Mikä on ollut päiväohjelmasi tänään?
Mulla nukkumista, heräsin tunti sitten. Vielä syömistä, nettisurfailua ja leffoja.
Kommentit (20)
Herääminen viideltä, koska nelivuotias alkoi silloin höslätä. Yleensä hän herää kuudelta. Mies ja taapero nukkuivat kahdeksaan. Yhdeksältä lähdettiin pulkkamäkeen ja oltiin siellä koko aamupäivä, tultiin kebun kautta kotiin, koska kotona ei ollut ruokatarpeita. Taapero päiväunille, mies pelasi nelivuotiaan kanssa pleikkarilla ja itse luin pari tuntia kaikessa rauhassa ammattikirjallisuutta. Sitten mies ruokakauppaan, minä leikin lasten kanssa, päivälliseksi salaattia, leipää ja lasilliset valkoviiniä. Vähän pyykinpesua ja matkaa varten pakkaamista myös. Oikein kiva päivä! Aikaista aamuherätystä lukuunottamatta.
Mainosten niputtamista ja jakamista teinityttöjen kanssa. Kävin kaupassa, söin, istun koneella, kuuntelen musiikkia ja syön jäätelöä. Autan välillä tyttöä cosplay-asun tekemisessä.
Seitäsmän maissa ylös, sitten ulos ulkoilemaan lasten knassa. Onneksi kukaan ei oikeastaan halunnut ulkoilla, joten ostin kaupasta laatikollisen pääsisäistipuja, itselle naistenlehden ja lopun päivää lapset on leikkineet tipuilla ja minä lueskelleut lehteä, pistänyt tavaroita nettikirppikselle myyntiin ja noin ylipäänsä ollut vaan, koska olen kuumeessa eikä mitään huvittaisi tehdä.
heräsin pojan älämölöön klo6,kävin pojan kanssa leikkimässä, klo7 aamu puuro ja poika käy nukkumaan vähäksi aikaa yleensä puuron jälkeen kun nukkuu yöllä huonosti,itse tein paperi hommia,tilasin kesärenkaat autoon ym. pallinaama heräsi muijan kanssa klo9 jälkeen,leikkimistä pojam kanssa muija siivoili,pyykkäsi ym. akkojen hommia, klo11 poika söi ja sitten mentiin työntämään rattaita,sen jälkeen leikittiin,poika ja muija päiväunille klo14 jälkeen,itse menin autotalliin,klo 16 kävin syömässä vähän aikaa olin pojan kanssa sitten talliin,klo18 pojan kylvetys+sauna, klo19 jälkeen iltapuuro,metelistä päätellen poikaa yritetään nukuttaa,itse tuijotan tietokonetta,pitäisi vielä mennä ryssiin tankkaamaan auto.
Ysiltä mies nousi laittamaan aamupalaa, vetelehtimistä 12 asti.
Lapsen ja hänen kaverin kanssa hiihtämässä.
2 koneellista pyykkiä.
Käytiin moikkaamassa mummoa dementialassa.
Ruokaa poron suikaleista.
Puhtaat lakanat sänkyyn.
Tunnin torkut.
Huutonet ajantasalle, pari uuttakin kohdetta.
Muksun iltapesu vaihtui iltapalaan ja aikaiseen nukkumaanmenoon.
Takan lämmitys.
Lasillinen punaviiniä.
Koko päivää sävyttänyt 6-vuotiaan kiukuttelu ja vastaan inttäminen.
Sauna lämpiämässä ja sitä ennen toivottavasti seksiä.
Heräsin seitsemältä pojan (2 v.) kanssa. Mies heräsi myös. Syötiin aamupalaa. Mies katseli formuloita ja nukahti tv:n ääreen. Aamutouhuja. Koneellinen pyykkiä. Leikkejä.
9:30 lapsen kansa shoppailemaan. Kävimme lelukaupassa ja kirjakaupassa.
11:30 kotiin. 12:00 lounasta itselle, lapselle ja miehelle. 13:00-15:30 nukuin päiväunet lapsen kanssa. Leikkimistä. Pyykit narulle. Valipala lapselle.
Ulos miehen ja lapsen kanssa. Ensin kävelylle ja sitten ruokakauppaan.
Klo 18:00 päivällistä. Leikkimistä, lukemista, iltatouhut.
Klo 20:00 lapsi meni nukkumaan.
Keittiön siivousta.
Päivä oli ihana, koska vietin paljon aikaa lapseni ja mieheni kanssa, ja olimme kaikki hyväntuulisia ja rentoutuneita. Huomenna menemme aamupäivällä leikipuistoon. Tänään oli vähän liian kylmä.
