Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit hyvä koulussa?

Vierailija
20.07.2020 |

Omasta mielestäni tein koko ajan maaleja jalkapallossa, sain keväisin hymypoika patsaita ja piirsin ja maalasin luokan hienoimmat kuvat. Miten sinulla? Olitko koulun Einstein tai Da Vinci?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ollut misssään. Matematiikan arvosana oli 5. Nostiin sen etäopiskeluna 8.

Aaattele kuukaudessa koko peruskoulun matematiiikka läpi.

Sittten on 15 vuoden pimeyyys. En ole edes ihmisten puheesta saaanut selvää kun en ole kyennnyt olemaan läsnä ja keskittymäään. Kaiiki mitä ihminen puhuu on mennnyt ohi. Nyt olen löytänyt tekniiikan että hahmotan maaailmaa käsittämällä sitä erinäisin systeemeihn joilla kaikilla on oma logiiikkansa.

Jatka vain, hyvää tulee. Steve Jobs sanoi ehkä kuuluisimmassa puheessaan, että elämä on sarja pisteitä, joista muodostuu kuvio vasta ihmisen elämän lopulla. Kaikesta tekemisestä on hyötyä: sen hyödyllisyys hahmottuu aikanaan.

Joten ole kärsivällinen. Sinun elämälläsi on paljon merkitystä.

Jotkut piirtävät elämänsä kauniisti ja hallitusti. Toiset poukkoilevat ympäriinsä, tai siltä se ainakin näyttää. Tästä voi muodostua todellinen musta hevonen, yllättäjä.

Mitä erilaisimpiin asioihin ihminen venyy, sitä mielenkiintoisempi kuviosta muodostuu. Käytetään pinnan koko skaalaa. Toisinsanoen koulumenestyksellä ei ole merkitystä.

Vierailija
22/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imin hyvin ja mula oli parin sporttikundin mielestä todella tiukka pylly. ;)

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelitteko myös siellä koulussa niille kiltimmille pojille? :(

Vierailija
24/26 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisessä olin aika haka.

M 45

Vierailija
25/26 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaamataidossa, käsityötunneilla, kielissä ja äidinkielessä.

Vierailija
26/26 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikessa. Minulla ei koskaan ollut yläkoulussa ysiä huonompaa numeroa. Heikkouteni olivat kuitenkin kädentaidot (käsityö ja kuvis) sekä liikunta. Näistä sain ysit. Muut oli kymppejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi