Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yo-juhlat ja kuolema

Vierailija
08.06.2013 |

Eräälle perheelle kävi niin että päivänä jona viettivät perheen kuopuksen yo-juhlia perheen isä sai sydänkohtauksen ja kuoli. Hän oli parina päivänä sitä ennen tuumannut että jotenkin kuumentaa jossakin rintakehän tienoilla mutta eihän sellaisesta kukaan 4-5kymppinen muuten terve mies lääkäriin tajua mennä. Tuokin oire oli ollut ajoittaista, ei kokoaikaista.

Koitti juhlapäivä ja jossakin vaiheessa miehen vointi meni hieman heikommaksi, ajatteli että se työstressistä, kuumuudesta ja juhlahälinästä yms, meni pitkälleen, joi vettä ja vointi helpottuikin. Värikin palasi kasvoille. No, päätti kuitenkin mennä lepäämään ja sinne rojahti makuuhuoneen lattialle verta valuvana. Oli elossa, häntä elvytettiin ja oli elossa kun ambulanssi tuli.

Mutta niin kävi että mies menehtyi siihen kotipihallensa ambulanssiin, alkoi hirveä eläimellinen huuto kun vaimolle tultiin kertomaan asiasta.

Tämä on sanaut minut, taas kerran, miettimään tätä elämää, kun ei mistään ikinä mitään tiedä. Äitinikin kuoli alta 5kymppisenä ja itse käyn nyt 35+v ikää, minua pelottaa, mies on 40+v ja terve mutta eihän sitä koskaan, tosiaankaan, tiedä..kun nyt saisi edes nuo lapset aikuisiksi, ovat nyt varhaismurkkuja, tosin haluaisin kyllä kokea mummoudenkin.

Ahdistaa:´(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tyhmyyteni, mutta en ole koskaan kuullut että sydänkohtauksen saanut valuu verta?

Vierailija
2/9 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm, EHKÄ kirjoitin vaikeaselkoisesti mutta ehkä oletkin tyhmä..ratakiskoa; iski päänsä kaatuessaan josta verenvuoto.

ap

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 15:39"]

Anteeksi tyhmyyteni, mutta en ole koskaan kuullut että sydänkohtauksen saanut valuu verta?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tiedä päivää emmekä hetkeä... niin kun Sanassakii seisoo. Meitin kaikkien elämä on ny vaan tämmöstä. Ei edes yo-juhlat suojaa sydänlaakilta! ("Rojahti verta valuvana" tarkoittaa kyllä täsmälleen sitä, että henkilö on valunut verta SILLOIN - siis samanaikaisesti - kun hän on "rojahtanut lattialle". Tarkkuutta ilmaisuihin!)

Vierailija
4/9 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko kirjoittaa noin tunnistettavasti että asianomaiset lukijat tietää kenestä on kyse?

Vierailija
5/9 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 15:41"]

Hmmmm, EHKÄ kirjoitin vaikeaselkoisesti mutta ehkä oletkin tyhmä..ratakiskoa; iski päänsä kaatuessaan josta verenvuoto.

ap

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 15:39"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä tässä tyhmä on ap, monellakin tavalla. Ja vielä inhottavakin.

Vierailija
6/9 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, enpä usko että pyörivät tällä palstalla ja toisekseen olen, tapani mukaan, muutellut muutamia "faktoja" tekstissäni, niin itse tapaukseen kuin itseenikin liittyen.

ap

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 16:00"]

Onko pakko kirjoittaa noin tunnistettavasti että asianomaiset lukijat tietää kenestä on kyse?

[/quote]

Vierailija
7/9 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tapahtuu, ihmisiä kuolee häissä ja hautajaisissa ja yo-juhlissakin. En oikein nyt ymmärrä ap:n pointtia. Kuolema kuuluu elämään, jotkut kuolee nuorina, jotkut vanhoina ja jotkut siltä väliltä, siinä ei oikeasti ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
8/9 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kun joka päivä tehdä just sitä mitä haluaa, eikä elää tulevaisuudessa.

Vierailija
9/9 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa ihmiset kadottaa todellisuudentajun.

Pieni näppylä nenänpässä kaataa maailman tai se kun kaupan kassajonossa ei asiat mene ihan niinkuin itse haluaisi. Liikenteessä ei ole aikaa antaa tilaa muille, kun nyt kertakaikkiaan on minun vuoroni mennä, vaikka seuraavissa liikennevaloissa sitten taas ollaankin odottamassa kaikki rinnakkain.

Jostain syystä ihmiset ovat tosi itsekkäitä ja kärsimättömiä.

Kannattaa ajatella kuinka hyvin asiat todellisuudessa ovat...