Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä esim Kalevalan Vanamosarjasta?

Vierailija
07.06.2013 |

Onko se vähän päälleliimattu korusarja vai kehtaako laittaa? Itse olen vähän kahden vaiheilla. en ole käyttänyt pitkään aikaan ja nyt lähdössä huomenna ulos syömään, sopisi hyvin mekkoni kanssa. Mutta onko se sellainen "tuo nyt haluaa näyttää, että sillä on Kalevalaa" eikä se ole tarkoitus....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan, kun se kerran vielä asuusi sopii. Sehän on kiva ja kesäinen sarja.

Vierailija
2/7 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Vanamo on varmaan paras Kalevala-korun sarja! Välillä olen miettinyt, pitäisikö itsellekin hankkia. Laita toki, sievähän se on siitä huolimatta, että loistaa kilometrin päähän olevansa Kalevalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 15:43"]

Minusta Vanamo on varmaan paras Kalevala-korun sarja! Välillä olen miettinyt, pitäisikö itsellekin hankkia. Laita toki, sievähän se on siitä huolimatta, että loistaa kilometrin päähän olevansa Kalevalaa.

[/quote]

No tätä loistamista juuri pelkään, mutta kai sitten laitan kun sellaiset omistan ja nätithän ne ovat. ap

Vierailija
4/7 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minusta ole tyypillinen Kalevala-sarja.

Vierailija
5/7 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanamo on ihan eikä haittaa yhtään että on Kalevalaa. Minulla vaan on pieni pulma käädyn kanssa, se on hieman liian lyhyt. Haluaisin siis pitää sitä huivin tapaan, eli kahteen kertaan kaulan ympäri. Kaula vaan on liian paksu ja koru kiristää rumasti. Voisiko asiaa korjata millään, tarvitsisin jatkopalan :)

Vierailija
6/7 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 15:48"]

Vanamo on ihan eikä haittaa yhtään että on Kalevalaa. Minulla vaan on pieni pulma käädyn kanssa, se on hieman liian lyhyt. Haluaisin siis pitää sitä huivin tapaan, eli kahteen kertaan kaulan ympäri. Kaula vaan on liian paksu ja koru kiristää rumasti. Voisiko asiaa korjata millään, tarvitsisin jatkopalan :)

[/quote]

No tottakai kultaseppä siihen jatkopalan saa =)

Vierailija
7/7 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen ajattelutapa. Itselle ei koskaan ole juolahtanut mieleenkään, että "joku haluaa näyttää, että sillä on Kalevalaa" tai mitään että omistaa jotain muutakaan! Miksi juuri Kalevalan omistaminen olisi jotenkin ihmeellinen juttu? Sehän on ikivanha suomalainen korusarja, joka on joskus muotia, joskus ei.

Minä sain tuon Vanamo-ketjun syntymäpäivälahjaksi. Se on minusta yksi kauneimpia Kalevalakoruja, mutta se lukkosysteemi! Se on todella heppoinen. Pidä tarkkaan silmällä, että se pysyy kunnolla kiinni. Ja laita varovasti, ettei se lukko katkea. Näin on monelle tutulleni käynyt.

Vanamot kaulaan ja mukavaa lounasta/päivällistä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä