piilottanut/poistanut talosta kaikki teräaseet ja nukkunut lukkojen takana. En olisi myöskään missään tapauksessa kääntänyt selkääni tuolle teinille. Jos tuon kertoo perheneuvolassa, on lapsi äkkiä tarkkailussa/hoidossa väkivaltaisuustaipumuksensa takia. Ei todellakaan mitään normin teinin käytöstä.

-ohis-

Se on ap:n keksimä juttu. Uniikki ja hauras lumihiutale ap todisti sillä oikeutensa lukkiutua huoneeseensa.

Kyllä. Ei kukaan usko noin tapahtuneen.

Vierailija
613/675 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on lasten äiti?

Lasten äiti asuu n. tunnin ajomatkan päässä ja teinit ovat olleet siellä yhden viikonlopun kuukaudessa. Äitinsä on ihan mukava nainen, vähän sellainen huithapeli-tyyppinen, mutta hyvää tarkoittava. Hän on mennyt uusiin naimisiin nopeasti eron jälkeen ja teinit hyvin nopeasti jäivät lähinnä miehen vastuulle kulkemisongelmien vuoksi.

ap

Voisiko teinit ihan aluksi alkaa olla äitinsä luona useammin, edes joka toinen viikonloppu? Saisit sinäkin edes hetken hengähtää. 

On kyllä hankala tilanne. Jos teinien kuohut ei vähitellen ala tasottua, niin voivatko sitten myöhemmin olla v ä k i v a l t a i s i a vauvaa kohtaan? Jos tilanne ei ala tasottua, niin aina voi pyytää lastensuojelua apuun nuorten oireilun vuoksi. Jostainhan nuo voimakkaat reaktiot kertoo. 

Äitinsä asuu tosiaan tunnin ajomatkan päässä ja hänellä ei ole itsellään autoa, joten kulkemisongelmia on. Tunti nyt periaatteessa on lyhyt matka ajaa teinit sinne, mutta menevät jo nyt vastahakoisesti sinne, kun kaverit jäävät tänne ja kuulemma äidin uudet lapset häiritsevät. Julkisillakin pääsisi, mutta matka-aika nousisi aika radikaalisti, niin en oikein tiedä olisiko sekään sitten reilua näitä teinejä kohtaan.

Ja jos teinit ovat v ä k i v a l t a i s i a vauvaani kohtaan niin sillä sekunnilla muutan pois, jos en jo raskausaikana muuta. ap

Hei et todellakaan ala odottaa jotain väkivaltaa. Ja jos ovat väkivaltaisia, soitat sillä sekunnilla poliisille. Vauvan lieväkin pahoinpitely on iso raskas, asia.

Äidillä on jo muita lapsia, siitähän tässä on kyse. Mitö he sinua piinaavat äitinsä feidaamisesta? Äitiään he tuossa oirehtivat, eivät mitään muuta.

Täällä vastailee muutama umpihullu, kuten kaikki huomaamme. Unohda heidät.

Teineillä ei ole mitään syytä eikä oikeutta olla veemäisiä sinua kohtaan, ei tieniys ole mikään oikeutus olla kusipää toiselle. Myös teinillä on jonkinasteinen rikosoikeudellinen vastuu.

Ymmärrätkö, että et saa joutua pelkäämään väkivaltaa. Yksin väkivaltainen ele sinua tai myöhemmin vauvaa kohtaan voi vammauttaa lapsen loppuelämäkseen.

Pyydä apua neuvolasta. Sieltä saa osaavaa keskusteluapua. Nuo teinit todella tarvitsevat rajoja, mutta heidön kasvatuksensa ei ole ensisijaisesti sinun vastuulla, vaan omasta vastusstaan paenneen äidin ja isän

12 alapeukutti tätä. Eli 12 ihmisen mielestä vauvaa tai raskaana olevaa naista saa vähän potkia ja hakata?

Odottava äiti pelkää väkivaltaa, pelkäisin minäkin, jos joku saksisi vaatteitani ja haluaisi vauvani asuvan kaivossa. Nuo on vakavia, häiriintyneitä juttuja.

Itse olisin ollut ehkä hänmentynyt, mutta onnellinen perheessä vauvasta tuossa iässä, rakastin vauvoja.

Tässä keskustelussa unohdetaan se, että teinien äidillä on jo useampi lapsi uudessa liitossaan. Ja lapset evät asu hänen luonaan. Eli oma äiti feidasi lapsensa saatuaan uusia. Sitähän ne plekäävät.

Heille pitää puhua siitä, että ap ei ole syypää sihen, päinvastoin maksaa heille kummallekin jopa omaa huonetta. Käytännössä hän maksaa omista rahoistaan kokonaan toisen teinin huoneen, kun kerran puolet talosta omistaa. Häneen ei saa suunnata pettymysä omaan äitiin. Kertokaan, että saavat oman pikkusisaruksen, joka asuu heidän kanssaan ja voi tulla heille todella, todella rakkaaksi.

Ja raskaana olevaa naista kohdellaan hyvin, vaikka kuinka vituttaisi. Se on kuolemantuottamus, kun aiheutat keskenmenon tms odottavalle äidille tollaisella käytöksellä. Se on ensimmäinen asia, raskaana olevaa naista ei kiusata. Ei MILLÄÄN TAVALLA!!!

Ap olivatko nuo lapset yhtä vaikeita, kun äitinsä sai uusia lapsia uudesta suhteesta? Ja silloinko heidät kipattiin isän ja sinun niskaan? Vai mikä on syy siihen, etteivöt asu ollenkana äitinsä luona, mikä on aika erikoista, että kokonaan toisen vanhemman luona?

Outo ratkaisu.

Mutta jos silloinkin on saksittu odotusvaatteita, kaadeltu odottavan naisen ruokia ja uhattu heittää vauva kiavoon, niin onko ollut pakko siirtää lapset muualle? Siinä tapauksessa lapset ovat häiriintyneet sen verran pahasti, että tarvitsevat psykiatrista hoitoa, jos he siis ovat VAARALLISIA odottavalle naisella ja pienille lapsille?

Toivottavasi päättelen väärin, sillä toi olisi raskas kuvio.

Joka tapauksessa toisen vaatteiden leikkaaminen on väkivaltaa, ihan sekopäistä ja täysin väärää toimintaa ja sellaisen tekijä tarvitsee ammattiapua. Eipä olisi tullut mieleenkään teininä käydä hakemassa jonkun perheenjäsenen (joka ei ole tehnyt mitään) vaate hiljaa jostain ja repiä se saksilla palasiksi.

Tässä on suojeltava odottavaa äitiä, sikiötä ja tulevaa vauvaa.

Teiniys ja ero eivät ole mitään syitä tai oikeutuksia tollaiselle psyko-käytökselle. Kaiken lisäksi erosta on kauan, se oma äiti on jo perustanut uuden perheen eikä siis nyyhki jossain ap:n "vietyä" miehen kuukausi sitten vaan porskuttaa menemään uudessa elämänvaiheessa. Jos ero olisi uusi, ap ja odotustilanne syitä siihen ja oma äiti olisi ihan romuna erosta, vähän ymmärtäisin tuota, mutta silti hankkisin nuorelle psykiatrista apua. Ei ole millään mittareilla ok tai tervettä saksia toisen omia vaatteita.

Vierailija
614/675 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nää sekoilut liittyy ap:n tilanteeseen? Menkää muualle mesoomaan.

APn tilanne on käsitelty, ikävä teini lähtee äitinsä luokse loppulomaksi ja AP sai tahtonsa läpi. Ei siinä enää mitään keskusteltavaa ole.

Vierailija
615/675 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteista suurin osa lienee apn itsensä kirjoittamia. Huvinsa kullakin. Lähinnä nauran tälle sekoilulle.

Vierailija
616/675 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on lasten äiti?

Lasten äiti asuu n. tunnin ajomatkan päässä ja teinit ovat olleet siellä yhden viikonlopun kuukaudessa. Äitinsä on ihan mukava nainen, vähän sellainen huithapeli-tyyppinen, mutta hyvää tarkoittava. Hän on mennyt uusiin naimisiin nopeasti eron jälkeen ja teinit hyvin nopeasti jäivät lähinnä miehen vastuulle kulkemisongelmien vuoksi.

ap

Voisiko teinit ihan aluksi alkaa olla äitinsä luona useammin, edes joka toinen viikonloppu? Saisit sinäkin edes hetken hengähtää. 

On kyllä hankala tilanne. Jos teinien kuohut ei vähitellen ala tasottua, niin voivatko sitten myöhemmin olla v ä k i v a l t a i s i a vauvaa kohtaan? Jos tilanne ei ala tasottua, niin aina voi pyytää lastensuojelua apuun nuorten oireilun vuoksi. Jostainhan nuo voimakkaat reaktiot kertoo. 

Äitinsä asuu tosiaan tunnin ajomatkan päässä ja hänellä ei ole itsellään autoa, joten kulkemisongelmia on. Tunti nyt periaatteessa on lyhyt matka ajaa teinit sinne, mutta menevät jo nyt vastahakoisesti sinne, kun kaverit jäävät tänne ja kuulemma äidin uudet lapset häiritsevät. Julkisillakin pääsisi, mutta matka-aika nousisi aika radikaalisti, niin en oikein tiedä olisiko sekään sitten reilua näitä teinejä kohtaan.

Ja jos teinit ovat v ä k i v a l t a i s i a vauvaani kohtaan niin sillä sekunnilla muutan pois, jos en jo raskausaikana muuta. ap

Hei et todellakaan ala odottaa jotain väkivaltaa. Ja jos ovat väkivaltaisia, soitat sillä sekunnilla poliisille. Vauvan lieväkin pahoinpitely on iso raskas, asia.

Äidillä on jo muita lapsia, siitähän tässä on kyse. Mitö he sinua piinaavat äitinsä feidaamisesta? Äitiään he tuossa oirehtivat, eivät mitään muuta.

Teineillä ei ole mitään syytä eikä oikeutta olla veemäisiä sinua kohtaan, ei tieniys ole mikään oikeutus olla kusipää toiselle. Myös teinillä on jonkinasteinen rikosoikeudellinen vastuu.

Ymmärrätkö, että et saa joutua pelkäämään väkivaltaa. Yksin väkivaltainen ele sinua tai myöhemmin vauvaa kohtaan voi vammauttaa lapsen loppuelämäkseen.

Pyydä apua neuvolasta. Sieltä saa osaavaa keskusteluapua. Nuo teinit todella tarvitsevat rajoja, mutta heidön kasvatuksensa ei ole ensisijaisesti sinun vastuulla, vaan omasta vastusstaan paenneen äidin ja isän

12 alapeukutti tätä. Eli 12 ihmisen mielestä vauvaa tai raskaana olevaa naista saa vähän potkia ja hakata?

Odottava äiti pelkää väkivaltaa, pelkäisin minäkin, jos joku saksisi vaatteitani ja haluaisi vauvani asuvan kaivossa. Nuo on vakavia, häiriintyneitä juttuja.

Itse olisin ollut ehkä hänmentynyt, mutta onnellinen perheessä vauvasta tuossa iässä, rakastin vauvoja.

Tässä keskustelussa unohdetaan se, että teinien äidillä on jo useampi lapsi uudessa liitossaan. Ja lapset evät asu hänen luonaan. Eli oma äiti feidasi lapsensa saatuaan uusia. Sitähän ne plekäävät.

Heille pitää puhua siitä, että ap ei ole syypää sihen, päinvastoin maksaa heille kummallekin jopa omaa huonetta. Käytännössä hän maksaa omista rahoistaan kokonaan toisen teinin huoneen, kun kerran puolet talosta omistaa. Häneen ei saa suunnata pettymysä omaan äitiin. Kertokaan, että saavat oman pikkusisaruksen, joka asuu heidän kanssaan ja voi tulla heille todella, todella rakkaaksi.

Ja raskaana olevaa naista kohdellaan hyvin, vaikka kuinka vituttaisi. Se on kuolemantuottamus, kun aiheutat keskenmenon tms odottavalle äidille tollaisella käytöksellä. Se on ensimmäinen asia, raskaana olevaa naista ei kiusata. Ei MILLÄÄN TAVALLA!!!

Ap olivatko nuo lapset yhtä vaikeita, kun äitinsä sai uusia lapsia uudesta suhteesta? Ja silloinko heidät kipattiin isän ja sinun niskaan? Vai mikä on syy siihen, etteivöt asu ollenkana äitinsä luona, mikä on aika erikoista, että kokonaan toisen vanhemman luona?

Outo ratkaisu.

Mutta jos silloinkin on saksittu odotusvaatteita, kaadeltu odottavan naisen ruokia ja uhattu heittää vauva kiavoon, niin onko ollut pakko siirtää lapset muualle? Siinä tapauksessa lapset ovat häiriintyneet sen verran pahasti, että tarvitsevat psykiatrista hoitoa, jos he siis ovat VAARALLISIA odottavalle naisella ja pienille lapsille?

Joka tapauksessa toisen vaatteiden leikkaaminen on väkivaltaa, ihan sekopäistä ja täysin väärää toimintaa ja sellaisen tekijä tarvitsee ammattiapua. Eipä olisi tullut mieleenkään teininä käydä hakemassa jonkun perheenjäsenen (joka ei ole tehnyt mitään) vaate hiljaa jostain ja repiä se saksilla palasiksi.

Teiniys ja ero eivät ole mitään syitä tai oikeutuksia tollaiselle psyko-käytökselle. Kaiken lisäksi erosta on kauan, se oma äiti on jo perustanut uuden perheen eikä siis nyyhki jossain ap:n "vietyä" miehen kuukausi sitten vaan porskuttaa menemään uudessa elämänvaiheessa. Jos ero olisi uusi, ap ja odotustilanne syitä siihen ja oma äiti olisi ihan romuna erosta, vähän ymmärtäisin tuota, mutta silti hankkisin nuorelle psykiatrista apua. Ei ole millään mittareilla ok tai tervettä saksia toisen omia vaatteita.

Ap on tosiaan hoidon tarpeessa. Täysin kykenemätön huolehtimaan mistään. Ehkä isä lähetti hetkeksi omat lapsensa turvaan. Tiedä mitä tästä vielä seuraa.

Vierailija
617/675 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on lasten äiti?

ap

Outo ratkaisu.

Ap on tosiaan hoidon tarpeessa. Täysin kykenemätön huolehtimaan mistään. Ehkä isä lähetti hetkeksi omat lapsensa turvaan. Tiedä mitä tästä vielä seuraa.

Ap on täysin normaali, ehkä korkeintaan hieman arka. Sinä (ja kaltaisesi huutelijat) olet joko psyykkisesti sairas tai täysi typerys tai toisaalta olet ehkä 13-vuotias etkä tiedä, mitä on raskaana oleminen tai ylipäänsä mikään muukaan aikuisten asia.

Vierailija
618/675 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on normaali miten?

Vierailija
619/675 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinan teinikö se täällä palstailee, sen verran erikoista kommenttia on nää jotkut? :D

Vierailija
620/675 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kuinka moni meistä saksi teininä hiljaa jossain jonkun vaatteita? On sanottava, etten tiedä ketään niin vakavasti ongelmaista ihmistä. Se lapsi tarvitsee ammttiaapua, pian. Siinäkin tapauksessa, että nyt parantaisi käytöstään.

Hänellä ei ole keinoja käsitellä ristiriitaisia tunteitaan ja jos tuollainen jätetään huomiotta, hän kasvaa aivan sekopääksi. Eli ei mitään asian unohtamista, vaan terapiaa.

Teräaseella repii toisen henkilökohtaista omaisuutta, vieläpä iholla ollutta vaatetta. Se on sairasta, se on väärin. Lapsi tarvitsee apua ja sen avun antamatta jättäminen olisi huonoa vanhemmuutta. Tää on miehen ja hänen ex-vaimonsa hoidettava.