Pelkääkö miehet kaunista ja menestyvää naista?
Pelkääkö miehet naista joka on kaunis ja korkeammin koulutettu kuin hän itse?
Ja jos näin on niin miksi
Kommentit (68)
Sun kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin aloittaja perustaa olettamansa? Tämän paskapalstan miesvihaajien paskayleistyksiin?
Omiin kokemuksiin. Olen käynyt treffeille useamman miehen kanssa ja meinaa usko loppua ja väkisin miettii että mikä minussa on vikana. Kun tuntuu että kaikki menee kivasti, juttu luistaa jne ja olen jo ehtinyt ajatella että tästähän vois tulla vaikka mitä, tuleekin märkä rätti naamalle.
Lopetin treffeillä käynnit juurikin tuon syyn takia. Ei vaan jaksa vetää tekohymyä ja esittää sopivin väliajoin tyhmää vaikka tiesinkin useammasta aihealueesta. Huomasin nimittäin jo ekoilla kerroilla pahoittaneeni toisen mielen jos voitin väittelyssä.
Ihminen, joka ajattelee, että väittelyssä on voittajia ja häviäjiä, ei voi olla kovin fiksu ja luultavasti on aika ikävää seuraa.
Väittelyssähän vertaillaan väitteitä, eivät ihmiset siihen ota osaa.
Eli omaa mielipidettä ei saisi sanoa, vaikka toinen haastaisikin ?! Hyvät keskustelut on monesti "väittelyitä", ei pahansuopia mutta hyvässä väittelyssä molemmat tuovat esiin kantansa ja jää tunne että molemmat on voittajia.
Miten niin ei saisi sanoa?
Väittelyn tarkoitus on selvittää, miten asia on. Eri väitteiden esittäjillä ei ole mitään väliä, eikä kukaan voita tai häviä. Esimerkiksi tiede on väittelyä.
Sinun käsityksesi keskustelusta vaikuttaa olevan sellainen, että siinä "haastetaan" ja "voitetaan" ja "hävitään". Ihan niin kuin jossain urheilukilpailussa.
Vierailija kirjoitti:
n31 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin aloittaja perustaa olettamansa? Tämän paskapalstan miesvihaajien paskayleistyksiin?
Omiin kokemuksiin. Olen käynyt treffeille useamman miehen kanssa ja meinaa usko loppua ja väkisin miettii että mikä minussa on vikana. Kun tuntuu että kaikki menee kivasti, juttu luistaa jne ja olen jo ehtinyt ajatella että tästähän vois tulla vaikka mitä, tuleekin märkä rätti naamalle.
Lopetin treffeillä käynnit juurikin tuon syyn takia. Ei vaan jaksa vetää tekohymyä ja esittää sopivin väliajoin tyhmää vaikka tiesinkin useammasta aihealueesta. Huomasin nimittäin jo ekoilla kerroilla pahoittaneeni toisen mielen jos voitin väittelyssä.
Voitin väittelyssä? Ei hyvää päivää... ei treffeille lähdetä voittamaan väittelyissä. Ylipäätään ihan surkea lähtökohta keskustelulle. Onko sinulle ihan mahdoton ajatus esim. yrittää ymmärtää toisen näkökulmaa tai esim. sopia että ok hei, kiintoisaa, ollaan eri mieltä mut eipä mittään! Tai jos näet että toinen ei selvästi nyt vaan tiedä jostain asiasta, niin ei sitä toista tartte silti VOITTAA ja alleviivata hänen tietämättömyyttään asiassa. Voi vaikka ihan vaihtaa aihetta ja ehkä se toinen tutkailee asiaa myöhemmin ja saattaa vaikka palata siihen myöhemmin et "hei muuten, sä olit oikeessa siitä..... "
Tai ajatus että sinun pitäisi esittää tyhmää? Pistää lähinnä miettimään millaisia miehiä sitten tapailet.
Joukossa oli duunareita, yrittäjiä ja yksi korkeakoulutettu. Tajusin jo ettei treffit ole mulle, koska haluan olla kumminkin oma itseni. Teeskentely vie mehut
Eiköhän se syy sitten löytynytkin. Et ole mukava. Sinä olet mikä olet ja sinä tykkäät ennenkaikkea väitellä ja VOITTAA, otat keskustelunavaukset oikein "haasteina", koska olethan älykäs ja kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n31 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitin väittelyssä? Ei hyvää päivää... ei treffeille lähdetä voittamaan väittelyissä. Ylipäätään ihan surkea lähtökohta keskustelulle. Onko sinulle ihan mahdoton ajatus esim. yrittää ymmärtää toisen näkökulmaa tai esim. sopia että ok hei, kiintoisaa, ollaan eri mieltä mut eipä mittään! Tai jos näet että toinen ei selvästi nyt vaan tiedä jostain asiasta, niin ei sitä toista tartte silti VOITTAA ja alleviivata hänen tietämättömyyttään asiassa. Voi vaikka ihan vaihtaa aihetta ja ehkä se toinen tutkailee asiaa myöhemmin ja saattaa vaikka palata siihen myöhemmin et "hei muuten, sä olit oikeessa siitä..... "
Tai ajatus että sinun pitäisi esittää tyhmää? Pistää lähinnä miettimään millaisia miehiä sitten tapailet.
Joukossa oli duunareita, yrittäjiä ja yksi korkeakoulutettu. Tajusin jo ettei treffit ole mulle, koska haluan olla kumminkin oma itseni. Teeskentely vie mehut
Eiköhän se syy sitten löytynytkin. Et ole mukava. Sinä olet mikä olet ja sinä tykkäät ennenkaikkea väitellä ja VOITTAA, otat keskustelunavaukset oikein "haasteina", koska olethan älykäs ja kaunis.
Mitä sitten? En kuole yksinäisyyteen. Kokemus tuokin oli ja, olen nyt kokemusta viisaampi.
En pelkää, vaikka olen huonotuloinen ja kouluttamaton. Olen tavannut useamman tälläisen, eivät osaa tai halua ottaa kontaktia, ovat ylimielisiä ja jotenkin odottavat että heitä pitäisi palvoa kuin jumalaa. En itse enää pitkän avioliiton loputtua ota enää naista, en pysty tarjoamaan ja toteuttamaan heidän mahdottomia ja pinnallisia toiveita. Enää ei riitä pelkkä yhdessäolo ja läheisyys pitää olla rahaa, statusta ja muutenkin hyvät puitteet. On tarjottava luxusta elämään.
Olen varma siitä, että suurimalle osalle naisille tärkeintä on miehen status, millä saadaan arvostusta kaveripiireissä ja miehillä taas tärkeimpänä naisen ulkonäkö .
Se mahdollisen ;ittuilun vastaanotto mikä voi joitakin pidätellä:
Ai sinä olet vaan duunari, haha
Pelkää, jos ne ei ole ite menestyneitä myös.
Kyllä niistä jotkut pelkää. Mutta miehiä nyt on jokaiseen junaan. Jos nykyään tapaisin kauniin, menestyneen ja yhtä koulutetun kuin minä, niin en todellakaan jäisi ujostelemaan tai pelkäämään. Nuorempana itsetunto oli vielä hakusessa, joten ymmärrän kyllä niitäkin miehiä.