Heräsin 10.30 vierashuoneesta, ja siirryin makuuhuoneeseemme. Mies kuorsasi pitkin yötä ja varasti peittoa koko ajan ja nukkui muutenkin levottomasti. Aamuyöllä siis vaihdoin huonetta.
Harrastettiin seksiä, pitkästä aikaa aamuseksiä kun lapsi oli hoidossa. Jatkoin vielä unia yhteen asti. Sen jälkeen keitin kahvit ja söin. Ennen kahta lähdimme hakemaan lapsen kotiin, vietiin samalla naapurit kaupunkiin. Käytiin itsekkin katsomassa kaupungin viikonlopputapahtumaa. Samalla tuli ulkoiltua koko perheen voimmin. Kotiin lähtiessä haimme pitsat. Loppuilta on mennyt lapsen kanssa touhutessa ja telkkaria katsoessa. Saunottiin yms. Kohta menen nukkumaan.
Nukuin puoli kymmeneen. Aamiaiseksi lattea ja nettiä. Käytiin kauassa ja mies vei lapsen harrastukseen. Mä tein sinä aikana ruokaa ja tultuaan kotiin mies ja lapsi söivät. Lähdettiin lätkämatsiin. Sieltä kotiuduttiin vähän ennen ysiä. Amazing race, lapsi just nukahti. Loppuilta sit telkkaria, nettiä ja pari siideriä.
Heräsin puoli kasilta, keitin kahvit ja tein aamupalaa. 8-vuotias oli herännyt kuulemma jo heti kuuden jälkeen, omassa huoneessaan leikki kun kävin katsomassa. Syötiin aamupala, luin viikolla tulleita lehtiä, selasin nettiä. Siivosin, tein ruokaa ja syötiin. Nukuin parin tunnin päiväunet, lapsi pelasi koneella ja oli kaverillaan. Käytiin kaupassa ostamassa virpojille palkkoja. Käytiin saunassa ja tehtiin iltapalaa. Katottiin Kidsingiä ja tyttö meni nukkumaan. Minä istun tässä ja juon tämän vuoden ensimmäisen siiderin. Kun saan tuon kiskottua, niin menen nukkumaan.
Heräsin klo 8.
Mies oli hakenut torilta ihania patonkeja ja keittänyt kahvia joten syötiin yhdessä aamupalaa.
Suihku.
10-15 olin vapaaehtoistöissä.
Kotiin ja ruoanlaitto.
Päiväunet.
Seksiä.
Nettisurffailua.
Kaupungilla kahvilla.
TV:n katselua.
Kohta nukkumaan.
Heräilin seitsemältä. Aamupala itselle ja lapsille. Kuopus harrastukseen jota jäin katselemaan kahvikuppi kädessä. Hain toisen lapsen harrastuksestaan. Pikainen lounas pizzaa. Päiväunet :) Kävin etsiskelemässä keskimmäiselle lasketteluvälineitä ja ruokakaupassa. Autoin kuopusta virpomisvitsojen tekemisessä. Kommentoin lukiolaiselle kesätyöhakemusta. Tein illallisen. Lapsille iltapalaa ja nukkumaan, lasi siideriä ja netissä roikkumista. Jossain välissä myös pari koneellista pyykkiä, tiskikoneen täyttöä ymsyms., mutta niitähän ei lasketa ;) Aika peruslauantai.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 22:06"]
Heräsin seitsemältä pojan (2 v.) kanssa. Mies heräsi myös. Syötiin aamupalaa. Mies katseli formuloita ja nukahti tv:n ääreen. Aamutouhuja. Koneellinen pyykkiä. Leikkejä.
9:30 lapsen kansa shoppailemaan. Kävimme lelukaupassa ja kirjakaupassa.
11:30 kotiin. 12:00 lounasta itselle, lapselle ja miehelle. 13:00-15:30 nukuin päiväunet lapsen kanssa. Leikkimistä. Pyykit narulle. Valipala lapselle.
Ulos miehen ja lapsen kanssa. Ensin kävelylle ja sitten ruokakauppaan.
Klo 18:00 päivällistä. Leikkimistä, lukemista, iltatouhut.
Klo 20:00 lapsi meni nukkumaan.
Keittiön siivousta.
Päivä oli ihana, koska vietin paljon aikaa lapseni ja mieheni kanssa, ja olimme kaikki hyväntuulisia ja rentoutuneita. Huomenna menemme aamupäivällä leikipuistoon. Tänään oli vähän liian kylmä.
[/quote]
kuulostatte ihanalta perheeltä
töissä klo 11-22
nousin joskus kasin maissa, kävin suihkussa, tein ruoan, söin ja lähdin töihin
mietin, kävisinkö baarissa vai laittaisinko nukkumaan
Viideltä ylös, pikainen vilkaisu lämpömittariin ja totesin, että en laita autoa lämmitykseen vaan menen torkuttamaan kissan viereen sohvalle.
Puoli kuusi nousin virallisesti ylös ja lähdin töihin, matkalta noukin työkaverin kyytiin.
Klo 11 tulin kotiin, join kahvit, kirjoitin muutaman ruokaohjeen vihkoon ylös. Aloin valmistella päivällistä.
Klo 12 mies ja kuopus menivät päiväunille ja minä aloitin päivällisen rakentelun. vhh lasagnea ja salaattia. Ruuan valmistuessa istahdin koneelle päivittämään tietoni siitä mitä maailmalla ja täällä av:lla tapahtuu.
Klo 14 mies ja lapsi heräsivät, soitin isommat lapset kotiin kavereilta ja syötiin ruoka, laitoin vielä pannukahvit ja söin suklaata jälkkäriksi.
Klo 15.30 lähdin takaisin töihin.
Kotiin palasin klo 20.15 ja menin suoraan saunaan, koira änkesi mukaan.
Saunan jälkeen söin kiuasmakkaraa ja join limua. Mies hoiti kuopuksen iltatoimet, minä kävin vielä peittelemässä ja sanomassa hyvät yöt.
Nyt syön jätskiä ja palelen. Kohta nukkumaan ja aamulla taas töihin.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 20:07"]
Ysiltä mies nousi laittamaan aamupalaa, vetelehtimistä 12 asti.
Lapsen ja hänen kaverin kanssa hiihtämässä.
2 koneellista pyykkiä.
Käytiin moikkaamassa mummoa dementialassa.
Ruokaa poron suikaleista.
Puhtaat lakanat sänkyyn.
Tunnin torkut.
Huutonet ajantasalle, pari uuttakin kohdetta.
Muksun iltapesu vaihtui iltapalaan ja aikaiseen nukkumaanmenoon.
Takan lämmitys.
Lasillinen punaviiniä.
Koko päivää sävyttänyt 6-vuotiaan kiukuttelu ja vastaan inttäminen.
Sauna lämpiämässä ja sitä ennen toivottavasti seksiä.
[/quote]
täyttä elämää
Olen vain istunut sohvalla ja siinä ohimennen vähän hoitanut lapsia. Oli huono päivä.
aamulla herätys siinä seiskan aikaan
aamupalaa, aamusuihku, lapsen siistiminen ja vaatteet päälle
9 aikaan lähdettiin taapertamaan ulos
10 aikaan lähtö retkelle
10-15 retkellä, paljon ulkoilua ja eväitä ulkona
15 oltiin kotona, pikaista syömistä ja hiukan pelejä
16 nukahdettiin lapsen kanssa vahingossa päikkäreille
18.45 herään ja poika nukkuu edelleen, taisi retki verottaa voimia aika paljon
19-20.30 pelejä lapsen kanssa
20.20-21 piiitkä suihkuhetki lapsen kanssa, paaljon saippuavaahto jota nyt tulvii joka paikassa
21 aika suurehko iltapala
21.30 lapsi haluaa kokeilla koneella kirjoittamista
22 iltasatu lapselle
23 itse koneella, lapsi onneksi jo nukkuu, kohta kömmin itsekin petiin
... tämä päivä meni aika plörinöiksi tuon iltapäivä nukkumisen takia, harvoin noin myöhään ja noin kauan nukutaan, mutta oltiinhan me monta tuntia ulkoilemassa retkellä ollessamme, joten menkööt sen piikkiin. Syöminenkään ei mennyt aikataulujen mukaisesti, mutta olkoot. Eikä yöunille/nukkumaankaan meillä mennä juuri koskaan noin myöhään. Oli siis aika erkoinen päivä, mutta On kiva rikkoa välillä rutiineja ja oli muutenkin tosi kiva äiti-lapsi-päivä ilman turhia uhmispuuskia :D
Heräsin klo 10, kissa hyppi päälle. Aamupalaa, teetä.
Pari tuntia jahkailua, mille alettaisi. Käytiin sitten miehen kanssa kävelyllä (klo 12 päästiin liikkeelle)
Makaronilaatikkoa ruoaksi klo 14
ruokalepoa ja nettisurffailua pari tuntia
katsoin vähän telkkaria
nyt taas netissä
aika tylsä lauantai
Nukuin pitkään, aamupala, kehityskeskustelu miehen kanssa hänen eilisistä idiotismeistaan, kaupassakäynti, ruoanlaitto, lapsen kanssa virpomisoksien koristelu, rairuohon kylväminen, sauna, nettailu, oleminen.