Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies käyttäytyy aina niin kuin olisi hirveä kiire jonnekin!

Vierailija
07.06.2013 |

Todella ärsyttävää! Onnea vaan teille joiden miehet tykkää rentoutua ja ottaa rauhassa jossain ravintolassa tai mökkilaiturilla. :D

En tiedä onko tuolla joku piilevä adhd, mutta koskaan ei pysty vaan olemaan tai tehdä asioita RAUHALLISESTI. Joo, en mäkään sellaisesta kauheasta maleksimisesta tykkää, mutta mun miehellä tää alkaa olemaan jo ihan naurettavaa.

Esimerkiksi pyöräily tuon kanssa on ihan perseestä, mies harrastaa paljon raskasta ja rasittavaa liikuntaa (mukaanlukien pyöräily), minä en juurikaan harrasta raskasta liikuntaa, pidän kyllä pyöräilystä, mutta sitäkin on miellyttävämpää harrastaa yksinään.

Miehen kanssa nimittäin se menee siihen, että toi yksi vetää tuhatta ja sataa kuin tuli perseen alla ja minä koetan vähän huonokuntoisempana pysyä perässä. Sitten se kitisee mulle, että enkö voisi polkea vähän lujempaa... Poljen jo tuossa vaiheessa niin lujaa kuin pystyn, mutta en siltikään pysy perässä. Ja miehen pyöräilytyyli on tälläinen myös lapsen kanssa.

Jos vaikka ostetaan jäätelöt kaupasta ja suunnitellaan että syödään ne samalla kun kävellään kotiin.

Mies nykii jätskin parissa minuutissa ja alkaa taas kiirehtimään ja hosumaan.

Koskaan ei missään ehdi mitään katsella tai miettiä, aina pitää olla juoksemassa eteenpäin. :D

Sitten toinen ärsyttävä puoli on, että jos on OIKEASTI kiire jonnekin, mies jättää kaiken viime tippaan. Jos vaikka jossain pitää olla kuudelta, mies alkaa valmistautumaan kymmentä minuttia ennen ja ilmoittaa menevänsä paskalle.

Sitten saadaan juosta ihan julmettuna että ehditään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.. Olisit onnellinen ja arvostaisit ripeää ja toimeliasta miestä.... Mutta ei, ap on varmaan niitä löysiä läskikasoja, jotka matelevat eteenpäin.

Vierailija
2/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on oikeasti adhd? Monella aikuisella on diagnosoimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys liian toimiva ja ripeä mies. Rauhallisesti edetään ja tarvittaessa toimitaan. Tunnen tuon miestyypin koska itselläkin ollut, se on raivostuttavaa ja niinpä liikuimme erikseen monet kerrat.

Vierailija
4/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 15:28"]

Kysymys liian toimiva ja ripeä mies. Rauhallisesti edetään ja tarvittaessa toimitaan. Tunnen tuon miestyypin koska itselläkin ollut, se on raivostuttavaa ja niinpä liikuimme erikseen monet kerrat.

[/quote]

Ei toimiva ja ripeä vaan hosuva ja häsläävä. Olin naimisissa sellaisen kanssa, mutta en ole enää. Adhd:tä minäkin epäilin eksälleni, kun en aina pysynyt perässä fyysisesti enkä ajatuksenkaan tasolla, kun meno ja meininki oli niin lennokasta. 

Jos menimme mökille lomailemaan, eksälle tuli kiire lähteä kaupungille samantien. Mökillä pysyi häthätää sen aikaa, että ehti ruohot leikata ja saunan lämmittää. Sitten piti jo päästä jonnekin pois. Ristiriitoja syntyi siitä, että minä olisin halunnut myös oleilla mökillä ja nauttia aikaansaannoksistamme vaikkapa laiturilla nököttäen. 

Yksi hänen ärsyttävimmistä puolistaan oli se, että jos hän sai päähänsä lähteä jonnekin, minun piti olla valmiina silmänräpäyksessä, etten olisi jäänyt kyydistä. Joskus jäimmekin lasten kanssa muasta, kun miehen mielestä valmistautuminen kesti liian kauan. Joskus taas päätimme lasten kanssa, että emme halua pakkautua tuntikausiksi autoon, kun nähtävyyksiä on lähempänäkin. Siinä se ukko sitten raivosi, kun emme totelleet. Nyt saa sitten raivota yksikseen. 

Vierailija
5/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on ongelmat

Vierailija
6/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan hänellä olla kiireitä!

Vierailija
7/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 15:19"]

Todella ärsyttävää! Onnea vaan teille joiden miehet tykkää rentoutua ja ottaa rauhassa jossain ravintolassa tai mökkilaiturilla. :D

Meillä on sama mies. 

En tiedä onko tuolla joku piilevä adhd, mutta koskaan ei pysty vaan olemaan tai tehdä asioita RAUHALLISESTI. Joo, en mäkään sellaisesta kauheasta maleksimisesta tykkää, mutta mun miehellä tää alkaa olemaan jo ihan naurettavaa.

Esimerkiksi pyöräily tuon kanssa on ihan perseestä, mies harrastaa paljon raskasta ja rasittavaa liikuntaa (mukaanlukien pyöräily), minä en juurikaan harrasta raskasta liikuntaa, pidän kyllä pyöräilystä, mutta sitäkin on miellyttävämpää harrastaa yksinään.

Miehen kanssa nimittäin se menee siihen, että toi yksi vetää tuhatta ja sataa kuin tuli perseen alla ja minä koetan vähän huonokuntoisempana pysyä perässä. Sitten se kitisee mulle, että enkö voisi polkea vähän lujempaa... Poljen jo tuossa vaiheessa niin lujaa kuin pystyn, mutta en siltikään pysy perässä. Ja miehen pyöräilytyyli on tälläinen myös lapsen kanssa.

Jos vaikka ostetaan jäätelöt kaupasta ja suunnitellaan että syödään ne samalla kun kävellään kotiin.

Mies nykii jätskin parissa minuutissa ja alkaa taas kiirehtimään ja hosumaan.

Koskaan ei missään ehdi mitään katsella tai miettiä, aina pitää olla juoksemassa eteenpäin. :D

Sitten toinen ärsyttävä puoli on, että jos on OIKEASTI kiire jonnekin, mies jättää kaiken viime tippaan. Jos vaikka jossain pitää olla kuudelta, mies alkaa valmistautumaan kymmentä minuttia ennen ja ilmoittaa menevänsä paskalle.

Sitten saadaan juosta ihan julmettuna että ehditään.

[/quote]

Vierailija
8/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 15:24"]

Huoh.. Olisit onnellinen ja arvostaisit ripeää ja toimeliasta miestä.... Mutta ei, ap on varmaan niitä löysiä läskikasoja, jotka matelevat eteenpäin.

[/quote]

Mitä sitä hätähousua arvostamaan. On seksikin varmaan samanlaista hätäilyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän