Pelkääkö miehet kaunista ja menestyvää naista?
Pelkääkö miehet naista joka on kaunis ja korkeammin koulutettu kuin hän itse?
Ja jos näin on niin miksi
Kommentit (68)
Etkö kysy ikää ollenkaan? Olen 43 v :) Voisimme törmätä ihan vaikka missä
Vierailija kirjoitti:
En pelkää, pyytäisin nroasi mutta missä me voisimme törmätä?
M38
Mikähän se aloittajan niin kovin korkea koulutus on? Minkä mallitoimiston listoilla ap on?
Sun kirjoitti:
Kerron pienen tarinan: tapasin kivan miehen ja meillä synkkasi hyvin. Luulin, että toinen tunsi samoin. Tavattiin muutamia kertoja ja meillä oli minun mielestä tosi mukavaa, sitten hän muuttui todella tylyksi ja ilkeäksi. Yritin pitää juttua yllä, mutta ei siitä mitään tullut joten lähdin kotiin. Sain kuulla, että hän olikin kiinnostunut toisesta naisesta. Tämä toinen nainen on ihan oikeasti työtön, koditon ja "helppo". Olin aivan häkeltynyt ja musertunut. Yritin miettiä, että mitä tein väärin ja miksi en hänelle kelvannut. Ja yritin miettiä että mikä tässä toisessa naisessa on niin paljon viehättävämpää kuin minussa.
No juuri se, että hän oli työtön, koditon ja "helppo". Mies ei ollut hakemassa parisuhdetta vaan elämänhallintansa menettänyttä, heikoilla olevaa naisparkaa, josta voisi muovata mieleisensä marionetin ja koti-/seksiorjan.
Tämän perusteella on kuitenkin turha vetää johtopäätöksiä siitä, että kaikki miehet pelkäisivät tai inhoaisivat kauniita ja fiksuja naisia. Totta kai jotkut miehet ovat sellaisia mutta yllätys yllätys: niin ovat jotkut naisetkin. Minulta, ihan viehättävän näköiseltä ja suht skarpilta naiselta, on moni naispuolinen ystävä lähtenyt lätkimään, kun ei kestänyt sitä, etten halunnut "ystävyys"suhteessamme alistua altavastaajaksi ja holhottavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuiinka monesta vodkapaukusta lähtee taju?
En viiitti kertoa nimeä mutta luin yhden kirjan ja siiinä yhdelle rita tainola nimiselle toimittajallle oli tehty sellainen källi että oli kaadettu viattomaaan lonkeroon pirtua. Lähti varmaan hissi melko nopeasti siiitä sitten.
Viitsit mua kiinnostais tietää että onko tällaiset kuin mieloset olleet siellä hesarissa töissä toimittajina. Äiti kertoi etttä on. Ne on mun sukulaisia. Joskuus vaahtosammutimenkokoisena tavannu joskus.
En pelkää, mutta en iskisi. Ihan siitä syystä, että minulle on muodostunut käsitys, että tällainen nainen vaatisi mieheltä poikkeuksellisen paljon.
Sun kirjoitti:
Kerron pienen tarinan: tapasin kivan miehen ja meillä synkkasi hyvin. Luulin, että toinen tunsi samoin. Tavattiin muutamia kertoja ja meillä oli minun mielestä tosi mukavaa, sitten hän muuttui todella tylyksi ja ilkeäksi. Yritin pitää juttua yllä, mutta ei siitä mitään tullut joten lähdin kotiin. Sain kuulla, että hän olikin kiinnostunut toisesta naisesta. Tämä toinen nainen on ihan oikeasti työtön, koditon ja "helppo". Olin aivan häkeltynyt ja musertunut. Yritin miettiä, että mitä tein väärin ja miksi en hänelle kelvannut. Ja yritin miettiä että mikä tässä toisessa naisessa on niin paljon viehättävämpää kuin minussa.
Hänessä on viehättävämpää se, että hän ei lokeroi ja tuomitse toisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelkää mutta tuskin kelpaisin sellaiselle koska en ole miesmallin töitä harrastuksenaan tekevä kirurgiastronautti.
Ei. Et kelpaisi siksi, ettet ole järin älykäs. Kuten kommentistasi voi päätellä.
Ui. Nyt tuli tätykältä näpäytys. Poppa, poppa.
Vierailija kirjoitti:
En pelkää, mutta en iskisi. Ihan siitä syystä, että minulle on muodostunut käsitys, että tällainen nainen vaatisi mieheltä poikkeuksellisen paljon.
Niinku mitä? Usein älyköt haluaa tasavertaisen puolison joka olisi kiinnostunut ilmaisemaan itseään, ottamaan kantaa ja kehittämään omaa osaamistaan.
Vierailija kirjoitti:
Sun kirjoitti:
No juuri se, että hän oli työtön, koditon ja "helppo". Mies ei ollut hakemassa parisuhdetta vaan elämänhallintansa menettänyttä, heikoilla olevaa naisparkaa, josta voisi muovata mieleisensä marionetin ja koti-/seksiorjan.
Tämän perusteella on kuitenkin turha vetää johtopäätöksiä siitä, että kaikki miehet pelkäisivät tai inhoaisivat kauniita ja fiksuja naisia. Totta kai jotkut miehet ovat sellaisia mutta yllätys yllätys: niin ovat jotkut naisetkin. Minulta, ihan viehättävän näköiseltä ja suht skarpilta naiselta, on moni naispuolinen ystävä lähtenyt lätkimään, kun ei kestänyt sitä, etten halunnut "ystävyys"suhteessamme alistua altavastaajaksi ja holhottavaksi.
Tätä on tapahtunut jo useamman kerran ja huomaan etten enää saa kutsuja naisteniltoihin. Ja jos saan niin sitten siksi että tarvitaan kuski tms.
Tuskinpa pelkäävät. Enkä myöskään allekirjoita sellaista väitettä että miehet etsisivät tyhmää naista. Enkä kyllä edes usko että Suomessa keskiverto naisten älykkyydessä olisi kovin mittavia eroja edes, oli koulutus sitten mitä tahansa. Meillä on hyvä peruskoulu joka tasaa eroja, tosin sittemmin sitä on vähän romutettu..
Vierailija kirjoitti:
Sun kirjoitti:
Vaan ryyppää monta kertaa viikossa ja on joka kerta eri miehen kanssa. Ei todellakaan lokeroi eikä tuomitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku mitä? Usein älyköt haluaa tasavertaisen puolison joka olisi kiinnostunut ilmaisemaan itseään, ottamaan kantaa ja kehittämään omaa osaamistaan.
Onko noi muka jotain älykön erityisiä ominaisuuksia? Nauran.
Vierailija kirjoitti:
Sun kirjoitti:
Sinä ajattelit että tämä aihepiiri on tullut heidän välillään puheeksi? Toisella ei vain ole varaa lokeroida, mutta varmasti tekee sen heti sinä päivänä kun hänellä itsellään on varaa se tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Totta siinä mielessä, että tällaisen naisen on oikein hyvä olla yksinkin. Toisaalta tuo "poikkeuksellisen paljon" tarkoittaa eri asioita kuin mitä sinä todennäköisesti tarkoitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noi muka jotain älykön erityisiä ominaisuuksia? Nauran.
Ei ne älyköille ole erityisiä, mutta sinulle tuiki tuntemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessahan tällaisia naisia ei ole, joten kummallinen kysymys.
Mitä nyt supercelliläinen on nainen ja Suomen pään Mensan jäsenistäkin löytyy naisia.
Miesten perustama yritys. Olisi kumma jos yksikään nainen ei olisi Mensan jäsen, kun naisia on puolet väestöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta siinä mielessä, että tällaisen naisen on oikein hyvä olla yksinkin. Toisaalta tuo "poikkeuksellisen paljon" tarkoittaa eri asioita kuin mitä sinä todennäköisesti tarkoitat.
Uskon, että miehenkin tulee olla hyvin menestynyt ja poikkeuksellisen komea. Olenko oikeassa? Miten voisin korkeakouluja käymättömänä tavismiehenä yrittää tehdä vaikutuksen?
Kauniit naiset lillukoon siellä missä elämä ei ole pelkästään vaaleanpunaista shamppanjaa vaan myös ruusuilla tanssimista.
Vaikka emme kohtaa, niin mitään vahinkoa ei pääse syntymään.