Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkääkö miehet kaunista ja menestyvää naista?

Sun
20.07.2020 |

Pelkääkö miehet naista joka on kaunis ja korkeammin koulutettu kuin hän itse?
Ja jos näin on niin miksi

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pelkää, mutta en iskisi. Ihan siitä syystä, että minulle on muodostunut käsitys, että tällainen nainen vaatisi mieheltä poikkeuksellisen paljon.

Niinku mitä? Usein älyköt haluaa tasavertaisen puolison joka olisi kiinnostunut ilmaisemaan itseään, ottamaan kantaa ja kehittämään omaa osaamistaan.

Onko noi muka jotain älykön erityisiä ominaisuuksia? Nauran. 

Ei ne älyköille ole erityisiä, mutta sinulle tuiki tuntemattomia.

Ei ne miehet sinun älyä pelkää, vaan tuota vittumaisuutta. 

Vierailija
42/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aloittaja perustaa olettamansa? Tämän paskapalstan miesvihaajien paskayleistyksiin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei näistä Marin fantasioista päätellen. Tosin oikeassa elämässä menisi varmaan pojilta pupu pöksyyn hänen seurassaan.

Mut joo, yleensä akateeminen mies tykkää akateemisesta naisesta.

Kenen Marin?

Vierailija
44/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää

Mies52v

Vierailija
45/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pelkää, mutta en iskisi. Ihan siitä syystä, että minulle on muodostunut käsitys, että tällainen nainen vaatisi mieheltä poikkeuksellisen paljon.

Totta siinä mielessä, että tällaisen naisen on oikein hyvä olla yksinkin. Toisaalta tuo "poikkeuksellisen paljon" tarkoittaa eri asioita kuin mitä sinä todennäköisesti tarkoitat.

Uskon, että miehenkin tulee olla hyvin menestynyt ja poikkeuksellisen komea. Olenko oikeassa? Miten voisin korkeakouluja käymättömänä tavismiehenä yrittää tehdä vaikutuksen?

Tai sitten vaan mies joka seisoo omilla jaloillaan ja pitää naistaan hyvänä. 

Vierailija
46/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle akateemiselle naiselle elämä on projekti, jonka toimarina on tietysti nainen itse. Se etenee tietyllä kaavalla ja rimat asetetaan korkealle, sohvatyynyistä lähtien. Missä sinänsä ei ole mitään pahaa että pitää rimaa korkealla, mutta helposti hommasta katoaa spontaanius ja rentous. Aviomies on tietysti yksi osa tätä prosessia. Luulen että se pelottaa "älykkäässä" naisessa. Hän  kun tietää kaikesta kaiken, tottakai. 

Vierailija
47/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin aloittaja perustaa olettamansa? Tämän paskapalstan miesvihaajien paskayleistyksiin? 

Omiin kokemuksiin. Olen käynyt treffeille useamman miehen kanssa ja meinaa usko loppua ja väkisin miettii että mikä minussa on vikana. Kun tuntuu että kaikki menee kivasti, juttu luistaa jne ja olen jo ehtinyt ajatella että tästähän vois tulla vaikka mitä, tuleekin märkä rätti naamalle. 

Vierailija
48/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelätä. Itselle ihan sama onko nainen "menestyvä ja kaunis".

Luonne ja sisin on itselleni tärkeämpää.

Ääliöt eivät kiinnosta, nätteys ja menestyvyys ei riitä herättämään kiinnostustani, jos pään sisältö on toisella tyhjää täynnä

Vierailija
49/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monelle akateemiselle naiselle elämä on projekti, jonka toimarina on tietysti nainen itse. Se etenee tietyllä kaavalla ja rimat asetetaan korkealle, sohvatyynyistä lähtien. Missä sinänsä ei ole mitään pahaa että pitää rimaa korkealla, mutta helposti hommasta katoaa spontaanius ja rentous. Aviomies on tietysti yksi osa tätä prosessia. Luulen että se pelottaa "älykkäässä" naisessa. Hän  kun tietää kaikesta kaiken, tottakai. 

En allekirjoita tätä. En aseta korkeita rimoja. Mies tekee ne itse. Elämäni on hyvinkin leppoisaa ja olis aikaa hemmotella toista hyvällä ruualla ja pitkillä keskusteluilla. 

Vierailija
50/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelätä. Itselle ihan sama onko nainen "menestyvä ja kaunis".

Luonne ja sisin on itselleni tärkeämpää.

Ääliöt eivät kiinnosta, nätteys ja menestyvyys ei riitä herättämään kiinnostustani, jos pään sisältö on toisella tyhjää täynnä

Entäs jos pää ei olekaan tyhjää täynnä? Vaan olisi ihan oikeita omia ajatuksia. Kaipaisi vaan sitä toista, kenen kanssa jakaa ne ajatukset ja josta pitää huolta ja hyvänä. 

Vierailija
51/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kauneudella ja älykkyydellä pitää tehdä jotain hyvää. Tai ainakin pyrkiä siihen. Jos sen käyttää ilkeyteen ja muiden alistamiseen tai ei edes käytä näitä lahjojaan mihinkään, ne ovat oikeastaan aika samantekeviä

Vierailija
52/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En allekirjoita tätä. En aseta korkeita rimoja. Mies tekee ne itse. Elämäni on hyvinkin leppoisaa ja olis aikaa hemmotella toista hyvällä ruualla ja pitkillä keskusteluilla. 

No se on sit itsetutkiskelun paikka. Kyllä kaunis, fiksu ja rento nainen miehen löytää aina. Ei ole olemassa mitään niin mystistä kauneutta ja älykkyyttä, ettäkö miehet sellaista pelkäisi. Sanoit että suhde on jo edennyt pidemmällekkin, ollut hauskaa jne, ennenkuin on tullut märkä rätti naamalle. Eli kyse ei ole siitä että mies pelkäisi sinua, vaan jostain ihan muusta. 

Vierailija
53/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omiin kokemuksiin. Olen käynyt treffeille useamman miehen kanssa ja meinaa usko loppua ja väkisin miettii että mikä minussa on vikana. Kun tuntuu että kaikki menee kivasti, juttu luistaa jne ja olen jo ehtinyt ajatella että tästähän vois tulla vaikka mitä, tuleekin märkä rätti naamalle. 

Lopetin treffeillä käynnit juurikin tuon syyn takia. Ei vaan jaksa vetää tekohymyä ja esittää sopivin väliajoin tyhmää vaikka tiesinkin useammasta aihealueesta. Huomasin nimittäin jo ekoilla kerroilla pahoittaneeni toisen mielen jos voitin väittelyssä.

Vierailija
54/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin treffeillä käynnit juurikin tuon syyn takia. Ei vaan jaksa vetää tekohymyä ja esittää sopivin väliajoin tyhmää vaikka tiesinkin useammasta aihealueesta. Huomasin nimittäin jo ekoilla kerroilla pahoittaneeni toisen mielen jos voitin väittelyssä.

Ihminen, joka ajattelee, että väittelyssä on voittajia ja häviäjiä, ei voi olla kovin fiksu ja luultavasti on aika ikävää seuraa.

Väittelyssähän vertaillaan väitteitä, eivät ihmiset siihen ota osaa.

Vierailija
55/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä juuri tarkoitin! Liityin Tinderiin ja juttelen siellä miesten kanssa mutta mietin hyvin tarkkaan kenen kanssa lähden treffeille. Koska en vaan jaksa sitä enää. 

Vierailija
56/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka ajattelee, että väittelyssä on voittajia ja häviäjiä, ei voi olla kovin fiksu ja luultavasti on aika ikävää seuraa.

No, eikö silloin olekin parempi jättäytyä pois?

Vierailija
57/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitin väittelyssä? Ei hyvää päivää... ei treffeille lähdetä voittamaan väittelyissä. Ylipäätään ihan surkea lähtökohta keskustelulle. Onko sinulle ihan mahdoton ajatus esim. yrittää ymmärtää toisen näkökulmaa tai esim. sopia että ok hei, kiintoisaa, ollaan eri mieltä mut eipä mittään! Tai jos näet että toinen ei selvästi nyt vaan tiedä jostain asiasta, niin ei sitä toista tartte silti VOITTAA ja alleviivata hänen tietämättömyyttään asiassa. Voi vaikka ihan vaihtaa aihetta ja ehkä se toinen tutkailee asiaa myöhemmin ja saattaa vaikka palata siihen myöhemmin et "hei muuten, sä olit oikeessa siitä..... "

Tai ajatus että sinun pitäisi esittää tyhmää? Pistää lähinnä miettimään millaisia miehiä sitten tapailet. 

Vierailija
58/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Helsingit; ulosotossa tai vankilassa taposta! Koulutus tietysti puuttuu.

Vierailija
59/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli omaa mielipidettä ei saisi sanoa, vaikka toinen haastaisikin ?! Hyvät keskustelut on monesti "väittelyitä", ei pahansuopia mutta hyvässä väittelyssä molemmat tuovat esiin kantansa ja jää tunne että molemmat on voittajia. 

Vierailija
60/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

n31 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitin väittelyssä? Ei hyvää päivää... ei treffeille lähdetä voittamaan väittelyissä. Ylipäätään ihan surkea lähtökohta keskustelulle. Onko sinulle ihan mahdoton ajatus esim. yrittää ymmärtää toisen näkökulmaa tai esim. sopia että ok hei, kiintoisaa, ollaan eri mieltä mut eipä mittään! Tai jos näet että toinen ei selvästi nyt vaan tiedä jostain asiasta, niin ei sitä toista tartte silti VOITTAA ja alleviivata hänen tietämättömyyttään asiassa. Voi vaikka ihan vaihtaa aihetta ja ehkä se toinen tutkailee asiaa myöhemmin ja saattaa vaikka palata siihen myöhemmin et "hei muuten, sä olit oikeessa siitä..... "

Tai ajatus että sinun pitäisi esittää tyhmää? Pistää lähinnä miettimään millaisia miehiä sitten tapailet. 

Joukossa oli duunareita, yrittäjiä ja yksi korkeakoulutettu. Tajusin jo ettei treffit ole mulle, koska haluan olla kumminkin oma itseni. Teeskentely vie mehut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä