Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö tosiaan miestä kieltää harrastamasta?

Vierailija
07.09.2024 |

Mies on aiemmin harrastanut itsepuolustuslajia ja nyt pitkän tauon jälkeen on taas innostunut että jatkaisi harrastusta. Lopetti aikanaan siksi kun loukkasi jatkuvasti. Harrastuksen myötä molemmat nilkat muljahteli jatkuvasti, toinen leikattu. Molemmat polvet leikattu. Olkapää leikattu. Sormessa vamma jonka vuoksi se ei koskaan enää toimi kunnolla. Lisäksi tässä harrastustauon aikana miehelle tullut 30 kiloa lisää. Yli viisikymppinen. Eihän tuossa nyt ole yhtään mitään järkeä palata takaisin 🙈 Ei ole vielä mennyt, koska olen kieltänyt. Muuta liikuntaa kyllä harrastaa. Käy salilla, juoksemassa ja pyöräilee.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään.

Vierailija
2/14 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ite tajua ettei oo järkevää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa harrastaa jos haluaa. Selvästi harrastus on hänelle tärkeä. Ymmärrän varsin hyvin kaipuun kamppailulajien pariin. Et sinä mitään voi kieltää.

Mitä jos mies yrittää kieltää naista harrastamasta? Järjetön raivohan siitä nousisi valtakunnan ykköslehtiä myöten.

Vierailija
4/14 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa harrastaa jos haluaa. Selvästi harrastus on hänelle tärkeä. Ymmärrän varsin hyvin kaipuun kamppailulajien pariin. Et sinä mitään voi kieltää.

Mitä jos mies yrittää kieltää naista harrastamasta? Järjetön raivohan siitä nousisi valtakunnan ykköslehtiä myöten.

Kuka tuollaisesta lehtijuttua tekisi 😄 Ja kyllä todellakin olen kieltänyt. Kun ei mitään järkeä. Ja yhtä lailla hän saisi mua kieltää jos en itse jotain tajuaisi 

Vierailija
5/14 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuollaisesta lehtijuttua tekisi 😄 Ja kyllä todellakin olen kieltänyt. Kun ei mitään järkeä. Ja yhtä lailla hän saisi mua kieltää jos en itse jotain tajuaisi 

Nykyajan huomiohu0rat kyllä tekee.

Vierailija
6/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan huomiohu0rat kyllä tekee.

Totta 

Vierailija
7/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulisi kai aikuisen itsenin huomaavan, kannattaako.

Vierailija
8/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo urheilijatkaan tajua. Loppuun saakka vedetään kroppa ja sitten on loppuikä täynnä silkkaa kipua kun joka paikka on rikki 

Vierailija
9/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs AP teet jos mies ei tottele kieltoasi? Meinaan itselläni on myös rakas harrastus jossa on jonkinmoinen loukkaantumisvaara, mutta jos vaimo yrittäisi kieltää sen niin enpä tosiaankaan tottelisi.

Vierailija
10/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs AP teet jos mies ei tottele kieltoasi? Meinaan itselläni on myös rakas harrastus jossa on jonkinmoinen loukkaantumisvaara, mutta jos vaimo yrittäisi kieltää sen niin enpä tosiaankaan tottelisi.

Mitä teen? VIttuuntuneena hoidan taas kaiken kotona, kun mies on taas jalka kipsissä tai vastaavaa 😂 Mutta ei meillä ole tapana tehdä asioita joita toinen ei halua. Kummallakaan.

Vierailija
11/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kieltäisin. Eri asia on, uskooko toinen, mutta ainakin yrittäisin parhaani puhua hänelle järkeä.

Tästä tulee mieleeni lapsuus ja oma isäni, joka aamulla mietti, lähteäkö sairaalaan vai harrastukseen. Harrastus vei miehen mennessän. Päivän jälkeen hän palasi harrastuksesta ja sitten pitikin lähteä ambulanssilla sairaalaan. Hän selvisi hengissä, mutta henki olisi voinut lähteä päivän aikana harrastuksessa. Jos ei oma järki toimi, niin kyllä siihen saa oma puoliso puuttua.

Vierailija
12/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kieltäisin. Eri asia on, uskooko toinen, mutta ainakin yrittäisin parhaani puhua hänelle järkeä.

Tästä tulee mieleeni lapsuus ja oma isäni, joka aamulla mietti, lähteäkö sairaalaan vai harrastukseen. Harrastus vei miehen mennessän. Päivän jälkeen hän palasi harrastuksesta ja sitten pitikin lähteä ambulanssilla sairaalaan. Hän selvisi hengissä, mutta henki olisi voinut lähteä päivän aikana harrastuksessa. Jos ei oma järki toimi, niin kyllä siihen saa oma puoliso puuttua.

Juuri näin.

Vierailija
13/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepuolustuslajin tarkoitus ei todellakaan ole rikkoa omaa kehoa, jota on tarkoitus lajia opettelemalla ja harjoittamalla suojata. Hyvä opettaja osaa ottaa tämän huomioon ja ohjata oppilaan rajoitusten mukaan oikeanlaiseen harjoitteluun. Ehkä miehesi voisi hakeutua sopivamman lajin pariin, esimerkiksi muay thain sijaan aikidoon tai brassijujutsun sijaan sopivaan karaten tyylisuuntaan. Tai vaikka kuntonyrkkeilyyn. 

Vierailija
14/14 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepuolustuslajin tarkoitus ei todellakaan ole rikkoa omaa kehoa, jota on tarkoitus lajia opettelemalla ja harjoittamalla suojata. Hyvä opettaja osaa ottaa tämän huomioon ja ohjata oppilaan rajoitusten mukaan oikeanlaiseen harjoitteluun. Ehkä miehesi voisi hakeutua sopivamman lajin pariin, esimerkiksi muay thain sijaan aikidoon tai brassijujutsun sijaan sopivaan karaten tyylisuuntaan. Tai vaikka kuntonyrkkeilyyn. 

Ei täällä tuollaisia vaihtoehtoja ole. Omakin lajinsa on puolen tunnin matkan päässä. Mutta ei ole nyt sinne palaamassa ja hyvä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä