Fritsu kaulassa aikuisella
Mitä ajattelet aikuisesta (siis esim. 40 v) naisesta tai miehestä jolla on kaulassa näkyvä fritsu?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 19:48"]
Fritsu voi kyllä olla ihan puhtaasti seuraus erittäin kiihkeästä seksistä, jossa ei mietitä tuleeko jotain jälkiä, joita joku tiukkapipo voisi kenties paheksua.. Itsellenikin on näin käynyt, ja olen kyllä peittänyt nuo jäljet. Ehkä meillä on sitten tavallista kiihkempää sängyssä..
Ne tekemällä tehdyt ja nähtäviksi tarkoitetut teinifritsut olivat kyllä ihan eri asia.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 19:43"]
Noloa. Todella noloa.
Henkilökohtaisesti mulle tulee jotenkin säälivä olo. Että noinko epätoivoisesti sitä täytyy todistaa että katsokaa kun muakin halutaan :/
[/quote]
[/quote]
OMG...olen ollut naimisissa 25v ja mulle on kyllä ihan yhdentekevää mitä joku minusta ja mun haluttavuudesta ajattelee. Ikää 50v.
Jos minulle tulisi fritsu vahingossa niin todellakin peittäisin sen meikillä tai huivilla oli kuinka kuuma päivä tahansa. Fritsu ON nolon näköinen. Jos olisin kovin herkkäihoinen niin todellakin varoisin, että jälkiä ei tule kaulaan. Rinnoissa ja reisissä ne eivät haitta.
En usko että työpaikallanikaan katsottaisiin fritsuja hyvällä. Töissäni on melko paljon väkeä, mutta siivoaja on ainut jolla olen fritsun nähnyt. Pisti kyllä silmään eikä todellakaan hyvässä mielessä.
Joissakin ammateissa fritsu olisi suorastaan outo ja ruma. Esim. papilla tai yläasteen opella ne olisivat minusta erityisen epäsuotavia. En halua että ihmisen seksielämä näkyy hänestä töissä.
Ikäerohulluko täällä taas riehuu? Kerrottakoon kaikille, että palstan oma Ikis on vuodesta 2007 tai 2008 valittanut täällä 34-vuotiaasta miehestä ja 21-vuotiaasta naisesta, joka vei miehen ja pamahtipa paksuksikin. Tais oma juna jättää asemalle tuon myötä.
Mulle tulee todella helposti mustelmia ja muita jälkiä iholle ympäri kehon. Minulle tulee ihan joka kerta seksiä harrastaessamme jotain jälkiä myös decoltee-alueelle/kaulaan/niskan seutuville. Ei mitään isoja ja tummia, mutta kunnolla tuijottaen näkyviä kylläkin. Pyrin peittämään jälkiä, mutta en kyllä todellakaan aina edes muista niitä/niiden mahdollisuutta.
En ole teini (+30v) ja minulla on korkeakoulututkinto.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 22:25"]
Ikäerohulluko täällä taas riehuu? Kerrottakoon kaikille, että palstan oma Ikis on vuodesta 2007 tai 2008 valittanut täällä 34-vuotiaasta miehestä ja 21-vuotiaasta naisesta, joka vei miehen ja pamahtipa paksuksikin. Tais oma juna jättää asemalle tuon myötä.
[/quote]
Ja tämä liittyy fritsuihin..?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 19:23"]
Että ajattelen kyllä ihan vaan että kiimasta on tainnut olla..
[/quote]
Juu onhan se tosi hienoo kun pystyy näyttämään kaikille että MEILLÄ on tosi kiimasta menoo. Ei pystytä hillitsemään itseämme mitenkään.
Olkaa vaan kateellisia kun itse ette voi tätä kiimaa edes ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy ihan täysillä. Jäänyt yläasteen tasolle.
Hetkonen. Eihän se niitä fritsuja tee jonka kaulassa ne on. Se on sen toisen osapuolen vallassa ja ne voi tehdä niin nopeasti ettei siinä kerkeä mitään sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet aikuisesta (siis esim. 40 v) naisesta tai miehestä jolla on kaulassa näkyvä fritsu?
Mun eksä tuli Tallinnan-laivalta fritsut kaulassa. Huom, siis eksä. Ei kuulemma tiennyt, mistä ne oli tullut.
:=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Minun kaula, seuraus minun seksielämästä. Nytkin on puremajälki kaulassa. Minkäs tekee kun itse olen pieni ja mies minuun verrattuna todella iso, ja rakastan sitä että minun kaulastani ja niskastani purraan aktin aikana. Olen 33, mies 40.
Mautonta! Yksi fritsu voi tulla vabhingossa, mutta kokonaan syöty kaula on NOLOA! Täytyy olla aika helvetin huono itsetunto, jos pitää vielä aikuisenakin olla jotain näkyviä merkkejä siitä että on saanut :D Mut tätä harrastaa varsinkin 40-vuotiaat eronneet naiset. Ehkä sillä voi itsensä lisäksi todistella sitten exällekin, että vientiä riittää ;) Säälittävää..
Miehelläni on fritsu hauiksessa. Minä en ole sitä kyllä siihen imenyt ja yhdessä ihmeteltiin mistä tuo jälki yön aikana käteen tuli! Luulen että on raapinut hyttysenpistoa niin voimalla että tuli verenpurkaumia ihon alle. Mysteeri. Yönsä mies vietti mökillämme jossa ei ollut muita kuin me ja appivanhemmat, en ensimmäisenä menisi heitäkään fritsusta syyttämään :D
Minusta on kiihottavaa, kun mies suutelee kaulaa; siinä rytäkässä saattaa tulla jälki 😨 Harmi jos se jotakuta häiritsee. Yritän kyllä peittää pahimmat mutta aina ei voi.
Mr Lonely guy here älä sinä valita ku et kumppania saa
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 19:43"]
Noloa. Todella noloa.
Henkilökohtaisesti mulle tulee jotenkin säälivä olo. Että noinko epätoivoisesti sitä täytyy todistaa että katsokaa kun muakin halutaan :/
[/quote]
Viittitkö vähän perustella? Tuskinpa kukaan pyytää, että "tee hei mulle pliis fritsu".
Kuten keskustelussa on mainittu, joillekin niitä syöntijälkiä tulee herkemmin. Itsekään en oikeastaan edes tiedä, missä vaiheessa mies sen onnistui vahingossa tekemään kun ei kunnolla kaulaa "imeskellyt".
Mutta kiva että kanssaihmiset tekevät meistä herkkäihoisista näitä pikadiagnooseja :D