Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mieltä olette?

12.07.2006 |

No niin, tilanne on seuraavanlainen: olen lopettanut pillereiden syömisen toukokuussa ja vikat menkat alkoivat 17.6. Kiertoni on aikoinaan ollut 25 ja hyvin täsmällinen sellainen.

Nyt kuitenkin on mahdollisuus, että olen raskaana ; ) Mutta siis ekassa raskaudessani ei tullut mitään tuhruvuotoa ja rinnat olivat tooosi kipeät alussa. Nyt tuli eilen pieni tuhru, eikä mitään oireita ole. Tosin olo on todella turvonnut, varsinkin alavatsa... Esikoinen on siis neljä.

Yhdyntöjä on ollut tiuhaan, mutta koska vasta lopetin pillerit, en osaa sanoa ajoituksesat juuta enkä jaata.

Olisiko mahdollisuuksia??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vielä piti sanoa, että eihän sitä osaa varmaan kukaan muu sanoa kertomasi perusteella että miten voisi asian laita olla.

Mutta peukut pystyyn :)

Kerro kun saat tietää onko tärpännyt!

+++Plussaonnea+++

Vierailija
2/4 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, testasin tänä aamuna viikon tuhrun jälkeen ja nega sieltä tuli. En vaan tajua, miksei menkat ala sitten jo! Nyt on siis kp 31, kp 24/25 tuli tuhruvuoto. Onko mahdollista, että olisin raskaana, vaikkei testi sitä vieläkään näytä? Ei tosin ole oireita, paitsi menkattomuus...

Rasitavaa, kun en pysty laskemaan seuraavaa mahdollista ovulaatiota, koska kierto tuntuu heittelevän niin paljon!!

Olisiko hyviä vinkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikein oo vastausta sun kysmykseen mutta itsellä kävi niin ettäkun lopetin pillereitten syömisen niin mulle tuli kahet menkat ihan peräkkäin, välillä oli vaan kolme päivää... Ja nyt ois kp28 toivon kovasti että plussaisin mutta en todellakaan tiedä että millon niitä menkkoja nyt pitäisi ootella kun uskon että toi pillereitten lopettaminen on saanut mun kierron ihan sekaisin... nyt vaan voi ootella, mutta toivoa myös samalla ettei niitä kuuluisi ja saatas plussata :)

Vierailija
4/4 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tosin pco, joten sekin sotkee kiertoa, mutta eräs ystäväni lopetti keväällä 2005 pillereiden syömisen, oli normaali tyhjennysvuoto eikä sen jälkeen mitään. Söi muutaman terokuurin välissä, joilla menkat kyllä tulivat, mutta ilman teroja ei mitään... Ekat " luomumenkat" pillereiden lopettamisen jälkeen hänellä ovat juuri menossa. Joten puolitoista vuotta meni kropan selvitessä pillerihumalasta.

Että sikäli ei mikään ihme, jos välillä tuhruttelee ja välillä ei mitään näy.