Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö te tosiaan pitämään noita netistä tilattuja kenkiä...

Vierailija
08.06.2013 |

..ja tuntuuko ne jalassa hyvältä? Itsellä kengän koko 38, mutta joltain valmistajalta menee 37 ja joku toinen pitää olla jopa 39. Kaupassa on sovitettava joskus 10 kengät, ennen kuin se jalkaan todella hyvä löytyy. Vai pidättekö te vain kenkiä, jotka ovat mielestänne hyvän näköiset, vaikka ei tuntuisi jalassa hyvältä? Vaatteet on aika lailla eri asia; jalan päällä kuitenkin ollaan koko ajan ja kangas joustaa paremmin sekä sitä voi itse korjatakin. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Spartoolla lukee tuotteen tiedoissa, onko kenkä pientä vai suurta kokoa. Jos kehottavat ottamaan yhtä kokoa isomman, olen tehnyt niin ja aina on sopinut hyvin. Kyllä mulla netistä ostetut kengät on aina sopineet, toisin kuin vaatteet.

Vierailija
2/3 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen itsekin miettinyt. Mulla on vielä jotenkin hankalan mallinen jalka, niin että kaupastakin on joskus vaikea löytää kenkää, joka istuisi hyvin. Esimerkiksi avokkaiden kanssa käy hyvin usein niin, että yksi koko on niin väljä että kirjaimellisesti putoaa jalasta ja seuraava pienempi koko puristaakin jo pahasti jostain kohdasta. Tiettyjä merkkejä en enää viitsi edes sovittaa, kun tiedän, että ne eivät ainakaan käy minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tilata netistä sellaisia merkkejä, joiden tiedän sopivan itselleni. Olen tilannut jo viidet Eccon kengät ja yhdet Riekerit, eikä ole tarvinnut palauttaa yksiäkään, ovat sopineet hyvin. Kaupassa joudun kyllä sovittelemaan, mutta silloin kokeilen sekalaisia merkkejä enkä noita luottovarmoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän