Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi annatte lapsestanne tulla läskin jo alle kouluikäisenä?

Vierailija
07.06.2013 |

Miten vastuutonta on syöttää paskaa pienelle lapselle joka sitten vaikka 7-vuotiaana läski ja senkun läskistyy lisää. Kiva kun 12-vuotiaana on niin tankiksi syötetty että lasta kiusataan ja tälle nauretaan. Mitä vanhemmaksi kasvaa ja sitä enemmän läskiä tulee.

Mitä ihmeen paskaa näille läskilapsille syötetään? Eikä vanhmepia saada vastuuseen, sehän rikollista touhua tuhota oman lapsen elämä.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni lihoo vasta teini-iässä. Silloin viikkorahaa alkaa saada lisää, ja koulumatkalla poiketaan päivittäin kaupassa hakemassa päivän karkki-, limsa- ja sipsiannos. Samalla jää lapsuudenaikaiset juoksut ja aletaan vaan hengailla, vanhat uhreiluharrastuksetkin unohtuvat. Moni teini lihottaa ihan itse itsensä.

Vierailija
42/54 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 20:22"]

Molemmat veljeni lihoivat lapsina, tuli kasvupyrähdys ja laihtuivat ja sama rumba jatkui koko lapsuuden ajan. Välillä läskejä, välillä tikkulaihoja. Aina samat ruoat ja terveellisesti syötiin. Itse pysyin koko lapsuuden ja nuoruuden hoikkana. Itsekin joskus ihmettelen miksi lasten annetaan lihoa, mutta kannattaa kuitenkin ensin miettiä, ettei kaikilla ole edessä pysyvä lihominen ja joillain vain menee eri tavoin tuo kasvu. Toisaalta taas tuttavani perheessä ei syödä kasviksia, juodaan vain limuja ja mehuja ja syödään aina roskaruokaa. Heidän lapsi on laiha (tosin uskon ruokatottumuksien kostautuvan aikuisena).

[/quote]

Täyttä skeidaa. Jos lapset saavat terveelistä hyvää ravintoa normaalimäärän kulutukseen nähden heistä ei voi mitenkään "hetkellisesti" tulla läskejä milloinkaan. 

Mutta läskien puolustelijoilta ja selittelijöiltä ei tietenkään tekosyyt hetkeen lopu kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa katsonut mitä lapsiperheiden ostoskärryissä on..hyi.

Vierailija
44/54 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="NewMommy88" time="07.06.2013 klo 20:37"]

Hmm niinhän se on mutta ihmiset tekee niinku tekee. Emmä tajua tota ihmisten pakkomielteitä läskeistä. Täälläkin joka.toinen keskustelee siitä... Sairasta.

[/quote]

Minä olen surullinen niiden LASTEN puolesta. Diabetes, sydänvaivat jne. Opetetaan jo pienestä pitäen EI pitämään huolta itsestään. Kama kansantauti ja suurin yhteiskunnalinen ongelma alkoholin kanssa. Tappaa ja paljon. Haluato SINÄ olla äiti, jonka lapsaet elävät lyyemmäen elämä kuin isovanhempansa tai sinä?

Vierailija
45/54 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 22:27"]

Läskilapsista tulee teollisuusyritysten johtajia. Kattokaa nyt niiden pomojen mahoja - saa kiittää vanhempiaan että aloittivat lihotuskuurin jo vauvana.

[/quote]

Vinkkaappa minkä yhtiöiden johdossa on nykyisin läskejä. No ehkä Hesen...

Vierailija
46/54 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="NewMommy88" time="07.06.2013 klo 20:29"]

Ja lapsihan ei voi syntyä isoluisena? Ja sitten ihmetellään mistä "laihat"lapset oppivat kiusaamisen.

[/quote]

Juu... isoluisuus, tuo ihana keino selittää läskisyys!

Täytyy olla isot luut tosiaan, kun ala-asteikäinen poika läähättää joka aamu käveltyään 100 m ratikkapysäkille. Kauheaa katsottavaa. lapsen terveys pilattu jo nyt... Isot luut tekee myös sen, että maha pömpöttää, niinhän?

Vierailija
47/54 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit: 1,4,5,9,21,24, 42 ja 46 => saman henkilön eli keskustelun aloittajan kirjoittamia.

Mene hakemaan psyykenlääkkeet tk:n päivystyksestä. Tuo hulluutesi ja toisten vainoaminen on jo sairasta. Sinut on tunnistettu ja lähetetty ylläpidolle info. Katsotaan vieläkö kirjoittelet noita vihaviestejäsi. Sitäpä kuule sait mitä tilasit:D Mites  nyt suu pannaan:D ???

Vierailija
48/54 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein! Joku vastuu siinäkin pitää olla mitä kirjoittaa. Kyllähän nämä vihaviestit täällä pysyy pinnalla kun sama henkilö pommittaa samoja juttuja 10 vastausta/keskustelu. Mutta kohtapa sitten saa yhteydenoton..

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 17:27"]

Viestit: 1,4,5,9,21,24, 42 ja 46 => saman henkilön eli keskustelun aloittajan kirjoittamia.

Mene hakemaan psyykenlääkkeet tk:n päivystyksestä. Tuo hulluutesi ja toisten vainoaminen on jo sairasta. Sinut on tunnistettu ja lähetetty ylläpidolle info. Katsotaan vieläkö kirjoittelet noita vihaviestejäsi. Sitäpä kuule sait mitä tilasit:D Mites  nyt suu pannaan:D ???

[/quote]

Vierailija
49/54 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 22:19"]

Ihan oikeasti?? Mikä ihme läskiraivo täällä on? Mikä teitä risoo? Enkä sano tätä siksi, että kalikka kolahtaisi. En vain ole muualla törmännyt tällaiseen? Puhutaanko läski juttuja ihan nimillä ja kasvoilla vai huudellaan vain anonyymisti palstoilla??

Joskus totuus satuttaa. On ihan hyvä puhua asioista niiden oikeilla nimillä ja herätellä äitejä ja isiä. Meidän lapsistamme iso osa on ylipainoisia. Se on surullista. Mitä se tuo tullessaan? Sairauksia kuten Diabetes, kolestroli (jopa suomalaislapsilla on mitattu korkeita kolestroliarvoja), sydänongelmat. Puhumattakaan henkisestä taakasta. Miksi teemme tämän omille lapsillemme?

[/quote]

Vierailija
50/54 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä maailmassa haluaisi lapsistani tulevan ylipainoisia. Huomaahan sen jo tälläkin foorumilla millaisia hyeenoja ihmiset ovat toisilleen. Oksettavaa. Olen itse ylipainoinen äiti ja luojan kiitos molemmat lapset ovat hoikkia ja liikunnallisia. En todellakaan halua heille samaa tilannetta kuin itselläni on ollut koko elämäni. Kyttään ja stressaan ihan liikaa lasten syömisiä ja poden huonoa omatuntoa vaikka puolikkaasta banaanista, jos olen antanut sen esim. jälkkäriksi. Onneksi lapsille kasvikset, marjat ja hedelmät maistuu melkeinpä paremmin kuin oikea ruoka. Eikä tod. koskaan käydä hesellä vaan syödään ihan terveellistä kotiruokaa.

Vierailija
51/54 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on tärkeää pitäö huolta lasten terveydestä, ja lasten ylipainoon tulisi puuttua.

MUTTA te läskikammoiset idioottiäidit voisitte myös opettaa ne hirviökakaranne olemaan kiusaamatta. Taitaa olla liikaa vaadittu, kun itse olette kiusaajia.

Vierailija
52/54 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse osaa syödä terveellisesti ja tarpeeksi säännöllisesti, on vaikea opettaa sitä lapsillekkaan. Yhteiskunnan kannattaisi järjestää ennaltaehkäisevän terveydenhuollon nimissä jonkinlaista perheille suunnattua ravintoterapiaa. Ei kukaan halua lapsistaan lihavia. 

En ole muuten koskaan nähnyt lihavaa luurankoa. Tuli vain mieleen tuosta "isot luut". Vaikka hassu provohan se taisi vain olla?

Vierailija
53/54 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhteiskunnan kannattaisi järjestää ennaltaehkäisevän terveydenhuollon nimissä jonkinlaista perheille suunnattua ravintoterapiaa."

Minä olen kokenut saaneeni neuvolasta todella paljon tietoa etenkin lasten ravitsemuksesta. Samoin jo lapsesta asti koulussa pidettiin huoli, että ruokaympyrä meni ns. kaaliin.

Jos nyt sovitaan näin universaalisti, että kukaan ei kiusaa ketään, niin vastaako joku selvästi ylipainoisen lapsen vanhempi otsikossa esitettyyn kysymykseen?

Vierailija
54/54 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarviiko kysellä että mitä paskaa syötätte et lapsista tulee rumia läskejä? Eikö asiallinen keskustelu ilman turhaa tehostamista riittäisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä