Painoindeksi 23,1. Olisitko tyytyväinen?
Kommentit (60)
Tyytyväinen, tietty. Nim.BMi 22.5, kaikki aina kehuvat hoikaksi, hyvä olo ja peilikuva omalle silmällekin mieluisa.
Tarkottas mulle viittä kiloo vähemmän. En aivan olisi. Olisin johonkin n. 8 - 9 kiloon pois tästä tyytyväinen. Nyt normaalipainon ylärajoilla. Ei, en ole tyytyväinen tähän.
En, pitäisi lihoa n. 10 kg, jotta BMI olisi tuo. Olisi aivan liikaa painoa noissa lukemissa.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 12:39"]
Mitä toi vastaus cm /kg esimerkiksi? 160cm:llä tai 170cm:llä?[/quote]
170cm painaisi 66,7 - 66,9 kg
160cm painaisi 59,1 - 59,2 kg
BMI 23,1 kuulostaisi itselle ihan hyvältä matkalla kohti 21,5. Tällä hetkellä se on 23,9 ja olen ihan helvetin v...tunut!
Olisi mulle liian vähän. Tuohon olen yrittänyt pyrkiä, mutta sen ylläpitäminen oli hermoja raastavaa kituuttamista varsinkin talvella. Nyt bmi 25,4 ja tässä ei ole mitään ongelmaa. 166/70.
Riippuu ihan vartalon mallista. Olen itse painoindeksiltäni 22 tällä hetkellä enkä ole tyytyväinen, lähempänä 20 olen.
Olisi aivan liikaa. Koskaan ei voi olla liian laiha.
En olisi tyytyväinen. Nyt bmi on 20,9 ja painoa voisi olla vaikka viitisenkin kiloa vähemmän!
Kyllä, hyvä olis... nyt bmi 27 :(
Olisin ERITTÄIN tyytyväinen. Nimim. BMI nyt 40... :(
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 12:37"]
Just täydellinen. Mun kropan malli ei suosi laihuutta, rinnat katoaa ja peppu litistyy, mutta reidet pysyy ja hartiat on leveät.
[/quote]
Tämä kirjoitus, kuin suoraan mun kirjoittama. Painoindeksini vähän reilu 23 ja olen ihan tyytyväinen:)
Olisi kauhistus.
Minulla paino jakautuu epätasaisesti. Bmi 22:ssa ylä- ja alakropassa on eroa 3 vaatekokoa, joten tuossa olisi varmaan vielä enemmän. Pakko pysyä 19:ssa, jotta on edes lähellä sopusuhtaa.
Aika turvoksissa, 18-19 on optimi että on hyvä ja kevyt olo.
En olisi tyytyväinen. Näyttäisin normaalipainoiselta, mutta olo olisi raskas.
BMI on nyt 21,4, mutta voisin laihtua pari kiloa. Olen hyvin sirorakenteinen, joten BMI 20 ei näytä liian laihalta, hoikalta kuitenkin.
En olisi. Nyt BMI on 22,8, mulle omasta mielestäni paras paino olisi 66 kg eli 21,5 - olisi kevyempi juosta ja olla. Alle 21 olisi mun kropalle ihan liian vähän.
Mulla oli Bmi n. 23,5 ja pudotin painoa niin että nyt on 21. Olen ehdottomasti tyytyväisempi näin.