Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VPN tuo valheellista turvallisuudentunnetta

Vierailija
21.07.2020 |

https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000006576929.html

Keräävät kuitenkin tietoja, vaikka väitetään ettei mitään muka käyttäjistä tallenneta. Samoin tekee takuulla muutkin. Sitähän minä olen aina epäillytkin, mutta sinisilmäiset uskoo kaiken.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ne kaikki vaikuttavat olevan saman hongkongilaisen yrityksen käsialaa."

Eiköhän tuo ollut suunniteltu juttu. Tosin se on kyllä totta, että nykyään ei kannata sinisilmäisesti luottaa oikeastaan mihinkään massateknologiaan.

Vierailija
2/10 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko, että on ihan sallittua VPN:n suojissa katsella vaikkapa lapsip*rnoa ja kaikkea muuta epämääräistä rikollista toimintaa, ilman että jäisi kiinni? Kyllä siellä joku on kyttäämässä aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On VPN-palveluita ja "VPN-palveluita". Jälkimmäiset tunnistaa ilmaisuudesta tai epäilyttävän halvasta hinnasta.

Vierailija
4/10 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii kyllä hirmuisesti luottoa antaa käytännössä kaikki tietonsa yhden yrityksen saataville.

Vierailija
5/10 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa suurin osa käyttää VPN:n siihen että katselevat suoratoistopalveluista sarjoja jotka eivät näy Suomessa.

Vierailija
6/10 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko, että on ihan sallittua VPN:n suojissa katsella vaikkapa lapsip*rnoa ja kaikkea muuta epämääräistä rikollista toimintaa, ilman että jäisi kiinni? Kyllä siellä joku on kyttäämässä aina.

Kyllä jotkut taukit luulevat. :D

Vierailija
7/10 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On VPN-palveluita ja "VPN-palveluita". Jälkimmäiset tunnistaa ilmaisuudesta tai epäilyttävän halvasta hinnasta.

Että mitä kalliimpi niin sen luotettavampi ja parempi? Onhan tuokin ajattelutyyli ja psykologinen keino vahvistaa sitä uskoaan.

Vierailija
8/10 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mitä kalliimpi niin sen luotettavampi ja parempi? Onhan tuokin ajattelutyyli ja psykologinen keino vahvistaa sitä uskoaan.

Ei tietystikään. Mutta nämä halpis-VPN:t eivät ole läpinäkyviä toiminnassaan, koska se maksaa rahaa. Ei VPN käyttö tarkoita laittomuutta ja ei ne salasanat missään selkokielimuodossa kulje VPN-tunnelin kautta. Kyseinen juttu on kasa sontaa.

Vierailija
9/10 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa suurin osa käyttää VPN:n siihen että katselevat suoratoistopalveluista sarjoja jotka eivät näy Suomessa.

Aika hyväuskoista. Minä taas luulen, että VPN laitetaan siksi, että verkossa halutaan harrastaa hämärää toimintaa vailla rangaistuksellisia seurauksia. Suurin osa jotain warettavia jonneja.

Vierailija
10/10 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hyväuskoista. Minä taas luulen, että VPN laitetaan siksi, että verkossa halutaan harrastaa hämärää toimintaa vailla rangaistuksellisia seurauksia. Suurin osa jotain warettavia jonneja.

Siihen ei mitään VPN:iä tarvita ellei ole niin tollo, että käyttää vielä turvatonta bittorrentia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan