Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tällaisesta firman toiminnasta?

Vierailija
07.06.2013 |

Kävin joskus aikoja sitten pienessä plastiikkakirurgisessa operaatiossa, tyyliin luomen poisto. Nyt tämä yksityinen klinikka lähetti sähköpostiin tarjouksen, jossa näkyi muiden asiakkaiden nimet ja sähköpostiosoitteet. Minunkin nimeni siis siellä joukossa. En olisi missään tapauksessa halunnut, että asiakkuuteni tulee tällä tavalla muille julki.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollenkaan asiallsita. Onkohan käynyt inhimillinen virhe. Sinun aolisin yhteydessä kyseiseen firmaan ja tiedustelisin asiasta.

Vierailija
2/4 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tosi paha moka, mitä ei pitäisi päästää sattumaan!

Yhtä työpaikkaa haettuani tuli samanmoisesti valitteluviesti meille reilulle 200:lle muulle ei-valitulle hakijalle. Laitoin kyllä aika karua palautetta sinne, tosin mitään hyötyähän siitä ei ollut. Itse koin tosi kiusallisena asian, koska olin vielä muualla töissä ja en halunnut asian tulevan muiden tietoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole asiallista ei. Ilmeisesti joku tumpelo lähetti sähköposti-viestiä, kun ei osannut piilottaa saajien osoitetietoja.

Vierailija
4/4 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 19:04"]

Mielestäni tosi paha moka, mitä ei pitäisi päästää sattumaan!

Yhtä työpaikkaa haettuani tuli samanmoisesti valitteluviesti meille reilulle 200:lle muulle ei-valitulle hakijalle. Laitoin kyllä aika karua palautetta sinne, tosin mitään hyötyähän siitä ei ollut. Itse koin tosi kiusallisena asian, koska olin vielä muualla töissä ja en halunnut asian tulevan muiden tietoon.

[/quote]Näin minäkin tein. CapM.. oli yritys. Hajotti tuollainen amatöörimoka.