Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin ihmistyyppi?

Vierailija
08.06.2013 |

Millainen on ärsyttävin ihmistyyppi? Niin sisäisesti kuin ulkoisestikin?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit

Vierailija
22/43 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma, heikkoitsetuntoinen mies, joka kokee tarpeelliseksi pönkittää heikkoa egoaan päälleliimatuilla suuren naisten- ja maailmanmiehen elkeillä. Vetää meluisaa rooliaan työpaikalla, jossa hänestä ei pääse millään eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisia ärsyttäviä ihmisiä löytyy, mutta se ihmistyyppi, johon useimmin törmään ja joka siis aiheuttaa määrällisesti eniten ärsytystä, on sosiaalisesti taidottomat ihmiset. Esim. tuppisuut jotka eivät puhu eikä pukahda eivätkä osaa minkäänlaista small talkia. Työelämässä tämä on todella tuskaa ja aiheuttaa monia vaivaannuttavia tilanteita!

Vierailija
24/43 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 11:07"]

uhri / marttyyri

yleensä tällainen ihminen on pahimman luokan peluri - tai ainakin saa aina tahtonsa (vihjailunsa) läpi säälistä

ts. mun anoppi, ärsyttävä laama!

[/quote]

Sama. Toinen ihmisryhmä on vähän samanlainen mutta ei niin peluri eli ihmiset joista ei oikein tiedä ovatko he erittäin älykkäitä manipuloijia vai ihan vaan tyhmiä ja sinisilmäisiä.

Esimerkiksi tälläinen ihminen tekee kaikenlaista tyhmää, esim. ottaa pikavippejä tai hurahtaa johonkin verkostomarkkinointiin. Sitten kun hänelle sanoo, että "Älä nyt helvetissä tee noin, joudut vaikeuksiin", niin sitten tulee kaikenlaisia puolustuspuheita joissa ei lähemmin tarkastellen ole mitään järkeä mikä voisi viitata siihen, että henkilö on aivan käsittämättömän tyhmä. Sitten tätä henkilöä saa kuitenkin jatkuvasti olla pelastamassa tekojensa ikäviltä seurauksilta. 

Vittumaisinta tässä on se ettei tiedä tekeekö se sen tahallaan vai onko se vain ihan vitun tyhmä. Jos se on tyhmä ja tietämätön, niin silloin minun velvollisuuteni on ikään kuin valistaa ja opettaa ja ehkä myöhemmin tämä henkilö oppii ajattelemaan itse. Toisaalta tämä paska voi olla myös tahallaan tyhmä tai leikkiä tyhmää jotta ei joutuisi vastuuseen teoistaan. Eikä siinä vielä mitään. Jos nämä henkilöt satuttaisivat vain lähinnä itseään, niin enpä tuntisi mitään tunnontuskia jättää heidät kuin nallin kalliolle mutta kun kärsijöinä voivat olla myös lapset. Touko Tarkki on hyvä esimerkki tälläisestä ihmisestä.

Voisin ottaa kovan asenteen enkä koskaan auttaisi ketään. Jokainen joutuisi ihan itse kantamaan typeryyksiensä seuraukset mutta kun...voi vittu...siellä seassa saattaa ihan oikeasti olla niitä jotka tekevät typeryyksiä tiedon puutteen takia.

Vierailija
25/43 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittajat, marttyyrit. Ihmiset joita kohdeltava silkkihansikkain!

Vierailija
26/43 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiloukkaantujat. Sanot mitä tahansa niin herne on heti nenässä.

Vierailija
27/43 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 13:40"]

Mielensäpahoittajat, marttyyrit. Ihmiset joita kohdeltava silkkihansikkain!

[/quote]

Kyllä!

Ja sitten ne, joiden elämä järkkyy ihan joka asiasta. Kaikesta saadaan suurta draamaa, ja yleisin lause alkaa näin: "Voitsä kuvitella että..." ja sitten pitäis yhdessä kauhistella, kuinka nyt on kauheen kamalaa. Kun se taloushallinnon Mirkku sanoi huomenta silleen oudosti, se on just sellanen...

Vierailija
28/43 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 10:44"]

Esimerkiksi ostaa kalliimmalla kun saman tuotteen saisi halvemmalla, käyttää itselleen sopimattomia vaatteita väkisin, ei suostu vaihtamaan edullisempaan vaikka siitä tulisi säästöjä, ostaa jatkuvasti väärin vaikka on neuvottukin jne. Minua raivostuttaa niin paljon joskus tuollaiset ihmiset. He ovat tavattoman itsepäisiä.

[/quote]

:D

Jotkut varmaan pitävät tavattoman raivostuttavana ihmistyyppiä, jolla on tarvetta puuttua toisten valintoihin, mm. pukeutumiseen ja jopa ostoksiin.

[/quote]

Nämä ihmiset yleensä kysyvät itse ensin ja sitten kun käytät aikaasi heidän hyväkseen he päätyvät ostamaan jotain sellaista mitä ei ehdotettu. Samoin sopiiko tämä minulle kysymykset ja vastaat ettei se oikein ehkä sovi niin siitä sitten vedetään herneet nenään ja ostetaan se kapinahengessä. Roskalaadun väittäminen laaduksi ärsyttää myös ja ettei muka huomaa mitään eroa laadussa. Eläkeikäiset ihmiset ovat kaikkein kamalimpia kun ehdotat että asian voisi hoitaa paljon helpomminkin ja siitä tulisi säästöjä niin ei sitten millään kuitenkaan käy. 

Vierailija
29/43 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Besserwisserit
2. Saivartelijat
(monet saivartelijat ovat besserwissereitä ja toisin päin)

3. Ne, joille kerrot ihan mitä tahansa, oli se hyvää/huonoa/pelottavaa/yllättävää/hauskaa etc, niin hänelle on tapahtunut AINA jotakin mikä on ollut parempaa / huonompaa / vielä pelottavampaa / paljon yllättävämpää / huomattavasti hauskempaa.

Vierailija
30/43 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammaiset.

Vierailija
31/43 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 09:58"]

Sellainen ihminen joka toimii eri lailla miten pitäisi.

[/quote]

Mitä tämä tarkoittaa?

[/quote]

Esimerkiksi ostaa kalliimmalla kun saman tuotteen saisi halvemmalla, käyttää itselleen sopimattomia vaatteita väkisin, ei suostu vaihtamaan edullisempaan vaikka siitä tulisi säästöjä, ostaa jatkuvasti väärin vaikka on neuvottukin jne. Minua raivostuttaa niin paljon joskus tuollaiset ihmiset. He ovat tavattoman itsepäisiä.

[/quote]

Kas, sieltähän paljastui minun eniten vihaamani ihmistyyppi: ylimielinen ja ilkeä besserwisser :D

Vierailija
32/43 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarityylin omaavat ilkeät ja tyhmät idioottimaiset persuäijät, jotka solvaavat naisia terasseilta - itsehän ovat tooooosi löytyjä....

Vierailija
33/43 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen, jolla ei ole omia mielipiteitä, vaan kaikki on ihan samaa ja en tiedä, jaa, jne. Tekee kaiken muiden mukaan, ei kritisoi mitään, ei kehity, tee pidemmän ajan suunnitelmia, tavoittele mitään, toisin sanoen tekee niin, miten on yleisesti tapana elää, olla ja sanoa.

Vierailija
34/43 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En mä vaan koskaan" -tyyppi. Yleensä nainen, joka ei ikinä pukeutuisi/meikkaisi/kasvattaisi lapsiaan/harrastaisi/valikoisi puolisoaan kuten juuri sinä. Mutta älä nyt vain loukkaannu.

Vierailija
35/43 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIPSA ON ÄRSYTTÄVIN! VALEHTELEE JA ON TÖRKEÄ JA LUULEE OLEVANSA JOKU JULKKIS!

Vierailija
36/43 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

just semmonen ihminen joka pitää hyvänä ratkaisuna vain omaa näkemystään...olen nuori,elämä alussa ja halua.me mieheni kanssa ostaa maalta talon ja paljon peltoa ja vähän metsääkin.vanhempi pariskunta sitten vaan sanoo että ei kannata,muuttakaa nyt vaan vuokralle ja myykää se talo mikä teillä nyt on niin jää vähän pesämunaakin...ym...mitä paskaa me pesämunalla tehään ja miks vuokralle? Just sen takia hän itse muutti juuri vuokralle ja myi osakkeensa.pesämunalla elää hiukan leveemmin sitten ja ostelee....me ainakin sijoitetaan joka sentti.metsän omistaminen kannattaa,ei firma kaadu kun on realisoitavaa....pesämuna? Hohhoijjakkaa pesämuna on METSÄ. Vuokralla rahat menee taivaan tuuliin,emmekä me aijo kuluttaa jotain pesämunaa huonekalujen ostoon tai vuokriin.

Vierailija
37/43 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 19:40"]

Sovinistit.

[/quote]

Samaa mieltä. En voi sietää sovinistisia muslimimiehiä, joiden mukaan naistaa saa alistaa mielivaltaisesti ja, että nainen on miehen omaisuutta. Järkyttävää.

Vierailija
38/43 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
39/43 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävät voittajat sekä huono häviäjät. Eli voitettuaan hieroo tunti toisensa jälkeen, joskus jopa seuraavana päivänä naamaan kun ollaan oltu kisaamassa jostain tai lyöty vetoa. Sitten joskus kun häviää, suuttuu ja murjottaa. Saattaa joskus jopa raivota. Sitten vielä ihmettelee nykyään, kun en enää viitsi lähteä heittämään baarissa ollessamme tikkaa tai pelaamaan biljardia ajankulukseni, kun luvassa on lopputuloksesta huolimatta epämiellyttävä ja kiristynyt ilmapiiri.

Juhani, 32

Vierailija
40/43 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sellainen, joka nolaa ja vähättelee toista. 

-Liian puheliaat, sosiaaliset ja aina esillä olevat ihmiset. He vievät paljon tilaa ympäriltään. Liian puheliaiden kälättäjien kanssa on rasittavaa keskustella, koska itse ei saa ikinä suunvuoroa. Pahimmillaan kälättäjä myös keskeyttää, jos olen sanomassa jotakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi