Pelkääkö miehet kaunista ja menestyvää naista?
Pelkääkö miehet naista joka on kaunis ja korkeammin koulutettu kuin hän itse?
Ja jos näin on niin miksi
Kommentit (68)
Eii koska me suomalaiset olemmme inhorealistisia ja takerrumme aina kaikkiiin epäkohtiiin.
Johan tuosta on tutkimuskin olemassa: kyllä pelkää, vaikka haaveilevat älyköstä.
En pelkää mutta tuskin kelpaisin sellaiselle koska en ole miesmallin töitä harrastuksenaan tekevä kirurgiastronautti.
Emme pelkää. Miten tämä pelko ilmenee? Sinut nähdessään soittavat hätänumeroon ja laskevat alleen?
Vierailija kirjoitti:
En pelkää mutta tuskin kelpaisin sellaiselle koska en ole miesmallin töitä harrastuksenaan tekevä kirurgiastronautti.
Noniin 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ei. Et kelpaisi siksi, ettet ole järin älykäs. Kuten kommentistasi voi päätellä.
Sanotaanko että vierastaminen olisi osuvampi sana.
Naisen pitää olla kiltti ja kaunis jotta saa itse päteä. Ajatteleva nainen on ärsyttävä ja vaarallinen.
Mies on se, joka ajattelee ja määrää. Mies on naisen pää.
Miksi pelkäisin? Ihminen niinkuin muutkin.
Sun kirjoitti:
Miksi vierastat?
Minä vierastan hieman samasta syystä kuin tuo edellinenkin, eli siksi että yleensä kauniit ja menestyneet naiset ovat kohdelleet minua kuin ilmaa. He tuntuvat liihottelevan jossain omissa sfääreissään, jossa kulta kimmeltää, yksisarviset kirmaavat kedolla ja kaikki on taivaallista.
Täysin toista siis kuin oma mitätön elämäni :(
Kuiinka monesta vodkapaukusta lähtee taju?
No ei näistä Marin fantasioista päätellen. Tosin oikeassa elämässä menisi varmaan pojilta pupu pöksyyn hänen seurassaan.
Mut joo, yleensä akateeminen mies tykkää akateemisesta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko että vierastaminen olisi osuvampi sana.
Naisen pitää olla kiltti ja kaunis jotta saa itse päteä. Ajatteleva nainen on ärsyttävä ja vaarallinen.
Mies on se, joka ajattelee ja määrää. Mies on naisen pää.
Ääk!! Naisella voi olla omia mielipiteitä 😂
Suomessahan tällaisia naisia ei ole, joten kummallinen kysymys.
En pelkää, pyytäisin nroasi mutta missä me voisimme törmätä?
M38
Pelkääkö naiset komeaa ja menestyvää miestä?
Vierailija kirjoitti:
Kuiinka monesta vodkapaukusta lähtee taju?
En viiitti kertoa nimeä mutta luin yhden kirjan ja siiinä yhdelle rita tainola nimiselle toimittajallle oli tehty sellainen källi että oli kaadettu viattomaaan lonkeroon pirtua. Lähti varmaan hissi melko nopeasti siiitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Suomessahan tällaisia naisia ei ole, joten kummallinen kysymys.
Mitä nyt supercelliläinen on nainen ja Suomen pään Mensan jäsenistäkin löytyy naisia.
Itse en pelkää mutta vierastan.