Kuinka sä voit vielä olla noin lihava :(
Nuo sanat sain kuulla eilen. Sukulaisen suusta. Olen aloittanut laihduttamsien 1½v sitten. Aloitin 94kg:sta ja nyt painan 58kg. En ole missään vaiheessa salaillut tätä projektia ja olen aina avoimesti kertonut tuloksista, kuntoilusta jne.
Itse olen äärimmäisen tyytyväinen ja pidän itseäni hoikkana. Paino on nyt se mihin alkujaan pyrin, Ja se paino on hyvä pituuteeni nähden eli 165cm.
Ja kuten otiskossa jo oli niin tuo sanoma mulle sanottiin. Voin sanoa, että se todella satutti.
Kommentit (9)
Kateellisten panettelua, ei kannata välittää.
Onnittelut upeasta suorituksesta:)
Höh, se on vaan kateellinen. Joku nainen kenties murjaisi tämän lausunnon? Onnea projektin onnistumisesta!
Seuraavan kerran, jos kommentoi, niin voit sanoa suoraan olevasi tavoitepainossasi. Tai kysyä suoraan, että paljonkos minun pitäisi sinun mielestäsi painaa.
BMI 21 on todella hyvä saavutus!
Itse olen sinua pari senttiä lyhyempi, ja olisin erittäin tyytyväinen 58 kg painoisena (ennen olin sitä mieltä, että 62-64 olis ihan ok, mutta kun on kerran painanut alle 60 niin huomaa että tämä 62 on vähän liikaa).
Kateellinen tampio tuo sukulaisesi. Jos oikeasti painat 58kg, et ole millään mittapuulla lihava. (paitsi tietenkin jos olet metrin mittainen). Onneksi olkoon onnistumisestasi :) Painonpudotus on haastavaa.
Kiitos. Ja olen tyytyväinen itse. Sanojasta,kun ei todellakaan aina tiedän miten tarkoittaa. Kuitenkin se on sanottava, että tuollaiset sanomiset satuttaa ja loukkaa. Ja kyllä sanoja oli nainen,
ap
Uskomaton laihdutus, onnea paljon, olen kateellinen
Hieno suoritus! Pääsisinpä itse samaan... =)
Sulla on edelleen lihavan naisen itsetunto, siksi se älyvapaa kateellisen kommentti jäi kaivertamaan. Onnea upeasta saavutuksesta!
Hei.. se tais heittää sen sarkasmilla, tai sitten on vaan niin pirun kateellinen sulle :) älä välitä, ole ylpeä itsestäsi. todella hieno saavutus !!!