Terapia ja mahdollinen ero
Onko terapiasta apua, jotta ero sujuisi mahd.siististi, Sillä en tiedä onko meidän suhteen enää mitään tehtävissä..? Meillä terapiaan aika varattuna ja en tiedä mitä luvassa siellä. Jostain pitäisi saada apua myös omaan oloon, sillä itsetuntoni ei ole ikinä ollut näin alhaalla ja minulla on lääkitys ahdistuneisuushäiriöön, josta mieheni tänään puhui kaverinsa kuullen, joten suurin salaisuutenikin on nyt levinnyt suhteen ulkopuolelle, sen lisäksi, että haukkui minua kaverinsa kuullen. Ja mikä pahinta tämä kaveri on ihminen, jonka kanssa en juurikaan tule toimeen, hän on sellainen tyypillinen Thaimaassa paljon käyvä vyörärölaukkuinen suomi-mies, jolla tyttöystävät ja naiset vaihtuu tiuhaan. Olen huomannut, että meidän suhteessa ei ole enää mitään pyhää.. Eikä mieheni enää ole tukenani ja turvanani :(
tuntuu pahalta, koska olen myös viettänyt aikoinaan elämäni onnellisimmista hetket tässä suhteessa
Kommentit (4)
Mutta onko sinne tässä tilanteessa enää järkeä mennä
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 00:10"]
Mutta onko sinne tässä tilanteessa enää järkeä mennä
[/quote]
käy siellä yksin, ihan itsesi takia, minä olen saannut ainakin apua terapiasta omaan ahdistukseeni
Terapiasta ON apua. Menkää yhdessä, moni terapeutti kysyy heti aluksi, oletteko eroamassa vai haluatteko jatkaa. Pelkästään jo se havahduttaa pariskunnan. Terapeutti tietää sitten mihin suuntaan edetä juuri teidän kanssanne.
Hän mielellään näkisi jo alusta, mitä te itse lähdette sieltä hakemaan. Mikäli olette jo luovuttaneet ja aiotte hakea eroa, terapiasta on siinäkin hyötyä.
Jos miehesi ei suostu, voit erittäin hyvin mennä yksin. Suosittelen.
älä jätä terapiaa vaan pois, eroon en osaa ottaa kantaa, tee niinkuin koet parhaaksi eron kanssa