Apua! :( raskausarvista (sis. kuvia)
Neuvoja kaivataan! Miten ihmeessä näistä pääsisi eroon tai saisi edes haalenemaan.... ja mitä vaatteita tällä helteellä voi käyttää? Voiko näiden kanssa oppia edes elämään? :( masentavat ja heikentävät itsetuntoa todella paljon. olisi edes vaan reisissä, mutta kun pohkeetkin täynnä (3. kuva pohkeesta) niin edes hameita ei kehtaa pitää. Atooppisen ihon takia olen myös raapinut verille jalat, joten ei todellakaan nätti näky. Ahdistaa...
Kuvan numero 4 laitoin vain ettei minua heti julkisesti aleta haukkumaan läskiksi, mutta niin taitaa joku provo ilkeyttään kuitenkin tehdä.
Kommentit (18)
Aika haalentaa. Ja isolla osalla äideistä on raskausarpia joten mitä noita suotta peittelemään, hyvät jalat kummiski. Hameita ja sortseja päälle vaan.
Ajan myötä haalistuu. Itselläni oli lähes yhtä tummat raskausarvet. Vuodessa parissa haaleni niin ettei nykyään enään huomaa, paitsi oikein läheltä katsottuna.
kukaanhan noita ei edes huomaa ja jos huomaakin niin so what?
Aurinko tekee iholle hyvää, raskausarvet vaalenevat hyvin olemattomiksi ajan kanssa. Ja oikeesti, ulkopuolisin silmin nuo raskausarpesi ei todellakaan ole niin pahat... Itse katsot itseäsi kriittisemmin kuin muut.
Aika pahat. Itselleni ei tullut arpia muusta kun keisarinleikkauksesta ja se ei haittaa.
Ei saisi palaa, mutta auringossa jos saat ihos poltettua niin häviää kerrasta.
Eikö ole jotain voidetta jota voi sivellä arpien päälle. Olen nähnyt tosi pahan mahan, oli iso ja arpia täynnä. Yksi lapsi vaan ja nainen oli vasta 34 vee.
Ala rasvaamaan etanavoiteella (mulla on Baba de caracol) tai jotain sinne päin. Tai apteekista saatvalla Bio Oililla. Ne "voivat" nopeuttaa arpien haalenemista. Käytä helteellä kevyestä kankaasta valmistettuja maksimekkoja. Ovat nättejä ja ilmavia, eivätkä liian kuumia.
Höpöhöpö! :D revennyt iho ei todellakaan muuksi muutu vaikka palaisi. Ei siis tod. kannata lähteä yrittämään itsensä polttamista, siitä ei saa kuin syövän.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 15:53"]
Ei saisi palaa, mutta auringossa jos saat ihos poltettua niin häviää kerrasta.
[/quote]
Julkisella paikalla voit käyttää pitkiä hameita/mekkoja. Nehän muotiakin tänä kesänä.
Voi ne vaalenee muutamassa vuodessa ihan huomaamattomiksi, mun maha oli esikoisen syntymän jälkeen aivan järkyttävä, täynnä punaisia leveitä raskausarpia, seuraavista niitä ei enää tullutkaan ja nykyään arvet ovat ihan kapeita vaaleita viiruja joita ei erota kun läheltä tihrustamalla. Tiedän kyllä tunteesi mutta usko pois ne häviää..jos tuntuu ettet kehtaa niitä vielä paljastaa niin maksimekot ja pellavahousut ovat vilpoisia ja peittäviä. Kyllä se siitä:)
Ei niihin auta kuin aika, mutta voin lohduttaa sua. Mulla 2 synnytystä takana ja viimeisimmästä on 3v. Väittäisin että ne raskausarvet ekan synnytyksen jälkeen vaaleni parissa vuodessa ja nyt tän tokan jälkeen jopa vuodessa. Nyt niitä ei juuri edes näe ellei osaa katsoa sillä silmällä ja läheltä. Biksuja kehtaan käyttää muuallakin kuin kotipihassa.
Eivät lähde kun ovat tulleet, mutta vaalenevat. Jos rusketut niin arpikohdat eivät rusketu vaan näkyvät valkeina viiruina ruskettuneessa ihossa. Mulla on noita rinnoissa muutama.
Minusta osa näyttää enemmänki suonikohjuilta... Mut en tiiä sitte..
Höpö höpö, ne ei todellakaan ikävä kyllä kaikilla haalene olemattomiin, oma maha on ainakin vielä nyt 10 vuoden jälkeenkin TODELLA RUMA
Jahah, mulle tuli murrosiässä 15 vuotta sitten raskausarpia reisiin ja rintoihin. Minulla on muitakin ikivanhoja arpia, saan herkästi arpikudosta. Ovat ajan saatossa muuttuneet sellaisiksi vaalean "kultaisiksi", kiiltävät siis iholla ja puristaessa menevät juovat "kuopalle" kuin vesirokkoarvet. En taida päästä niistä koskaan, en edes uskalla ajatella mitä raskaus saisi aikaan..
90 % naisista on arpia ja on niitä miehilläkin. Naisilla vaan ohuempi iho niin repee helposti pebasta, rinnoista, sisäsreisistä. Kuuluu elämään, yritä olla välittämättä ja hame vain päälle ja menox. Ei niitä muut tsekkaa, ite on aina kriittisempi. Aika vaalentaa vähitellen mutta ei ne häviä koskaan et parempi totutella elämään arpien kans. Mä repesin raskaus aikana joka puolelta, maha, tissit, peba ja reidet mutta niihin tottuu kyllä, on jo vaalenneet. Hyvän näköinen olet alimmassa kuvassa
Ei pääse eroon millään. Haalistuu ajan myötä.