Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteenlasketut bruttotulot taloudessa 8000 euroa.

Vierailija
07.06.2013 |

No joko me ollaan hyvätuloisia? Pitääkö vielä pyrkiä eteenpäin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellä jonkin verran enemmän, tullaan hyvin toimeen, tulot kyllä nousee vielä tulevaisuudessa. Ei valittamista.

Vierailija
2/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aika samoissa, välillä vähän enemmän. Ihan tyytyväisiä ollaan, eikä raha aiheuta murheita. Jos olisi lapsia, voisi joutua laskemaan tarkemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi nyt ole vielä mitään. MEILLÄ on paljon paljon enemmän tuloja - ja lissää hankitaan!

Vierailija
4/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ette ole, vaan ihan keskituloisia. Hyvätuloisuuden raja on käsittääkseni jotain 7 tonnia, joten jos esim 14 000 yhteensä niin sitten.

Mutta mitä väliä tällä nyt on?

Vierailija
5/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 21:08"]

no ette ole, vaan ihan keskituloisia. Hyvätuloisuuden raja on käsittääkseni jotain 7 tonnia, joten jos esim 14 000 yhteensä niin sitten.

Mutta mitä väliä tällä nyt on?

[/quote]

No huhhuh. Ai 7000 bruttotulot per nenä on hyvätuloisuuden raja? Aikamoista.

Vierailija
6/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, kyllä tuolla tulolla jo pääsee hyvätuloisten kastiin.

Minä en määritä tosin menestystä elämässä pelkästään tuloilla. Aina on mielenkiintoisempaa, vastuullisempaa ja palkitsevampaa työtä olemassa, jota kohti voi pyrkiä.

-terveisin akateeminen asiantuntija, palkka 4,4 tonnia brutto eli akateemiseksi keskituloinen, mutta koko palkansaajakunta huomioon ottaen hyvätuloinen-

Vierailija
7/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvätuloista. Meillä vähän enemmän, ja ollaan keskituloisia.

Vierailija
8/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi pyrkiä eteenpäin. Rahan ansaitseminen on peli jossa menestyminen on helppo mitata. Warren Buffettkin 40 miljardin omaisuudellaan taatusti pyrkii koko aika eteenpäin. Tälläkin hetkellä hän taitaa olla maailman toiseksi rikkain - paljon petrattavaa. :)

Vierailija
9/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olette! mun maksimipalkka näissä hommissa on joskus kaikkine lisineen max. 5000e et en ymmärrä, mistä noita sikarikkaita oikein sikiää.

Vierailija
10/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin on meilläkin ja aina on rahat loppu vaikka mitään ei ostetakaan. Verottaja, sähkönsiirtäjä ja sähkölaitos ottavat turhan reilut siivut.

Vierailija
11/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan koe meitä hyvätuloisiksi; bruttotulot 8500e. Jos ois netto niin sit kokisin.

Vierailija
12/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 20:51"]

No joko me ollaan hyvätuloisia? Pitääkö vielä pyrkiä eteenpäin?

[/quote]

Juu pitää, olette valitettavasti vain keskituloisia.

Vierailija
13/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käsittääkseni tuo on kahden työssäkäyvän aikuisen taloudessa ihan tavanomainen tulo Suomessa. Siis keskitulo. Tutkimustietoa löytyy Stakesin sivuilta.

Vierailija
14/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yhteenlaskettu netto on 5700e kuukaudessa (bruttoja en tiedä tarkkaan). Mielestäni olemme keskituloisia emmekä hyvätuloisia. Kolme lasta.

Vierailija
15/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhteensä 5600 noin yhteenlaskettu brutto per kk. Se tarkoittaa että mies tekee vielä ylitöitä joka kk. Todellakin olisin onnellinen jos jotenkin voisin saada talouteen pari tonnia kuussa lisää. Kolme lasta. Sairaanhoitaja ja ilmastointiasentaja. Ei meinaa rahat riittää tähän sirkukseen ja kohta lyö putkiremonttilainatkin päälle.. :/

Vierailija
16/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 22:41"]

Meillä yhteensä 5600 noin yhteenlaskettu brutto per kk. Se tarkoittaa että mies tekee vielä ylitöitä joka kk. Todellakin olisin onnellinen jos jotenkin voisin saada talouteen pari tonnia kuussa lisää. Kolme lasta. Sairaanhoitaja ja ilmastointiasentaja. Ei meinaa rahat riittää tähän sirkukseen ja kohta lyö putkiremonttilainatkin päälle.. :/

[/quote]

Te ootte palkkakuopassa ja teitä on kusetettu. Mulla mies myös ilmastointiasentaja ja tienaa vuodessa about 80 000 euroa.

Vierailija
17/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tulot, emme ole mielestämme hyvätuloisia vaan keskituloisuuden paremmalla puolella. Olen kyllä enemmän kuin kerran kiittänyt onneani, ettei ole lapsia kuluerinä. Jää enemmän säästöön ja kaikkeen kivaan.

Vierailija
18/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tällä hetkellä työttömänä, mutta ansiosidonnaisen ansiosta meidän bruttotulot on yhä edelleen yli 8000 euroa. Mulla 2700 ja miehellä 6200. Verot tietty syö tosi suuren osan.

Vierailija
19/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 23:05"]

Mä olen tällä hetkellä työttömänä, mutta ansiosidonnaisen ansiosta meidän bruttotulot on yhä edelleen yli 8000 euroa. Mulla 2700 ja miehellä 6200. Verot tietty syö tosi suuren osan.

[/quote]

Tosi kiva että sä saat pari kymppiä enemmän kuussa työttömänä kuin minä röntgenhoitajana :( Sairaan rankka viikko takana ja palkka on siis alle tuon sinun ansiosidonnaisesi vaikka mukana on työkokemuslisät ja muut. Miksi maailma on tällainen?? Pitäiskö kouluttautua uudelleen. Sanokaa mitä vois alkaa vielä vanhoilla keski-ikäisyyden päivillä (36 v) lukemaan että kelpais töihin ja sais riittävän palkan??

Vierailija
20/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 23:05"]

[/quote]

Tosi kiva että sä saat pari kymppiä enemmän kuussa työttömänä kuin minä röntgenhoitajana :( Sairaan rankka viikko takana ja palkka on siis alle tuon sinun ansiosidonnaisesi vaikka mukana on työkokemuslisät ja muut. Miksi maailma on tällainen?? Pitäiskö kouluttautua uudelleen. Sanokaa mitä vois alkaa vielä vanhoilla keski-ikäisyyden päivillä (36 v) lukemaan että kelpais töihin ja sais riittävän palkan??

[/quote]'

Kuten jo sanottu, akateeminen loppututkinto tuo varmuudella isohkon palkan. Valitse myös alasi huolella, ei mitään humanistisia hörhöaloja, vaan kaupallinen ala ja siihen sivuaineeksi joku harvinainen kieli, niin saat itse sanella palkkasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme