Painoindeksi 23,1. Olisitko tyytyväinen?
Kommentit (60)
Mun bmi on 22.4, olen lihonut 8kg vuodessa. Pidän itseäni läskinä.
Olisin varmaan ihan tyytyväinen. Mun BMI on aina ollut 19. En ainakaan haluaisi enää laihtua. Etenkin valokuvissa näytän joskus vähän liiankin nääntyneeltä, tiedän kuitenkin syöväni terveellisesti enkä koskaan ole lahiduttanut. Syömisen tarve ei vaan ole suuren suuri ja liikun aika paljon päivittäin ihan kävelemällä. Kyllä tämäkin paino kelpaa, mutta en ole tyytymätön, jos tästä joskus vähän nousisikin :)
mulla on 20,8 enkä kyllä enempää tahtoisi
Mulla oli parhaimmillaan 18.1 ja sitä valtava ikävä! Toivottavasti raskauden jälkeen pääsen taas edes suunnilleen samoihin lukemiin. Omana painoindeksinäni en olisi tyytyväinen 23.1 vaikka se aivan hyvä onkin! Oma ruumiinrakenteeni on vain sellainen että kaikki kertyy ja jalkoihin ja takapuoleen ja tuossa painoindeksissä näyttäisin valtavalta...
Onpas ihmisillä vääristyneet minäkuvat täällä. Surullista.
Erittäin tyytyväinen. Nuorempana indeksi kieppui tuossa 20 tienoilla, mutta nyt viisikymppisenä on eri kriteerit.
Tuntisin itseni isoksi, koska olen tottunut olemaan pienempi. Olisin tyytyväinen vain, jos rasvaprosenttini olisi selvästi nykyistä pienempi ja lisääntynyt massa olisi suureksi osaksi lihasta.
Mä olen sirorakenteinen, joten mulle tuo on liikaa. Olen silloin jotenkin turpean näköinen, ja kilot kertyy ikäviin paikkoihin: naamaan ja vatsamakkaroiksi. Paras on tämänhetkinen n. 20, näytän hoikalta mutten liian laihalta.
Olisin. BMI keväällä vielä alle 18. Nyt jus 18
En valita jos saisin viitisentoista kiloa lisää.
Mulla painoindeksi tällä hetkellä 23.9 ja mies kehuu päivittäin kuinka paljon paremmalta näytän kuin silloin kun se oli about 20.
Painoindeksini on suunnilleen tuo ja olen oikein tyytyväinen, kun kilot vielä ovat genettisistä syistä jakautuneet ihan nätisti :)
Kun laihdutin bmi 25 alaspäin, tuo tuntui hyvältä (painoin silloin 67kg). Nyt bmi 20,2 ja yllättäen olen tyytyväisempi.
Liikaa. BMI 20 on mulle just hyvä.
Just täydellinen. Mun kropan malli ei suosi laihuutta, rinnat katoaa ja peppu litistyy, mutta reidet pysyy ja hartiat on leveät.
Mitä toi vastaus cm /kg esimerkiksi? 160cm:llä tai 170cm:llä?
Mulle paras paino on Bmi 24 eli tuo kelvannee about.
No... 165Cm 55Kg tasan 23 oli painoindesi ja 14v (lasten ja nuorten) :)