Olen yllättynyt, miten paljon tuntemani sinkkunaiset harrastavat irtoseksiä ilman kondomia!
On tullut kavereiden kanssa puheeksi, ja todella monet paneskelevat ympäriinsä ilman kondomia. Ja kyse siis ihan aikuisista, lähes 40-vuotiaista naisista. Ei ole tainnut valistuksesta olla hyötyä. Itse olen aina ollut tosi tarkka, että ilman en pelehdi.
Kommentit (15)
Ap on taas pojilta kuullut ja uskoo joka sanan. Mikään ei ole yksinkertaisempi kuin INCEL.
Kiitos ilmoituksestasi, kauheasti täällä olevia kiinnostaa sinun seksielämäsi.
Oi että sä olisit kyllä hieno todistaja oikeudessa. Selostaisit kuulemiasi satuja, valeita ja juoruja. Sun painoarvo olisi todistajana nolla.
Jännä ilmiö sinänsä, miten pahasti sinäkin olet nimenomaan muiden miesten arvostusta vailla, vaikka kuvittelet että ongelmasi on se, ettet saa pillua.
Nämä asiat on vahvassa yhteydessä keskenään: koska olet luuserimies, et tule koskaan saamaan naisilta mitään. Miehiltä saat halveksuntaa ja ne nauraa selkäsi takana. Vedättävät sua kilpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ilmoituksestasi, kauheasti täällä olevia kiinnostaa sinun seksielämäsi.
Eihän ap:lla ole mitään seksielämää. Hän on vain isoilta pojilta kuullut. Ja isot pojathan ei koskaan valehtele, vai mitä mimmit?
Viimeisimmällekin miehelleni (tuolloin 53v.) teki todella tiukkaa käydä hakemassa kaupasta kondomipaketti, mutta teki sen kuitenkin. Miksi miehet on sellaisia noloja mimosoja ehkäisyasioiden suhteen? Punastelevat ja häpeilevät aikuisten asioille. Nyt jälkeenpäin ajatellen olisi pitänyt potkaista sekin ukko helvettiin heti.
Mies pysyy kurissa kun sen seksin saantia säännöstelee ja sitoo sen erilaisiin suoritteisiin. Mitä vähemmän seksiä, sen nöyrempi mies. Koska ap:n saaman seksin määrä on 0, hän on kynnysmatto. Ja sama Petterillä, jolla on lisäksi sepelvaltimotauti, joka tekee impotentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät "pane".
Naiset rakastelee
Ei normaali nainen kelle tahansa paljaalla anna.
Jos on seksikäs ja haluttava mies, niin silloin voi antaa laskea lastit. Eli pieni prosentuaalinen mahdollisuus tällaiseen tapahtumaan.
Mä en ole koskaan nähnytkään kondomia paketin ulkopuolella ja olen 30-vuotias. Käynyt kyllä tuuri, ettei ole mitään tullut.
Vierailija kirjoitti:
Ei normaali nainen kelle tahansa paljaalla anna.
Jos on seksikäs ja haluttava mies, niin silloin voi antaa laskea lastit. Eli pieni prosentuaalinen mahdollisuus tällaiseen tapahtumaan.
Eihän se sinun kohdallasi ole todennäköisyys kuin joko 0 tai 100%, pääset tai et. Eli on nolla.
Useimmat antaa paljasta ja haluavat paljasta. Ja nekin jotka haluaa ekana iltana kortsun kera, antavat kyllä paljasta viikon sisään. Eikä mitään testejä siinä välissä. Jos joku löytää TUOSTA jonkin logiikan, niin kiva olis kuulla. :D
Ketkä niiden naisten kanssa ilman kumia paneskelevat?
En minä ainakaan.
Onhan siinä vähän sellanen homma että on sitten aika monikin tuikkinut paljaalla ennen sua.
Anna panna. Omahan on asiansa.