Painoindeksi 23,1. Olisitko tyytyväinen?
Kommentit (60)
Olisin aikamoinen maatalon emäntä tuossa painossa. Noin 20 on mulle hyvä. Joillekin pieni pyöreys sopii, mulle ei.
En olisi, silloin kun BMI:ni oli 23, oli pömppömaha ja miestissien alkua.
BMI 17 ja en haluaisi ollenkaan lihoa.
Kyllä! Nyt bmi 24,7 ja vähän liikaa:(
Mulle olis ihan liikaa. Olen leveäharteinen persjalkainen 163 cm pitkä nainen.
mulla on 23.0 ja pari kiloa pitäis saada pois vielä. Lähtötilanne oli yli 26.
Painoindeksi on just tuo ja pakko kai olla tyytyväinen :) Kroppani on sporttinen ja lihakset näyttäviä vaikken erityisesti voimatreeniä teekään (n. 10h aerobista harjoittelua per vko, toki rullahiihto ja pyöräily tekevät tehtävänsä lihaksillekin). Olen ulkopuolisen silmin hyvin hoikka ja mahdun pieniin vaatteisiin (koko 36), harva uskoo että painan näin "paljon" (171cm/67,5kg). Jos BMI olisi paljon matalampi, näyttäisin varmaan aika kuivakalta... :/
Mun bmi on nyt ja on ollut aina vain noin 16, joten en osaa edes kuvitella millainen olisin jos se olisi 23,1. Olisin varmastikin järjettömän lihavan näköinen nykyiseen verrattuna.
Mulla on tuo ja haluan sekä myös aion laihduttaa 21-22 välille.
Tässä painossa vatsa pömpöttää.
Olin talvella tyytyväinen kun BMI:ni oli tuon verran. Nyt on 22,1, kesäisin tulee liikuttua enemmän ja syötyä kevyemmin. Ja olen siis 170 cm pitkä, talvella painoin 65-67 kg, nyt 63 kg, saattaa laskea kesän loppuun mennessä tuonne 61 tienoille.
En keksi yhtään syytä miksi ihmeessä pitäisi painaa vähemmän- ainakin minä olen todella sopusuhtainen tuossa painossa. Silloin mittani ovat 97-70-97. Nyt on 93/67/93. Eli kurveja on juuri sopivasti.
Mulla on enemmän, 27 taisi olla. ihan sopiva, kevyt olo on. Onhan se vähän ylipainon puolella, mutta tutkitusti lievä ylipaino ei aiheuta mitään terveyshaittoja.
En olisi, se tarkoittaisi että olisin lihonut JA PALJON.
en haluaisi olla noin pienen BMI:n omistaja
Mun BMI on nyt juuri tuo ja olen tyytyväinen. Ei ole näkyviä makkaroita, peppu on pyöreä, rinnat isohkot ja vyötärö selvästi erottuva.
Kappas, minun painoindeksini. Se on minulle aivan täydellinen. Olen joskus ollut painoindeksissä 45, joten voitte kuvitella, kuinka onnellinen olen :-)
Olisi kiva kuulla, mitä ap on saanut tästä ketjusta irti. Oletko nyt tyytyväinen vai tyytymätön painoindeksiisi? Ketä haluat uskoa?
Tajusin joulukuussa, että mun BMI oli yli 25. Oli maha ja kaikki. Laihdutin kymmenisen kiloa, ja olen nyt 23. Tää menettelee, mutta vieläkin on löysää kropassa. Pari kiloa lähtee vielä ihan vatana. Olen 180 pitkä mies, ja suht atleettisen oloinen. Rasvaprosentti merkkaa painossa enemmän kuin BMI:n vahtaaminen. Naiset ovat vielä 20% rasvassa viehättäviä. Sen jälkeen peli on pelattu.
En olis, nykyinen painoindeksi on hyvä (himpun vajaat 20 eli 170/57) . Tällä hetkellä näytän mielestäni sopusuhtaiselta, jos painaisin 67 kiloa niin näyttäisin kyllä jo aika paksulta.
Voisihan tuosta lähteä tavoittelemaan n. 19 painoindeksiä.
Paniikissa. Normaali BMIni on 20.